Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    OZ, dit waren mijn Duitse waardes:
    Freies T3 5,1 pmol/l (moet zijn tussen de 3,5 en 6,5)
    Freies T4 1,0 ng/dl (moet zijn tussen de 0,8 en 1,8)
    TSH basal 2,1uIU/ml (moet zijn tussen de 0,3 en 2,5)
    Anti TPO (MAK) 13,5 iu'/ml ( moet <12

Dr. H. die ik hier heb bezocht vond ook dat, ideaal is de TSH naar 1,0 te brengen. Ik heb daar al medicijnen voor gehad van dr. P.
    De anti TPO is nog een punt van discussie in NL. Dr. P. is ervan overtuigd dat dat mijn auto immuun probleem is. In NL is de dokter niet overtuigd.

Succes!

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mijn man kon niet tegen moetjes. Ik moest alles uit de kast halen en zeer zeker niet vertellen als t een moetje was. Als hij t wist dan gebeurde er niks

3. Alf

Alf Niet meer actief

10 wkn BS, Jeeuuuh!!! :D

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Begint het al te bezinken BS?! Je gaat gewoon mama worden! :D
    Iemand zei dat ook eens tegen mij...niet Alf? ;)

Mijn man is dus gelukkig niet de enige die moeite heeft met "presteren" op het moment suprême. Zal eens proberen hem niets te vertellen, maar meestal weet hij wel hoe laat het is. ;)

5. Alf

Alf Niet meer actief

Ik? Mykelti? Weet ik niet eens meer. Maar hoe waar was het! :)

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Geloven moeilijk
    net acupunctuur gehad voor de misselijkheid
    hij zag t meteen haha
    ben blij dat ik een echo heb vrijdag wel inwendig bij de sutter

7. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    VANDAAG HET CONTRACT TEKENEN! Vind het best spannend! Vooral omdat met het contract gelijk de eerste deelbetaling overgedragen moet worden. Daar gaat mijn linkernier :cool:

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Spannend denk aan je

9. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Tammy, thanks voor de info ik net ook naar huisarts geweest en zowaar het is geprikt! Ik ben erg benieuwd.

BB spannend!!!!

10. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    BS 10 weken wow!!

11. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Bengeltje thanks, ook al heeft huisarts nu geprikt ben wel benieuwd wat hij ermee gaat doen als het onder 4 is maar wel boven 2,5 dat is wel richtwaarde in zwangerschap, liefst zo laag mogelijk. Maar hier zeggen ze vaak onder 4 is ok.... ik zal mijn case maar goed gaan voorbereiden ;)

12. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38

Hi tammy, had Dr. H ook nog gemaild die zei onder 2,5 is goed dus ik wacht even af met vandaags waarde wat het is als huisarts niets wil doen dan ff Dr. H misschien mailen of Dr. P vragen.

13. Alf

Alf Niet meer actief

BB Grote stap vandaag, spannend!

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hopelijk werkt het snel BS! Hier doet acupunctuur wonderen, al moet ik wel zeggen dat de vorige "beter" was dan die ik nu het, maar om nou even het land te doorkruisen voor zoiets...

Alf, ja, jij was het echt! Maarre, ook al ruim 2,5 jaar geleden! ;):D

BB, spannend hoor! En lijkt me inderdaad een kostbare aangelegenheid. Sneu eigenlijk als je beseft dat je zoiets niet voor de lol doet. Vind het ook zo belachelijk dat adopteren zoveel moet kosten...je hoort bedragen...schandalig!
    In jullie geval zal een vrouw echt het kindje dragen en daarvoor betaald worden, dus kan ik er nog enigszins inkomen dat er flink bedrag gerekend wordt. Hoe is nu verder het verloop?

OZ, hopelijk zijn je waarden goed!

15. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Hoe het nu verder gaat:
    - wij betalen het eerste deel. Dat wordt ergens op een amerikaanse bank gezet die voor ons gedurende het gehele proces de uitbetalingen verricht aan de draagmoeder en aan de organisatie

- wij moeten ons testament aanpassen. Waar gaat ons kindje heen als wij tijdens de zwangerschap verongelukken oid.

- als dat rond is worden we gekoppeld aan een draagmoeder. Wij hebben daarin de zeggenschap, dus klikt het niet dan bedanken we vriendelijk en krijgen we een volgende aangeboden. Het is iets dusdanigs precairs dat het wel ECHT belangrijk is dat dat gevoel goed is

- onze cyclussen worden gelijkgezet dmv de pil (zal wel heel raar zijn als je al zo lang bezig bent met een baby maken)

- en dan, hopelijk ergens deze zomer al, stoppen we met de pil en begint het IVF-traject. De eerste dagen van de hormonen ben ik nog hier in Nederland en op dag 4 vlieg je naar de USA waar je de rest van de tijd tot de punctie gemonitord wordt dmv echo's en bloedprikken. Na de punctie gaan wij weer naar huis en vindt de terugplaatsing bij de draagmoeder plaats.

Ik wil er niet eens aan denken wat er allemaal mis kan gaan! (geen goede follikelgroei, stoppen wegens overstimulatie, geen goede embryo's) Brrrrrrrr

16. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Wat fijn dat je de 10 weken gehaald hebt BS!! Mooie mijlpaal! :)

17. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oh Meid, wat spannend!
    Ik ga mij toch een partij duimen draaien voor jullie!!

18. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    oh enne never nooit zeggen tegen je vent dat je vruchtbare periode is aangebroken...ik heb inmiddels een gouden kalf voor het acteren :)

Overigens durf ik nu nog steeds niet te vrijen (suf he)

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat is een flink proces zeg BB, maar zo super voor jullie dat het nu eindelijk gaat rollen!

@Bengeltje: zou een optie zijn, maar ik heb een wetenschapper getrouwd, dus die heeft alles in de smiezen. ;):D
    En wij hebben ook pas tijdens het laatste deel van de zwangerschap frequenter gevreeën hoor, in het begin zeker niet. Mocht ook niet ivm bloedinkjes, maar sowieso durfden we niet.

20. guusj

guusj Lid

24 sep 2012
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Hier even mijn verhaal:
    Vorige week dinsdag werden we verblijdt met een positieve test.
    Nu kreeg ik gisterenmiddag buikpijn en iets bruinverlies.(Heb al 4x een vroege miskraam gehad. (tussen 3,5 en 6 weken)
    Gelijk de verloskundige gebeld en ik mocht langskomen. Ik zou nu 5 weken zijn. (heb follikelmeting gehad) Dus het moet eigenlijk kloppen. Op de echo was niets te zien alleen verdikt baarmoederslijmvlies wat bij een zwangerschap hoort. Verloskundige gaf aan dat het een miskraam werd. Nu hield de buikpijn gisterenavond op en heb nog steeds heel licht iets bruinverlies bij afvegen. Verder voel ik me goed. Vanmorgen een test gedaan om te kijken of hij al minder positief was als de vorige testen maar nu is die zelfs positiever dan de test die ik zondag nog gedaan heb.
    Moest vandaag de kliniek bellen waar ik onder behandeling sta en die zei dat het heel goed mogelijk is dat er nog niets te zijn is op een echo van 5 weken. En dat ik moest afwachten of de bloeding door zou zetten en zo niet krijg ik over 2 weken weer een echo.

Vind het allemaal heel spannen en weet niet goed wat ik moet doen. 95% in me gaat ervanuit dat ik weer een miskraam krijg en toch blijf ik hoop houden dat het toch misschien goed gaat. aangezien mijn test heel positief was en dat bij de andere miskramen na iets bloedverlies de miskraam gelijk doorzette.

Wou graag mijn verhaal met jullie delen en ik hoop dat er mensen zijn die iets soortgelijks meegemaakt hebben.

Groetjes

Deel Deze Pagina