Mykelti, ! Ik zie het alleen aan de dikkerwordende afscheiding. Vorige maand was een supertiming. Zelfs de gyn maakte er een opmerking over. Ik hoop dat zonder de Predmed de volgende keer weer au natural goed gaat. Dus een tweede eerste keer zeg maar! Van mij mag Auntie komen! Heb ook al een beetje buikpijn en veel zin in suiker en andere slechte zaken. Probeer me te beheersen door veel tanden te poetsen en soms toe te geven.
Heel bericht getypt maar ik kan het ook korter vragen. Ik lees al heel lang mee. En ik heb zelf een hele geschiedenis al achter de rug. Mijn vraag is eigenlijk of er meerdere zijn bij wie ook prednison en heparine niet aanslaan? Ik heb meerdere miskramen gehad. Vroeger spontaan (3x) en later dmv icsi. De eerste keer had ik nog een hoog hcg, van boven de 1000 (en toen verloor ik al 3 weken bloed) maar de laatste paar keren is het steeds zo laag. De derde miskraam niet hoger dan 50 en de laatste keer maar rond de 20. Wat kan ik nog doen? Kan ik nog ergens naar vragen? Als prednison ook niets doet?
Thanks ladies.... Het gaat eigenlijk wel goed met me, komt door verschillende factoren.... Lichamelijk voel ik me top fit, ik heb me zo slecht gevoeld in de zwangerschappen.... Vrijdag ben ik bevallen en zondag voelde ik me al weer helemaal goed....Hier geen nieuwe zwangerschap meer, ik wil het niet meer.. Ook al zouden ze de oorzaak vinden, dan nog wil ik het niet meer. Mijn man en ik danken god op onze blote knietjes dat we eerst twee gezonde jongens hebben mogen krijgen voordat we in deze hel belandden...en daar gaan we ons nu op richten, op onze jongens. We hebben besloten om een pup aan te gaan schaffen, troost voor de jongens en voor ons, toch nieuw leven in huis, een kameraad voor ons allen. Lekker er op uit met de hond, we zien het helemaal zitten. Ik weet ook zeker dat onze jongens het helemaal te gek vinden. Zij hebben het ook gewoon verdiend na alles wat ook zij meemaken... Wat betreft de reden van overlijden, waarschijnlijk weer onbekend... Er lopen nog wel een aantal onderzoeken, met name het chromosomenonderzoek zal van belang zijn, ze gaan nu ook kijken naar mutaties die plotse hartdood veroorzaken. Een stollingsprobleem was het iig niet, ik spoot twee keer daags 40 Mg clexane, slikte aspirine en visolie...... Ook dit kindje zat precies op groei, liep zelfs wat voor....we denken nu echt dat het iets genetisch is.... Ik hoop dat we ooit een antwoord kunnen krijgen, het is niet te bevatten waarom dit drie keer gebeurt, zonder dat ze weten waarom. Maar vastbesloten om er nog een mooi leven van gaan te maken met zijn vieren ! Verder wens ik jullie alle goeds !
Lisa, wat een krachtige vrouw ben je toch! In ieder geval fijn dat je je goed voelt. En wat een mooie verwerking om je samen met je gezin op de aanschaf van een hondje te richten. Dr. P. heeft mij eens verteld dat hij een aantal vrouwen heeft behandeld die eerst een gezond kindje hadden gehad en dat de problemen later kwamen. In het boek van dr. Beer staat dit ook wel beschreven. Er schijnt dan iets te veranderen in het immuun evenwicht van de vrouw. Maar dat hoeft het natuurlijk niet te zijn. Ik wens je alle goeds, liefde en veel geluk met je gezin! Chaja, wat ontzettend dat je ook zo'n geschiedenis hebt. Voel je welkom hier. Hopelijk heb je wat aan onze ervaringen. Ik gebruik naast Prednisolon ook een Intralipid infuus voor en na de IUI en twee per week in de wachtweken, en ik gebruik IVI-G (Octagam) via dr. P. in DD. Bij mij heeft de IVI-G dat verschil gebracht dat ik voorheen echt ziek werd 3 a 4 dagen na de IUI (als het bevruchte eitje in de baarmoeder aankwam). Ik kreeg dan hevige migraine, overgeven en duizelig. Ik was heel erg beroerd. Met de IVI-G is dat verdwenen. Wat ik toen nog niet wist en nu wel is dat ik schildklierproblemen heb. Dat is pas 2 jaar na de eerste behandeling geconstateerd. En ik krijg nu medicatie. Of het wat helpt weet ik pas bij de volgende cyclus. Misschien sluimert er bij jou ook iets, wat behandeld zou kunnen worden. Heb je het boek van doctor Alan Beer, 'Is your body babyfriendly?' gelezen? Een echte aanrader en eye opener. Is te krijgen via bol.com en kost EUR 30. Is wel in het Engels maar goed te volgen. Ik hoop dat je wat aan mijn ervaringen hebt en dat je gauw blijvend zwanger mag worden. Veel succes!
