Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Ow en mn zus die even ver zwanger was als mij, heeft een miskraam. Voel me daar ook depri door denk ik. Haar echo met 7wkn was goed, hartje klopte. Maar vrijdag zagen ze alleen nog maar een vruchtzakje en geen vruchtje meer. Vind t zo erg voor dr.

2. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Wat een naar nieuws Moesch! En wat rot voor je zus :(

Tammy, als je vooral begrip zoekt en geen expert dan zit er een fantastische gyn in Vlietland Schiedam. Ze heeft ook die keizersnee op tv gedaan afgelopen najaar.
    Zij staat voor alles open, vindt niks gek en wil voor van alles bemiddelen als dat nodig is. Ik vond het echt een warm bad toen ik daar kwam (vooral na alle horken in EMC)

Ik heb haar emailadres als je wil.

3. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Tammy ik heb geen ervaring met goede/aardige gyneacologen. Heb altijd n ander...

4. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Meiden, the story continues. Ik mocht meteen komen vanochtend en tot ieders verbazing: een hartje!!! en nog een goed kloppend hartje ook!!! ik sta nog helemaal perplex, wel 2-3 daagjes korter dan ik dacht, nu 7.3/7.4 en dacht 7.6 te zijn maar goed de gyn maakte zich daar niet druk om, die zei dit is een super echo, mooi vruchtje, goed vruchtzakje en sterk hartje. Ik geloof het nog steeds niet. Dus meteen naar huis geraced en de pred even opgehoogd, want het zal me niet gebeuren + ff wat extra utrogestan (was maar gestopt dacht echt dat het fout was).

Bloed is waarschijnlijk van de 2e vruchtzak gekomen, die zagen ze op de eerste echo een heel klein vruchtzakje dat was toen al duidelijk dus misschien daarom alleen bloed en geen krampen.

Nu volgende week vrijdag terug, duimen jullie mee? vind het zoooo spannend!!!!

5. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    BB, fijn dat het contract rond is! Goed gevoel, hoop zo dat na al die ellendige jaren er voor jullie een mooi eind aan gaat komen en het geluk jullie toe gaat komen!

Moesch, wat een vreselijk nieuws :( heel veel sterkte. (ik ben er ook zo bang voor, die gyn begon al over nekplooimeting enzo ik zei eerst maar even de volgende echo halen dan zien we wel weer....)

Bengeltje; ben heel blij voor je! Gelukkig was het goed, genieten :)! Ik hoop ook zo dat we dat stadium gaan bereiken!

6. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Jaaa wat een goed nieuws oz!!!

7. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Ja ben zoo verbaasd! Had er al helemaal afscheid van genomen dacht echt dat het fout zat met de Gent echo en de eerdere. Maar it takes only 1 miracle :)! Maak me nog wel beetje zorgen omdat het toch iets achterloopt en iets trager op gang kwam dan volgens de schema's maar wie weet. Duimen tot volgende week, als het dan nog goed zit ga ik beetje hoop krijgen.

8. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Ik ook niet, al was die van vandaag aardig (en Gent ook) maar dat is voor jou veel te ver rijden idd.

9. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38

Dat herken ik ook dat selectieve, ik gun het iedereen maar mensen die ook een strijd hebben moeten leveren nog 10 x zoveel. Denk dat dat heel natuurlijk is.

Hoop, knap dat je je hulp aanbiedt en idd een hoog AMH bied hoop (mijne is ook voor mijn leeftijd zeker ok, daarom geloof ik niet zo in slechte eicelkwaliteit)

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@OZ: Yeahh.. wat een geweldig nieuws! Ben echt superblij voor jullie! Toch een wonder!

Toch merk ik wel dat ik ouder word. Eerst werd ik heel makkelijk zwanger..en nu zit er iedere keer een jaar tussen de zwangerschappen. Maar hoop doet leven! :)

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@MoesCH: wat erg voor je zusje! Uiteraard doet dat jou ook heel zeer...je weet zo goed wat ze doormaakt. Sterkte ermee!

12. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    MoesCH, wat ontzettend rot voor je zus (en haar partner).

OZ, WAUW wat fantastisch nieuws!!!! Fijn dat je nog aan de Predmed zat! Hoe hoog zit je nu?Utro nog gewoon doorgebruiken hoor! En vandaag even lekker genieten van dit wondermoment!

Hoop, misschien wordt het voor jou nog wel eens lettelijk, hoop doet leven! Wie zal het zeggen? Bij mij duurt het nu ook langer eer ik weer zwanger ben. Ik had wel bij elke ICSI embryo's van goede kwaliteit. Dus houd ik me daar aan vast. Vol vertrouwen de volgende ronde in.

BB, maar jij was toch ook in het EMC. Kon je dan tegelijktijd bij beiden terecht? Fijn dat je contract nu rond is. Op naar de USofA. Misschien kun je midden deze week met Obama mee:D?!

13. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    OZ, zie je nou wel. Wat goed! Probeer je niet druk te maken om een dagje voor of achterlopen hier of daar. Bij deze termijn worden zo veel vrouwen terug en weer vooruitgezet. (Ik eerst een week naar achteren, een week later een week naar voren, dusseh...)

BB, wat fijn en spannend!

MoesCH, wat triest voor je zus. En ook voor jou.

14. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38

Tammy, van 15 naar 10 gegaan in het afbouwschema, nu weer naar 20. Neem geen enkel risico meer :) was alleen zo bang, eerste 3 weken super ziek, aan antibiotica etc dus durfde niet hoger dan 15. Nu wil ik koste wat kost deze uk aan boord houden ;)

15. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Thanks meis, vind het zo eng! Idd een paar daagjes moet kunnen hoop volgende week vrijdag mooi op schema te liggen. De pred ff bijstellen naar boven ;) neem nu geen risico meer.

16. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Het zou toch wat zijn als ook jij je voegt in het rijtje vrouwen dat na gebruik van prednison ineens een gezond kind krijgt na al die talloze miskramen. Het is je iig erg gegund.

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Super OZ!

Ah MoesCH, wat sneu voor je zus en haar partner :(

Alf, hier gaat het redelijk. Mijn vader heeft de euthenasiepapieren ingevuld, dus hij gaat het echt doorzetten vooralsnog. Proberen het per dag te nemen en hij lijkt nu ook vrolijker en doet weer aan dingen mee, alsof hij opgelucht is dat er een einde aan gaat komen ofzo.
    Vraag me af wat mijn kansen zijn op een zwangerschap het komende halfjaar of langer. De stress maakt het er niet beter op iig. :cool:

18. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Hier was de echo goed. ben vooruit gezet. ben nu 10wkn +1dag.
    ze kon geen reden vinden voor de bruine afscheiding. zometeen nog een afspraak bij de gyn en dan lkkr naar huis.

19. Alf

Alf Niet meer actief

OZ, Wauw!! Wat geweldig! Schiet er helemaal van vol, wat een prachtig nieuws!

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Fijn MoesCH!

Deel Deze Pagina