Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alf

Alf Niet meer actief

BB, Gottegod.. NL op z'n smalst :(

2. Alf

Alf Niet meer actief

Tammy, Natuurlijk ga ik ook voor jou draaien! Super dat het zo snel is gegaan, scheelt weer rekenen en stress!

3. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    BB, jee ja hoor dat is weer Nederlandse zorg, zo goed:(! Belachelijk. Kan je het niet via die lieve gyn in het Vlietland regelen?

Fijn dat jullie me dat laten weten, van niet positief naar positief. Ik bewaar trouwens wel de sticks van de testen en zie dan wel het tweede streepje donkerder worden. Maar kies voor deze testen omdat ik helemaal hyper wordt van om 05.30 uur plassen en dan wel niet een streepje...

Wel raar dat ik nu overdag opeens positief ben. Die rot IVF heeft een hoop stuk gemaakt:(. Scheelt wel een hoop stress en testen. Ik heb er een goed gevoel over.

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Tammy, ik weet niet of het uit elkaar slopen van deze testen wel betrouwbaar is. Maar waarom is het raar dat je ineens overdag positief test? Je lichaam is geen klok. Ik ben bv van een cyclys van 31 dagen met eisprong op dag 18 tm 20 ineens weer teruggegaan naar een cyclus van 28/29 dagen met eisprong rond dag 14 en waarom? Geen idee. ;)

5. Alf

Alf Niet meer actief

Tammy, Ik deed ook altijd CB digi, en je kunt idd de teststaafjes erg mooi zien op (en af) lopen. Smiley is gegarandeerd piek! :)

6. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik ben superblij met jullie! Vol vertrouwen naar morgen en dan alleen maar slapen, mediteren en broeden. Kom maar op baby!

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier is een ovutest eigenlijk altijd duidelijk positief.

Raar temp kaartje heb ik...:cool:

8. Alf

Alf Niet meer actief

Mykelti ik vind hem mooi! Stel dat gisteren door omstandigheden niet betrouwbaar was heb je vandaag evengoed een stijging na dip van zondag. So far, so good!

Tammy Fijn je zo positief te lezen!

9. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Mykel, ik heb zelf ooit maar 1 ronde mijn temp gemeten, dus ik heb er geen verstand van :(

Tammy oeeei wat spannend meid! Duimen draaien overuren hier!

10. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    ALF hoe gaat het met jou? Heb jij al wat meer spullen gekocht ?
    Ik moet bekennen dat ik naast de kinderwagen nog helemaal niets heb gekocht.....ach ik haal het vast wel in!

Weten jullie trouwens al of je een meisje of jongetje krijgt ?

11. Alf

Alf Niet meer actief

Bengel, gaat goed. Geen bruin meer, alwaar ik héél blij mee ben. Vrijdag geslachtsbepaling. Mijn schoonvader gaat mee, de man is bijna 89 en heeft nog nooit een echo gezien. Hij is al helemaal nerveus. Schattig :)

Ik heb van de week ook tweede -exact hetzelfde- ledikant en commode via mp gehaald. We willen Jelle begin van de zomer al naar grotere kamer verhuizen. En hij is nog niet groor genoeg voor echt bed en ook de commode heeft hij nog wel even nodig.

12. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Een schoonvader van 89? Echt? Was je man een nakomelingetje?
    Mijn opa is 89 :cool:

En ja dames, het is nederland op zijn smalst. Maar misschien is het ook wel mijn fout. Misschien ben ik te naief geweest in dat ik dacht dat ik hier eerlijk over kon zijn. Misschien had ik gewoon moeten laten zeggen dat we voor IVF in het buitenland gingen. Het woord draagmoederschap laat artsen hier rillen.
    Het heeft me gister even lamgeslagen maar nu ben ik weer strijdlustiger dan ooit. Mochten ze vrijdag bellen en inderdaad niet willen helpen; De pil en de bloedprikformulieren krijg ik wel via mijn huisarts, de uitgangsecho kan ik wel in Vlietland krijgen en desnoods laten we de medicijnen overkomen uit Amerika. (10x zo duur dus dat heeft logischerwijs niet mijn voorkeur)
    Maar ik laat me hier verdorie niet door kisten.

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Spannend Alf. En, ja, is wel tempstijging (nu ook 2x 36,8 en 1x 36,9). Gaan gewoon afwachten.

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    En nog even bellen om een reactie te geven BB?

15. Alf

Alf Niet meer actief

BB Schoonouders waren al niet de jongste, maar manlief (44) idd ook nakomertje van vijf. Ik heb al heel lang geen opa's en oma's meer, en eerlijk gezegd vervullen ze ook meer deze rol voor mij dan die van schoonouders.
    Hij (zij is vorig jaar overleden) is supertrots op zijn kleinzoon, maar iets met hem doen kan hij niet.

16. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    BB, goed zo wij moeten wel strijdvaardig zijn anders komen we nergens.

Hier gisteren verdorie weer wat iets donkere afscheiding. Ik had ook een wat onrustige buik op de terugweg. Nu voel ik me prima. Ik heb vanochtend nog getest en gelukkig nog een smiley. Vandaag nog maar een keer proberen. Hopelijk zijn die vreselijke cellen nu moe of uitgeschakeld van de actie van gisteren. Word er moedeloos van.

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Tammy, wel eens aan gedacht om alleen maar ZI te doen dan? Als je telkens last hebt van de IUI? Of begrijp ik het verkeerd?

18. Alf

Alf Niet meer actief

Tammy Dat kán he, lichte bloeding op je eisprong..
    Wat een geluk dat je gisteren die echo had.

19. Alf

Alf Niet meer actief

OZ Hoe is het met jou? Ook vrijdag echo toch?

20. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.881
    2.882
    113
    Noord-Holland
    BB anders even op ivfmoeders forum kijken onder kopje medicijnen en dan "meerijden naar t zkh".. :)

Deel Deze Pagina