Lisa tammy heeft t al gezegd wow je bent zo sterk mega knuffel Chaja ik heb nu eiceldonatie gedaan mijn eitjes zijn niet goed en misschien is t ook de combi met mijn man
Miskraam in alle hevigheid losgebarsten hier. Moet zo heerlijk 3 kwartier in de metro naar Spijkenisse, blegh. Zit er serieus over te denken om mezelf op een taxi te trakteren Eerst maar even een paar feminax wegspoelen. @Chaja: bij mij lijkt het ook elke keer minder HCG te worden bij elke zwangerschap. Ik kwam zelfs vorige week na 3 pregnyl-injecties van 1500 niet hoger dan een bloeduitslag van 147 Heb jij wel ooit een gezond kindje gekregen? Of ook alleen maar miskramen?
Hier, vanochtend buikpijn, en ja hoor beetje bloed. Vervelend is dat na de ICSI's ik altijd eerst een paar dagen aanrommel, en dan na twee dagen breek het erdoor. Ik wacht af en ga vanaf morgen naar de sportschool. Dat helpt ook altijd om het los te maken. En vandaar dat ik de afgelopen twee dagen vreselijke trek had in zoet en slechte dingen. Heb me redelijk beheerst maar is niet helemaal gelukt
BB Jeetje, dus toch niet goed Wat waardeloos dat je zolang tussen hoop en vrees moest zitten voor deze uitkomst. Sterkte meis. Tammy Wat een teleurstelling weer. Sterkte ook..
Bedankt voor jullie reacties Tammywynet, wat ontzettend rot dat je ongesteld bent geworden/ gaat worden. Wat dapper dat je morgen gaat sporten en jezelf meteen weer bij elkaar raapt. Bedankt voor je tips. Ik ben zelf in behandeling bij dokter de S in Gent, maar volgens mij doen ze daar geen IVI-g. Ik zal het in ieder geval vragen in het gesprek volgende week. Ik ben al meerdere malen helemaal getest, maar er is nergens een afwijking gevonden. Betty Barclay wat ontzettend verdrietig voor jou ook weer. Ik ben nog nooit tot een echo gekomen met hartslag. Ik heb dus ook nog geen kindje. Het hcg stijgt nooit goed door. Butterfly Stars wat fijn dat je zwanger bent geworden door eiceldonatie. Hoe ben je erachter gekomen dat je eitjes niet goed zijn? Bij mij wijst er (nu) niks op dat ze niet goed zijn. Mijn AMH is goed, ik heb helemaal geen endometriose, ik heb een regelmatige cyclus en altijd een eisprong. En bij icsi zien ze er altijd goed uit en de embryo's delen altijd door naar dag 5. Geen fragmentatie. Ze worden zelfs perfect genoemd. Maar ja. Het blijft dus niet zitten.
Chaja, zoals BS al schreef is Hematoloog Prof Noens in Gent bezig met een trial (al zo'n 12 jaar). Maak anders een afspraak bij hem. Laat je doorverwijzen door dr. de S. of bel zelf met de afdeling en meld dat je vanwege herhaalde miskramen een afspraak met hem wil hebben over de IVI-G. Soms moet je 's avonds op consult. Succes met je afspraak volgende week!
Hoe laat mag je morgen BS? Veel plezier en succes iig! BB, heel veel sterkte. Ook al verwacht je het, het blijft toch heel verdrietig. Tammy, knuff.