Y30, wat ben je al ver zeg! Ben je nu wat meer gerustgesteld nu het naar het einde toeloopt? Afgezien natuurlijk van de zorgen voor het einde/bevalling. Ik bedoel qua afstoting, wanneer voelde jij het vertrouwen toenemen? Hier is de stemming weer wat minder, ach ik moet ook ongesteld worden natuurlijk. Maar voor ieders informatie, het hemaglobine infuus is dus niet zo te bestellen bij de apotheek. Is waarschijnlijk wel logisch want het is een bloedproduct. En nu begon de apotheek ook te zeuren over de vergoedingen van de intralipid en even lachen de Clomid en Pregnyl. Ik weet dat de Clomid ongeveer 5,00 kost en de Pregnyl is ook niet zo kostbaar. Blijft over de Prednisolon maar dat is toch gewoon een medicijn voor het afweersysteem. Afijn het wordt me knap moeilijk gemaakt! Het Nl ziekenhuis volgende week is mijn enige mogelijkheid. Mocht dat niet gaan lukken dan moet de Prednisolon misschien toch iets naar boven. Pfftt, het wordt zo langzamerhand wel een strijd om de juiste zorg te krijgen om het überhaupt mogelijk te maken. Zal blij zijn als ik ongesteld ben, dan kan ik weer verder kijken naar volgende week. .
Ik blijf hier precies lichtjes misselijk, maar probeer mijn hoofd niet op hol te brengen wat blijkbaar regeert ook de buikgriep enorm ... pff wat zijn wachtweken toch kak!
en ik vraag me ook af wanneer ik best kan testen, ik haat de wachtweken maar ergens heb je dan nog hoop. Ik zie gewoon zo enorm op tegen een nieuwe ronde, en zeker omdat ik nu zo vroeg een eisprong heb gekregen, de omstandigheden zouden ideaal zijn. Heb ook vanaf maandag 3 weekjes verlof en dan zou ik rustig kunnen wennen aan een nieuwe zwangerschap ... maar het zal te mooi zijn allicht ...
Elpie mijn duimen draaien voor jou volop! Ik moet zeggen dat laat testen, of op tijd na dag 11 of 12, mij het beste bevalt. Ik houd liever hoop in ontwetendheid dan dat ik een negatieve test in handen heb op dag 9 of 10 waar je nog mee kunt speculeren of hij later positief wordt. Bij mijn twee zwangerschappen testte ik positief op dag 12. Ik kan de moed er dan beter in houden als ik nog niets weet. En ben dan ook een stuk positiever ingesteld. Heel heel veel succes! Houd je rustig en probeer wat te mediteren. Dat helpt bij mij heel erg, al was het maar om in een rustige gemoedstoestand te komen.
Vannacht om 02.50 uur is onze zoon Jelle geboren via een spoedkeizersnee. Jelle ligt op neonatologie en heeft het wat moeilijk met zijn ademhaling. Komt goed zeggen ze hier. Vannacht ineens gebroken vliezen en veel bloed, meteen in auto gesprongen naar Hoofddorp en in lag in no time onder volledige narcose op de ok. Wegens overbezetting couveuse liggen we nu allebei in Alkmaar. Het bleek een placenta praevia die aan het loslaten was.. ik heb geluk gehad. Nu beduusd en gespannen. Hoop dat ik hem snel mag vasthouden.
Jeetje, wow, Alf, gefeliciteerd! Wat schrikken, zeg! Gelukkig waren ze er op tijd bij. Ik hoop dat jullie kleine Jelle het goed blijft doen en dat je hem snel mag vasthouden.
Ohh Alf Gefeliciteerd!! Wat snel is het gegaan! Hopenlijk mag je de kleine snel bij je hebben.eniet er lekker van meis!!
Alf, wat heerlijk dat Jelle is geboren en wat een fantastische datum. Ik heb net begrepen dat het getal 12 voor eenheid staat. Hopelijk gaat het met jullie beide snel goed en kunnen jullie lekker naar huis! Heel erg genieten nu. En wat een leuke naam! Heel veel geluk met jullie gezinnetje!!!
Alf, hartelijk gefeliciteerd. Hoop dat Jelle snel er bovenop is en dat jullie snel samen naar huis kunnen. En inderdaad, hele mooie datum
Alf, gefeliciteerd!! Wel even schrikken ook natuurlijk, maar het komt vast goed zoals ze zeggen. Hoop dat je snel volop van hem kunt gaan genieten!!
