Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
  2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Wat is beter voor t kind
    hoor zoveel verhalen

3. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    #4003 Bengeltje73, 17 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2014
    Tja, ik weet in ieder geval dat het geen straling is maar geluidsgolven. En vliegen als je zwanger bent schijnt vliegen slechter te zijn ( straling)

4. Alf

Alf Niet meer actief

BS Marktplaats :)

5. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ik had een AngelSounds. En idd marktplaats. Luisterde altijd even 's ochtends. Dan had ik de hele dag een wat rustiger gevoel.

6. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Bs ik heb m bij de zwangerschap van mn zoontje gekocht bij de kijkshop. Maar die verkopen ze daar niet meer, wel andere.

7. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Effe op marktplaats kijken BS.
    Normaal gesproken zou ik zeggen; neem die van mij over maar wie weet of we ooit voor een tweede gaan :)

8. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ja en die andere schijnen niet zo goed te zijn. Zou dus echt voor een Angelsounds gaan.

9. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
  10. Alf

Alf Niet meer actief

Klopt, ik heb een ander merk. Ik hoor duidelijk het hartje, maar apparaat registreert hem lang niet altijd op display. Hij werkt prima, maar qua onrust had ik beter een echte AS kunnen kopen. Nu ik weet hoe hij werkt voldoet hij echter prima. En dat voor €7.50

11. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeah, weer online! Pruttel laptop weer enigszins gemaakt.

Alf gefeliciteerd met je goede uitslag!

Hier vandaag dan echt ongesteld geworden. Eindelijk, veel pijn maar zeer welkom en weer gerust. Deze cyclus geen Predmed tot aan de positieve ovulatietest.

Kan het daarna je cyclus nog zwaar beïnvloeden? Als ik het 10 dagen voor de ovulatietest ga nemen 10mg dan slaat mijn eierstok op hol, stopt het BMSV met groeien. Bij de ovulatie was die 7mm terwijl voor mij 12 a 13mm normaal is en de cyclus wordt op de verkeerde manier versneld.

Ik heb de Predmed wel echt nodig.

Morgen naar de endocrinoloog. Spannend want het is een Nederlandse arts.

12. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hi Tammy, geen ervaring mee, heb pas prednison gebruikt vanaf de positieve ZS test ( maar ik was deze keer ook verrast door de positieve test hoor)

Welke endocrinoloog ga je? ( afkorting)

13. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prof H, aangeraden door MamavH. Ben benieuwd.

14. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dacht ik al :)
    Ben ik ook geweest!
    Leuke man

15. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    #4015 OZ2014, 17 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2014
    Tammy success morgen, heb er een hard hoofd in in de nederlandse doktoren maar de reacties hier zijn positief voor deze doc. Misschien de uitzondering op de regel :). Mij werd vrijdag weer gezegd, gewoon blijven proberen :( heel fijn, dus hoop dat Gent iets meer gevoel heeft bij het probleem en bereid is mee te denken.....

Wel een vraagje voor jullie. Hoe zijn jullie die rot tijd doorgekomen en/of hoe kom je die nog door? Echt iedereen om me heen is zwanger, van vriendinnen tot buren tot de kassa mederkster bij wijze. Ik trek al die verhalen echt niet, wordt zo boos van de oneerlijkeid, weet wel dat niemand daar iets aan kan doen maar vind het zooooo moeilijk om met de omgeving om te gaan. Met mijn neefjes ofzo heb ik dat helemaal niet das vreemd maar alle tegenslag stapelt zich op en iedereen om ons heen lijkt maar te hoeven knikken, is zwanger en heeft dan ook geen enkele tegenslag. Superfijn natuurlijk maar ik wordt er zo verdrietig van/zo confronterend.

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik weet wat je bedoeld. Ik kan er momenteel heel slecht tegen ook. Ik probeer ze op afstand te houden. Contact te vermijden. Maar lukt niet altijd. Moeilijk he

17. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oz ik heb dat vorig jaar ook gehad, ik ben er echt doorheen gegaan en ik heb die gevoelens ook echt toegelaten, want het is heel normaal hoe jij je voelt! En het beste is om inderdaad veel situaties te vermijden.

18. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    ja idd ik zie gewoon liefst niemand (met kinderen) een vriendin van mij kreeg haar zoontje 10 dagen nadat ik mijn lieve ventje kwijt raakte bij 23 weken, het is gewoon veel te veel elke keer als ik dat mannetje zie denk ik aan mijn ventje wat er niet is. Toen hoopte we nog dat het wel snel goed zou komen, hadden echt niet kunnen voorspellen dat het zo'n ellende zou worden. Andere vriending net bevallen, was net zwanger toen ik mijn kindje verloor, zelfde met buurvrouw die loopt op alle dagen :( ben er zo klaar mee met al die happy moeders om me heen.

19. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    En weet je....... Je mag er ook klaar mee zijn! Wat ik vooral schokkend vond is dat niemand eens aan mij vroeg hoe ik mij voelde!

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ozz ik ben hulp gaan zoeken ik hield rekening met u iedereen behalve met mezelf
    Ik ben nee leren zeggen en ik ga niet op kraam visite ik kan het nu nog niet
    Denk ook aan jezelf

Deel Deze Pagina