Ga er ook vanuit, voel me best positief voor toekomst, zeker omdat ik nu eindelijk een keer een vruchtzakje en vruchtje op de echo heb gezien, das alweer zoveel beter dan de 2 eerdere keren dus iets moet er beter gaan. Nu is het ff *** maar we moeten hoop blijven houden, het kan nog..... hoop alleen dat we snel de magic combinatie vinden want het kost wel heel veel emotionele energie....
I know... Kennis is macht hoor, dat geloof ik echt. Maar het is wel een enorme strijd zo. In je upje, met z'n tweeën.
Och nee OZ, wat sneu...sterkte. BS, daar had je een tijdje terug toch je hele arm voor gegeven...toch niet leuk, zo ziek zijn. MoesCH, ik zou het niet doen. Net wat Alf zegt, als er dan weer iets is, dan neem je het jezelf kwalijk of twijfel je dubbel. Kan niet iemand het overnemen?
@OZ: sterkte meid...vind het zo erg voor jullie @MoesCH: ik zou ook geen enkel risico nemen en niet gaan. @BS: lastig zo misselijk zijn...maar tis toch een goed teken
@Oz: Ahh meid wat ontzettend K**. Ik had toch nog een beetje hoop op een goede echo maandag. Sterkte!! @Moesch: Ik zou ook niet gaan, ook i.v.m. risico op infectie.
OZ, oh meid wat erg! Ik heb je een PB gestuurd voor ik de berichten hier heb gecheckt. Sterkte meid! BS, wat zonde dat je zo ziek bent elke keer maar wel fijn dat het nu echt zwangerschapsverschijnselen zijn. Hopelijk gaat het gauw over! MoesCH, ik zou zeker niet gaan. Kun je niet iets anders in de plaats gaan doen, uit eten, filmpje. Heel veel plezier met het alternatief in ieder geval!
Oz hoe gaat het? Ik denk aan je! En goedemorgen aan de rest van de meisjes! Hier vandaag een luie dag, en morgen hebben we een pretecho 💗
Hi Meiden, vreemd hier, begon gisteren met bloeden maar ook weer gestopt en nu weer helemaal niks al hele dag, snap er niets meer van. Had het dinsdag ook beetje bloed daarna niks. Dus wachten, wil nu ook gewoon dat het snel over is niet al dat getwijfel.
OZ, kan het dan nog steeds goed zijn? Je leest vaak zulke verhalen van veel bloeden en toch zwanger zijn/blijven. Ik hoop het zo voor je! Bengeltje, geniet van je zondag! Die kan vast niet meer stuk met de pretecho. Veel plezier en hopelijk krijg je mooie foto's!
Eigenlijk maandag echo maar die had ik vrijdag afgebeld omdat ik dacht dat het eindelijk doorzette en ik niet weer tussen de dikke buiken dat ziekenhuis in wilde met mijn miskraam en al die gelukkige zwangere, vind dat zo erg elke keer..... maar goed denk dat ik maandag even HCG laat prikken en dan later in de week als het niet goed op gang komt en dan eventueel toch maar weer echo.
Tammy, denk wel echt dat het fout is, had het echt super gehoopt maar ook in Gent bij 7 weken maar heel zwak hartje, vruchtzakje wel gegroeid maar vruchtje lag ook helemaal onderin dus ze hadden er heel weinig vertrouwen in. Nu lijk ik weer wat krampen te krijgen, hoop dat het gaat starten eigenlijk, liever in het weekend dan weer op het werk als de ellende begint
Weet iemand trouwens hoe ik de pred af moet bouwen? Zat op 15, nu naar 10 gegaan vandaag, nog 2 dagen 5 zou dat genoeg zijn of moet ik er langer over doen? heb het bijna 10 weken genomen inmiddels.
OZ, ik zou 4 dagen op 5 blijven zitten. Het allerlaatste stapje voordat je lichaam zonder moet is het lastigst naar 0 af te bouwen. Succes. Volgens mij valt het met zo weinig heel erg mee.
Ik heb het langer geslikt, maar heel voorzichtig afgebouwd met 2,5 per week. Evengoed kreeg ik giga ontwenningsverschijnselen. Probeer het gewoon met 5 per een aantal dagen en kijk hoe je je voelt. Maar zelf zou ik eerst zeker willen weten dat het mis is voor je afbouwt. Ik heb zoveel bloedingen gehad in mijn goede zwangerschap. Vaak veel en echt rood.