Alf!!!!!! Potverdorie, wat een schrik en wat een enorm geluk dat jullie én de artsen zo supersnel en goed gehandeld hebben. Lieve Alf, wat een shock. Maar je bent MOEDER, meid. Dat gaat nu misschien nog even niet indalen, maar de komende tijd wel. Je moet stijf staan van de adrenaline. Ik was zelf totaal daas toen onze meid ineens kwam. Ik geloofde niet eens echt dat ik moeder was, en dan nog, mocht ik haar wel houden? Enfin, ik snap dat je gespannen bent. Dit had je je niet voorgesteld, na alles wat je al hebt doorgemaakt. (Wat is dat toch met ons?) Maar lieve Alf, je bent moeder moeder moeder! (Ik zeg het nog maar eens ) Heeft Jelle (leuke naam!) een snorretje? Pfff wat een stress. Wat een schrik. Er komt zo veel op je af, en de wat als-gedachte zal misschien wel altijd bij je blijven. Maar toch: vooral ontzettend gefeliciteerd voor jou en Alfman. Ik hoop dat je je mannetje snel mag knuffelen. (Welkom in de wereld van het 'buidelen') Liefs en veel kussen. Xxxxxx
O lieve Alf, van harte gefeliciteerd met je zoon en wat een leuke naam! Wat zullen jullie geschrokken zijn, ik kan me helemaal voorstellen dat je er beduusd van bent, ik hoop dat je hem heel snel mag vasthouden! Duim voor je en wat een prachtige datum! Heel heel veel liefs.
Alf, superdikke proficiat met jullie zoon. Dat moet schrikken geweest zin! Belangrijkste is dat alles goedgekomen is
Qua zekerder voelen nam dat na de 20 weken wat toe, maar de 24-26 weken grens voelde ook fijn, omdat je weet dat er dan hulp komt mocht je lijf toch raar gaan doen. Maar echt helemaal gerust ben ik nog niet hoor, dat zal ik denk ik pas zijn als mijn mannetje veilig en gezond op mijn buik ligt.
Jeetje meid, ik schrik van je bericht!! Wat heftig! Dit is dus één van die nare scenario's waardoor het zomaar nog mis kan gaan ver in de zwangerschap. Ben zo onwijs blij dat dat bij jullie niet het geval was, en je op tijd in hoofddorp was!! Ga snel verder lezen of je Jelle (leuke naam) inmiddels al vast hebt mogen houden.
Zie dat je verder nog niet bent komen vertellen. Hopelijk mag je snel bij je mannetje (of andersom). Enneh: GEFELICITEERD!!!!!!!!!
Wow Alf. Wat goed dat je meteen naar het ziekenhuis bent gereden en dat het allemaal goed is afgelopen! Gefeliciteerd met je kindje, eindelijk is het zover! Ik ben echt super blij voor je
Alf gelukkig is het goedgegaan wat een schrik. Hartelijk gefeliciteert met je mooie kindje Jelle. Tammywynet, Kun je het infuus niet vanuit gent of dd bestellen en in NL laten toedienen? Butterfly, wat een lastige keuzes. Het is zo persoonlijk, mij zou het niets uitmaken omdat mijn zusje zo dicht bij me is. Veel wijsheid. Hoop liefs voor jou, wat duurt het wachten toch lang he? Elpie, wanneer mag je testen? Er word hier voor je geduimd. Puckje, kan me je schrik goed voorstellen. Tuurlijk wil je geen risico's lopen maar denk dat het wel mee zal vallen. Dikke knuf Ego.., mijn huisarts wil wetenschappelijk artikel zien over intralipid en bewijs dat het geen kwaad kan. Nu heeft dr pf mij een document gemaild waarin de pt tekent vor het toedienen van de intralipid en dat de pt de arts toestemming geeft intralipid toe te dienen voor off label use dwz dat je het middel gebruikt voor iets anders dan waar het voor bedoeld is. Geloof niet dat dit mijn huisarts gaat overtuigen om mee te werken. Ga het morgen toch mailen en hopen op het beste. Volgende week heb ik een afspraak bij dr emanuel maar voor de eerste keer sinds miskraam is mijn menstruatie iets langer dan 2 dagen. Maar het nog steeds niet hoe het was, dus laat de afspraak maar staan alhoewel weer een hysterscopie niet aanlokkelijk is.
Alf gefeliciteerd wat een mooie naam. Wel schrikken hoor! Je hebt een sterk ventje, ik hoop dat je hem snel kan knuffelen
i 2013 mama´s Morning, Gisteravond Jelle bij me gehad. Hij gaat vooruit, zij het langzaam. Vooralsnog is beademen niet nodig en redt hij het op eigen kracht. Meneertje lag alleen.zo lekker bij me dat ie vergat te ademen, dus na kwartiertje weer in zijn open couveuse terug gegaan. Vanmiddag gaan we een uur samen knuffelen maar dan moet ik eerst kunnen zitten hihi.. ai...