Oz wat goed een kloppend hartje. Kan het niet zijn dat het pas begonnen is met kloppen dat het nog traag is?! Ik hoop dat je volgende week een prachtige echo hebt! bs geweldig he zo'n echo waar het kindje beweegt! wat lief van je vader. Ik krijg er tranen van nu ik t lees haha.. gekke hormonen!
Klopt, ik zou de combinatie test niet aanraden ( voor jou dan hè) is mij ook afgeraden door Ned. Gyn ( ook mede door mijn suiker en hoge bloeddruk) En ik weet niet of de NIPT mogelijk is bij een "tweeling" zwangerschap?
Oz, jeetje wat een spanning. Wat goed dat je gaat trouwen. Bij ons is het ook zo gegaan. We wilden iets positiefs waar we controle over hadden. En het was een fantastische dag. En meid, je zit vast op de goede weg. Stel dat dit niet goed is, dan toch ben je veel verder gekomen. Mogelijk is pred dus toch de oplossing, maar had je pech met het vruchtje. Al kan het nog steeds twee kanten op. Ik hoop het zo. Ik had verwijzing vd huisarts, maar daar heeft niemand ooit om gevraagd. En GEEN second opinion ervan maken, dat heeft bij sommige verzekeraars juist het gevolg dat nieuw onderzoek niet vergoed wordt. Alleen het opnieuw beoordelen van oud dossier is een second opinion. BS, wat heerlijk! Combi geen goed idee dan. Nipt had ik in mijn tijd nog niet, dus wij besloten om geen onderzoek te doen. Gaf ons enorm veel rust, maar is zo persoonlijk. BB, sterkte met de papierwinkel. Fijn dat je hulp hebt!
Meiden thanks, moesch kan zijn dat het toch iets achterloopt en net is gaan kloppen, vind het zo raar dat vruchtzak + vruchtje goed doorgroeien maar snap wel de zorgen van de gyn. Beter was een goed kloppend hartje bij 7 weken en geen twijfel geval. Maria idd probeer me daar aan vast te houden, misschien heb ik nog iets meer pred nodig (had zelf al iets bijgesteld maar nog net minder dan jou - 15mg) Vind de pred zo eng maar als het het enige is wat helpt dan volgende ronde nog maar even wat hoger
Weer even bijgelezen! BS, wat fijn een goede echo! Goed dat ik het ook lees van die vals positieve testen. Ik ben nog nergens aan toe maar wel fijn om te lezen. Geniet van de fijne echo foto's! BB, fijn dat je je nu op het plan B kan storten! OZ, wat leuk trouwen in zo'n prachtige lentemaand. En wat een prachtige reis heb je in het vooruitzicht!Hopelijk pas je in april niet meer in je jurk Hier, bij dr H. geweest. Wat een fantastische man! Wat een geweldige instelling. Die dokters bestaan toch wel in Nederland. Hij vond de waardes van dr. P. aangaande mijn schildklier, normaal behalve de TSH die nu 2.1 was en voor een goede zwangerschap ideaal zou zijn op 1,0. Dus nu met de meds van dr. P. hoop ik op een lagere waarde. Hij vond het lastig mij op andere zaken te prikken in verband met mijn inname van de Predmed. Dus dat is niet gedaan. Verder zou hij mijn geval nog eens goed doornemen. Ik zal hem het hele verhaal nog per e-mail toesturen. Hopelijk heeft hij nog een idee waar ik iets mee kan. Hij kwam op mij over als een man met heel veel kennis en ervaring. Zo'n fijn consult gehad! Nu van alle meds af. Over anderhalve week de follikelmeting. Jammer genoeg kan ik nu niet gaan sporten want ben door mijn enkel gegaan en zit nu intaped. Balen ik had gehoopt in die twee weken nog wat te kunnen sporten. Ik ga pas weer met de Predmed aan de slag na een positieve ovulatietest.
Tammy Fijn dat er nog NL artsen zijn die out of the box denken en handelen! Hopelijk weer een stap dichterbij de oplossing! Balen van je enkel, auw..
tammy fijn dat Dr. H je zo serieus neemt! Vond Gent zo'n verademing ook je voelt je eindelijk serieus genomen. Ik heb een TSH van 2.9 laatste keer (zelf via homepaat laten prikken) vonden ze in NL (leiden) normaal alles onder 4 was goed, had zelfs document bij van schildklier stichting waarin stond onder 2,5 voor zwangerschap en gent zei onder 2 zeker vandaag. Maar zou zo'n "kleine"afwijking die ik heb zo'n verschil maken? Wat zei hij bij jou? Ben nu wel erg benieuwd of dat ermee te maken heeft dan bij mij ook?
AFS noemen ze het ook wel. Maar ascal goed idee als je hematoom weg is. Heb ik ook tot 30 weken gebruikt.
OZ, hij vond het op het eerste gezicht niet echt een afwijkende waarde op het formulier van dr. P. maar hij vindt zelf wel dat het 1,0 moet zijn voor het zwanger worden. Ik heb dus maar een hele kleine afwijking die misschien al verholpen is. Ik gebruik nu al bijna 8 weken Eurtronox 25mg. Ik heb geen idee waar je woont maar misschien is het een idee ook een afspraak te maken? Ik heb geleerd dat alle kleine beetjes helpen, elk stapje is een stapje vooruit.
Goedemorgen meisjes! Ja hè Tammy, ik vind dokter H ook zo een fijne vent! Echt een aanrader hoor! Ik hoop dat hij je verder op weg kan helpen! Hier wakker geworden met een mega kater gevoel beegh