Hier weer tripje langenfeld erop zitten, TSH uitslag (via huisarts!) terug en 1.8 dus gerustgesteld daarover. Nu kan ik echt niets anders meer doen dan netjes mijn pred med nemen, omegaven en wachten tot volgende week vrijdag voor een goede 9 weken echo.....
Ha BS, wat goed dat die kleine zo goed gaat. Jammer van de nekplooi. Vooral omdat het idd niks zegt. Hier in NL zeggen ze niks als jij aangeeft dat je dat niet wil. Wij hebben destijds aangegeven dat we het per se niet wilden weten. Dus dat is ook nog een optie. Das het nadeel he, van al die onderzoeken. Vind ik wel. Een hoop onrust en vaak is er niks aan de hand. Xxx
Moesch, getsie bruinverlies wanneer is je volgende echo? Alf, ik nog weekje wachten voor de echo, spannend!
Bs balen van de nekplooimeting zeg! Brengt veel onzekerheid met zich mee. al is 10 weken ids nog te vroeg voor zo een meting. wij.laten geen combinatietest soen en.ook geen nekplooimeting!
Tikkie bijzonder wel. Maar goed, je weet het wel, en denkt er nu toch over na. Verder met Maria eens, intuïtie is vlgs mij een sterk iets, en het feit dat jij zo gelaten bent doet me goed!
Bij mn zoontje hebben we het wel laten doen. de uitslag was 1:260. ik heb toen echt in onzekerheid gezeten. daarom besloten het nooit meer te laten doen. t is sowieso maar een kansberekening! Het zegt niet heel veel. Probeer je niet al te druk te maken. hopelijk is de nekplooi over n weekje mooi onder de 3mm.
We hebben wel besloten mocht t erger worden we weten nu meer dan doen we aanvullende onderzoeken. Ik laat ons kind niet onnodig lijden. Daar ben ik stellig in dan bedoel ik wel ernstige afwijkingen
OZ, wat fijn van je schildklierwaarde! En bedankt voor de boeken tips. Ik ga er achteraan. Die Omegaven, krijg jij die vergoedt? Ik wil het niet doen omdat ik dat dan weer zelf moet betalen en de Intralipid wordt wel vergoedt bij mij. Maar ik begreep dat Omegaven beter is omdat er geen soya in zit. Hier vervelend gedoe met vergoedingen via verzekering. Opeens gaan ze heel lastig doen. Balen, extra stress en ik wil geen stress.
Goedemorgen meiden! Tammy, mag ik vragen waarom je glutenvrij eet? Ben je allergisch? Of wil je het gewoon? Ik heb ook een tijdje glutenvrij gegeten. wat een crime was dat!! Ik heb echt allerlei fases doorlopen. Van microbiotische artsen, tot suikervrij leven (waarbij mijn echtgenoot en ik elkaar bijna de harses insloegen), tot allerlei probiotica, 16 supplementen per dag, geen tarwe meer, geen E-nummers meer etc. Ik heb naar een levende bloedanalyse zitten kijken van mezelf waarbij volgens de "arts" echt van alles mis was, waarna ik nog strenger voor mezelf ging zijn. Inmiddels heb ik besloten dat ik het allemaal bullshit vind (tenzij er uiteraard een medische reden is om een voedingsmiddel niet te eten) Alles waar TE voor staat is gewoon slecht, dus als ik alles gewoon met mate doe zal het allemaal wel meevallen. ik laat me in ieder geval niet meer opjutten door de maatschappij en ik ben er een stuk meer ontspannen door geworden. Ja, ik eet graag zuurdesem en spelt, gewoon omdat het lekkerder is. En ik doe bijna al mijn boodschappen bij Marqt (biologische supermarkt) omdat ik het idee van eerlijk eten wel prettig vind. Maar ik geniet net zo hard van mijn kipnuggets van de mac, of van mijn reep milka bij de thee 's avonds. Dat maakt me een stuk gelukkiger
@BS: wat naar dat ze je dat nu al meegaf. Nergens voor nodig volgens mij en onnodige bangmakerij. Jammer hoor. Het zal toch echt niet zo zijn dat je die pech ook nog hebt. Dat kan gewoon niet. @Moesch: nog bruinverlies? @OZ: ik hoop zo met je mee dat vrijdag de echo goed is! Fijn dat Duitsland je in ieder geval wat kon geruststellen Gister een uur gesproken met de fertility docter in Connecticut. We gaan nu echt starten! Ik heb allerlei opdrachten meegekregen. Over 2 weken (op dag 2 van mijn menstruatie) moet ik allerlei bloedonderzoeken laten doen en een echo laten maken. Op dag 3 moet ik starten met de pil. En dan is mijn "eigen" vruchtbare leven voorlopig echt even voorbij! Zal wel even wennen zijn. Niet meer graaien naar zwangerschapstesten, 's ochtends temperaturen etc Maar aan de andere kant; het is het echte begin van een nieuw iets! Kom maar op!
Wat enorm herkenbaar, wij hebben ook alles geprobeerd en ook ik bleef daardoor niet zwanger hoor. Maar weet je ik snap het wel en als het voor jou werkt dan werkt het, maar wees echt niet te streng voor jezelf Tammy! PS mijn meisje is verwekt op een dieet van whisky en veeeel (ongezond) eten ))))
BB, ja spannend hoor. Een hele nieuwe fase ingaan. Kun je alles in Nederland laten doen? En wordt dat dan vergoedt? Hier was ik al blij dat ik van IVF weer terug kon naar IUI. De ellende van IVF en vooral daarna met mijn cylus wil ik niet meer. En in mijn geval heb ik meer vertrouwen in IUI omdat dat natuurlijker is en beter voor mijn lichaam en immuunsysteem. En ja ik probeer maar alles. Maar vind het erg moeilijk om dingen vol te houden en heel strikt te zijn. Het voelt een beetje als zwemmen op volle zee zonder zwemvest. Waar ik me de afgelopen jaren wel aan gehouden heb is het vermijden van vitamine C, Suiker en Zout. Voor zover mogelijk natuurlijk. Het zit ook in andere dingen die je wel moet eten. Waar ik wel heel link van word is Prednisolon. Daar word ik bloed chagarijnig van!
Ik ook! het geeft je een soort adrenaline-kick (letterlijk) Pas na het stoppen werd ik beroerd. Ik snap overigens je drank naar controle wel. Daarom heb ik ook al die gekke fratsen uitgehaald. Dat geeft je het idee dat je er iets aan doet. Dat je over een klein stukje de baas bent. Ik kan alleen voor mezelf spreken als ik zeg dat het niks uitmaakt. Of ik nou 20 scheppen suiker in mijn thee gooi of macrobiotisch eet; je lijf wordt daar niet zwanger van. Het wordt zwanger wanneer het daar zin in heeft (helaas)