Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oz ik heb goede hoop hoor!
    Trouwens je moet het op een second opinion gooien hoor, enne mijn hysteroscopie te Gent was rond de 86,00 hoor ( viel mij ook reuze mee)
    Verder kun je Gent vast om een kostenoverzicht vragen!
    En leukkkkkk een huwelijk in het vooruitzicht, en april das al bijna!!

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    OZ, dat je kindje gegroeid is en dat je nu een hartslag hebt, is al heel wat hoor! Ik hoop ook voor je! En alvast veel plezier met je trouwerij, hopelijk zwanger.

BS, moest ook wel even lachen, sorry :) Maar hopelijk heb je inmiddels alweer je beebje kunnen zien!

BB, ja, enerzijds is het ook een opluchting. Hij is al ruim 20 jaar ziek en dat heeft ons ook heel veel energie gekost. Hij is niet de makkelijkste en daardoor moeilijk te verzorgen. Dat doe je natuurlijk allemaal graag en vanzelfsprekend, maar als hij zelf niet meer wil...

3. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    #4083 OZ2014, 19 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2014
    O 86 EUR das geen probleem! Daarvoor ga ik niet op de knieen hier dat kost me zoveel negatieve energie dat gesmeek hier of ze aub iets verder willen kijken. Ons trouwen was ook enigszins onverwacht haha we wilde iets positiefs waar we wel zelf controle op hebben :). Zijn 17 april precies 12 jaar samen dus vonden dan een mooie dag, doen het heel klein (wilde geen andere zwangere buiken op mijn dag) dus familie alleen. Daarna het vliegtuig in voor hopelijk 3 weken rust even geen geconfronteer (is dat een woord) met alles en iedereen. En dan 2 juni naar Dr. de S dus ben erg benieuwd. Spannende tijd! PS mijn chromosoom patroon was ok (komt ook vaak niks uit maar goed das dan ook afgetikt)

Ik zal gent een mailtje sturen met de kosten vraag, ben erg benieuwd!

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hopelijk is het spreekuur mega uitgelopen....

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Echo op de buik hartje gehoord vandaag precies 9 weken
    lang verhaal over nipt en nekplooi komt zo nu eten

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    joehoeeeee!!!!! :d

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    De kleine bewoog zo mooi
    ze wil dat ik pred ga afbouwen omdat ik al veel gebruik voor mijn atsma

8. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    JEAH!!!!!
    Ik vond het ook zo een mijlpaal GEEN inwendige echo's meer!!

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mijn vader ging huilen zo lief

10. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    ahhhhhhhh wat schattig!

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @OZ2014: Het blijft nog even spannend dus. Ben het met je eens, als het deze keer niet goed komt weet je dat je in ieder geval op de goede weg bent. En kun je met de artsen weer beleid bepalen voor de volgende keer. Misschien heb je iets meer prednison nodig. In ieder geval heel veel sterkte en ik duim nog voor maandag!!
    By the way: Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk (wat klinkt dat ouderwets hé;))

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Is heel heftig, en ik denk dat we het allemaal herkennen hier.
    Ik had zelf altijd dat ik geen moeite had met kinderen die al geboren waren voor ik mijn miskramen had, maar zwangerschappen er na vond ik lastig. En verhalen van, "tja door de pil heen zwanger geworden" e.d. vond ik vreselijk. Sterkte meid! Hopelijk hoor je snel zelf bij de happy moeders!

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    O.k. dat is natuurlijk wel super goed voor de hechting, dat moeder en kind meteen bij elkaar zijn. Ook wel speciaal dat je de primeur hebt, toch?

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Helemaal mee eens!! Hulp zoeken voor gedrag en emoties die volkomen normaal zijn helpt ook niet bij het genieten. De extra echo's wel!!

15. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    BS goed nieuws! Gefeliciteerd!!

16. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Ja idd alles ervoor is "ok" alles erna doet extra pijn :(. We blijven hopen, duimen en wat nog meer op een goede afloop (ooit)

17. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @BS: Super!!! En wat lief van je vader! Heeft voor mij altijd wat extra speciaals als een man huilt (bij de mannen in mijn omgeving is het nogal een zeldzaamheid).

@Mykelti: Wat heftig meid. Hopelijk kunnen jullie met de familievakantie op een mooie manier stil staan bij het naderende afscheid. Heel veel sterkte alvast voor de komende periode.

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@BS: wat geweldig meid! Echt super!

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ozz vorig jaar heeft de overheid bepaald dat je voor zorg naar buitenland mag
    google maar
    ik duim verder voor je

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Nipt en nekplooi meeting
    vanwege herhaalde miskramen zijn ze in LUMC erachter gekomen dat bepaalde waardes die vaak bij ons te hoog zijn een vals positief uitslag geven terwijl t goed is daarnaar geeft mijn vanishing twin ook extra hcg en nog waar af dat een vertekend beeld zal geven dus ze wil dat weer nadenken over deze test

Deel Deze Pagina