Ik betrok dat gelijk op mezelf. Dacht van "jezus, als je het dan niet wil hebben, geef het dan aan mij..." :x
Hier, hetzelfde. Ik probeer iedereen zijn geluk te gunnen. En ben ook van mening dat ieder zijn zwangerschap mag vieren. Maar dit soort mensen gun ik het niet. Leg het dan maar voor mijn deur neer! Triest.
Alf fijn, mooie uitslag! Bengeltje, jawel dat kan wel. Voor nu voel ik me nog wel gerust. Mocht ik me weer onzeker voelen ga ik dat wel doen.
Bs ja dat heb ik ook.. Wel misselijk en constant een vieze smaak in de mond, moet telkens iets eten om het weg te krijgen.
ik heb dus een half uur zitten huilen op mijn werk....mede omdat ik totaal IN SCHOCK ben m.b.t het geslacht...... We krijgen een dochter
Hoezo in shock? Had je een jongetje gedacht dan? Leuk hoor! Hier oma eindelijk gearriveerd...op naar nieuwe ronde
Hier het eerste bruin gesignaleerd. Heb er wel vrede mee want ik geloofde hier toch al niet meer in. Wil nu ook verder. Vandaag 5 weken en 4 dagen. Weer precies zoals alle andere keren. Mijn kortste "zwangerschap" was 5 weken en 1 dag en mijn langste 6 weken en 2 dagen. Wat gebeurt er toch elke keer weer in mijn lijf na die bevruchting... zal ik er ooit nog achter komen Fijn, kan mijn handtekening weer aanpassen. Blegh
BB, ik leef zo met je mee. Wat ontzettend jammer toch! Het is altijd zo onzeker op alle vlakken. Zo jammer dat we geen luikje open kunnen doen om te kijken hoe het ervoor staat. En wat het veroorzaakt. Ik ben er pas na 2 jaar achtergekomen dat ik het aan mijn schildklier heb. Nu op naar de rest. Bengel, gefeliciteerd, een meisje wat leuk! En ontzettend fijn dat alles goed is! Mykelti, dan gaan we redelijk gelijk op dus. Ik word zondag ergens ongesteld. Op naar de volgende kans! Hier, heb ik toch wel gelezen dat de eisprong van vrouw tot vrouw kan verschillen in lengte. Bij de een duurt het 24 uur maar het kan ook korter of langer zijn. Bij mij zeker korter. Als ik voor de follikelmeting ga, wil ik vragen of ik toch op de dag van de positieve test kan komen. Voor de rest heb ik mijn weken alweer volgepland. Balkon schrobben, en ja wel nog een Ikea kast aanschaffen en in elkaar zetten. Ramen zemen. Allemaal grote dingen die mijn dagen aardig vullen. Op naar de lente! Ik heb trouwens een fantastische brandweerman outfit gescoord voor de zoon van een vriendin. Hij wil brandweerman worden vandaar. Erg schattig!
BB, knuff voor jou Tammy, hopelijk heb je het fout en kun je een beetje blij zijn van het weekend. Ik heb geleerd inmiddels dat ik dagen voordat ik mijn eisprong heb, tekenen heb dat hij eraan komt. Dan is mijn ovutest nog maar een heel licht streepje. Sorry voor de details, maar dan verlies ik dus een dikke taaie klodder. Ik ben alle cyclussen zwanger geworden waarbij ik die gespot heb en we de 3 dagen daarna sex hebben gehad. Niet gespot is niet zwanger hier. Dus mss heb je daar iets aan voor de ZI en mss kun je beter een dag voor je posi test bellen voor een IUI de dag erna dan op de posi dag, want dat zal mss voor hen niet meer lukken? Hier zie ik hem altijd aankomen, maar test met streepjes dipstick. En bij mij is posi test ook diezelfde dag springen. Geen uitzonderingen eigenlijk. Hopelijk heb je iets aan mijn info...en anders krijg je er ws "fijne" beelden bij...