Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je het ons verteldt Mykelti, dank daarvoor maar wat een vervelend bericht. Moet sinds gister al continue aan Alf en Jelle denken.
    Hoop heel snel op goed nieuws. Liefs

2. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mykelti, bedankt voor je berichtje. Wat afschuwelijk nieuws. Ik hoop dat het gauw beter gaat met Jelle en met Alf.

Lieve Alf ik denk aan jou en je mannetje, zend je positieve energie en hoop, hoop dat het snel beter gaat! Dikke knuffel!

3. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Lieve Alf, ik wilde net een berichtje posten dat het zo fijn is dat je al een momentje met je mannetje hebt gehad, maar ik lees nu dat het momenteel heel spannend is:(:(. Ik ga heel heftig voor jou en Jelle duimen, zoals jij zelf zou zeggen dit gaat goed komen, het moet, het zal!!

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Tammy: wat onwijs jammer dat dr.N geen uitzondering maakt!

@Bengeltje: wat een heftige geschiedenis heb je al, en dan nu weer zo'n spannende situatie bij deze zwangerschap. Ook bij mij waren door immuunproblemen de vruchtjes altijd te klein t.o.v. de conceptie, alleen bij deze zwangerschap niet omdat ik nu behandeling krijg om mijn immuunreactie te remmen.
    Heel veel sterkte, en welkom hier!

@bdotsie: wat vervelend dat je nog zoveel last hebt! Sterkte.

5. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dank! Mag ik vragen wat jouw behandeling is?

6. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alf wat een naar begin. We zijn hier ontzettend aan het duimen voor die lieve Jelle, hang in there! Heel veel knuffels en positieve gedachtes jullie kant op.

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Alf: ik hoop dat Jelle snel op mag knappen en je je kleine mannetje weer lekker bij je hebt! Ook wij branden hier een kaarsje voor de kleine man.Heel veel sterkte voor jou en Alfman.Dikke knuff.

@Mykelti:dank je wel voor het overbrengen van het bericht.

@Tammy: balen meid...hopenlijk doet een Nederlands ziekenhuis nog wat voor je

8. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL

Tammy wat rot voor je en wat een gezeur. Wil dr P het ivig niet voor je bestellen? Weet je waarom het protocol zo is dat men het alleen geeft bij ivf?

9. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Bengeltje, welkom hier. Wat een naar verhaal :(. Hopelijk vind je hier de steun en informatie die je nodig hebt.

Alf, meid, wat een achtbaan. Ook ik heb kaarsjes hier branden voor jullie. En ik weet zeker dat jullie engeltje over Jelle waakt!

10. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Mykelti, dank je voor de update. Onze gedachten zijn bij Alf, Alfman Jelle.

xx

11. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Alf, allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en wat een prachtige naam!
    Ik las dat Jelle het erg moeilijk heeft, heel veel sterkte voor jullie drietjes!!

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Prednison en lipid infusen, met wekelijks bloedwaarden check. (Deze week voor het laatst geweest, volgens dr.P zijn de checks in dit stadium van de zwangerschap niet meer nodig).

13. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alf, denk aan jullie, kom zojuist uit Amsterdam en reed net langs het VU, ik hoop zo dat je daar inmiddels samen met Jelle bent. Ook hier in gedachten steeds bij jullie, liefs

14. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Y30, goed nieuws dat je niet meer hoeft! Voel je je daar goed bij? Liefs

15. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Alf: ook ik denk veel aan jullie! Hoop zo dat het ademen beter gaat, en de spannende tijden voor jullie en Jelle snel voorbij zijn!!

@Puckje: Ja, voel me er wel goed bij. De waarden waren al langere tijd vrij stabiel, en ik heb iedere twee weken echo in het ziekenhuis waar ze letten op de groei van het kindje, en de staat van de placenta en het vruchtwater. Dit zijn die dingen die door een heftige immuun reactie zou kunnen verslechteren.

16. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alf, ook hier zijn de gedachten weer bij jullie. Ik hoop dat het beter gaat met Jelle en dat jullie in ieder geval weer samen zijn. Zet 'em op in deze moeilijke tijd. Dikke knuffel!

Y30, wat heerlijk geen ritten naar DD meer en dan sluit je toch weer een fase af.

Hier, ben ik dan eindelijk met veel pijnklachten ongi geworden vandaag. Twee dagen te laat. Ik las een paar bladzijdes terug dat er een gesprek ontstond over het wel of niet gebruiken van de Utro. Ik heb besloten om dat deze ronde maar eens over te slaan. Ook dr. P. leek dat beter. Zal wel erg spannend worden want het is toch een veiligheidsbuffer. Maar misschien reageert mijn immuunsysteem daar ook op. Gelukkig kan ik nu weer vooruit kijken. De nieuwe ronde met nieuwe kansen is ingegaan.

17. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Juist terug van de gyne, er was dus nog een Restant nagebleven na mijn curettage vorige week donderdag. Die gyne heeft dat weggezogen terwijl ik daar lag, totaal zonder verdoving. Ik heb gehuild van de pijn op dat moment, echt niet normaal. Krijg nu 2 soorten AB om te herstellen en nog een week extra rust. Ook bloed moeten laten nemen om te zien hoe hoog de ontstekingswaarde zijn want heb een ontsteking op de bm ontwikkeld :(. Volgende vrijdag weer op controle om te zien of de herstel goed verloopt. Hij raad mij aan om toch enkele maanden de gracial pil in te nemen. Die zou nl de bm niet uitdrogen, die zou zorgen dat je bm hersteld en dat het bms zich optimaliseert. Hij raadde echt aan om nu een pauze in te lassen Pfff.. Weet niet goed wat ik allemaal moet doen nu. Zal maar naar de gyne luisteren zeker.

18. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend Bdotsie maar het lijkt er wel op dat je gynaecoloog secuur te werk gaat. Bij mij is ooit het vruchtje van de baarmoederhals afgetrokken zonder verdoving, ik kan me enigszins voor stellen hoe je je gevoeld moet hebben en leef mee. Op het wachtbankje zitten is ook niet leuk maar ik zou het zelf wel prettig vinden niet zwanger te raken wanneer ik dat gebruik en eerst wachten op een goede menstruatie zodat je weer een goed gezonde baarmoeder hebt. Ik hoop alleen niet te lang voor je.

Y30, wat fijn dat het stabiel is en dat je zo goed gevolgd wordt!

19. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Hey Puckje, wil nu ook even wat grondigere testen laten doen, zolang wacht ik zeker al. Misschien kan ik inderdaad beter eens een langere wachtpauze inlassen want 3 curettages in 1 jaar tijd(nog niet) zal zeker niet goed zijn voor het lichaam en ons huisje.

20. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bdotsie, wat vervelend maar wel fijn dat je gyn zo grondig is. Ik zou zeker de komende tijd besteden aan zoveel mogelijk onderzoeken als je nu toch niet door kunt. Dan voelt de tijd ook niet als verloren aan. Althans dat is mijn ervaring. Zolang ik er maar mee bezig kan zijn en onderzoeken kan doen, kwam ik de tijd door. Hopelijk herstel je snel van je beproeving en ziet het er allemaal beter uit volgende week!

Deel Deze Pagina