Jawel, maar normaal ook nog op deze termijn. Mijn LF is meestal 13 dagen. Maar normaal is mijn temp zelfs hoger dan nu...hmmm...gewoon rare cyclus. De osteopaat zei ook al dat mijn hormonen all over the place waren vanwege de stress waarschijnlijk...
BB, ja het AZ is een warm bad! Zulke fantastische mensen. Ik zou er trouwens heel wat voor over hebben om in het UZ Gent behandeld te worden. Helaas kan dat niet door donorkeuze. Ik heb goede ervaringen met revalideren daar. Fijne mensen. Geopereerd in het oude K12 want in Nederland snapten ze niet wat ze moesten doen en zagen ze er geen heil in. Gelukkig zijn ze in Gent een stuk knapper. Vijf maanden mogen revalideren daar. Ik ben ze nog altijd dankbaar en heb mijn arts nog daar. Ik hoop dat je dichterbij huis geholpen kan worden maar dit is een goede tweede keuze. BS, soms is het moeilijk te vertrouwen, maar deze zwangerschap is zo speciaal, dat moet goedkomen. En fijn dat je zus dat jaren voor jullie hieraan begonnen, dat te horen kreeg. Ook ik heb zoiets mogen ervaren. En naast prachtig nieuws over mijn mooie sterretjes ook goed nieuws gekregen. Het geeft de kracht om toch door te zetten en bevestigt mij in mijn geloof om mama te worden. Al weet ik dat ik dat toch al ben van mijn sterretjes.
Tammy wat omschrijf je dat toch mooi! Ik ben vorig jaar juni naar een medium geweest en vanaf de eerste seconde had ik geen klik met deze man die een hele negatieve houding had, na 1 uur had hij nog helemaal geen info voor mij ( hij kon mij dus niet lezen) toen ikzelf begon over mijn 4 miskramen wist hij mij ijskoud te vertellen dat moeder worden ook wel een leven over kon slaan?? Deze man kwam met niets bruikbaars en ik heb het afgekapt en ben weggegaan. Mijn beste vriendin was hier zo boos over dat ze afgelopen oktober een thuissessie speciaal voor mij heeft georganiseerd met een ander medium...deze man ging naast mij zitten, en bood meteen zijn excuus aan voor mijn negatieve ervaring en vond het fijn dat ik hem een kans gaf, vanaf de eerste seconde wist hij alles te vertellen over mijn leven, en vertelde dat hij een dochter bij mij zag ( sterker nog hij zag nog meer kinderen hierna ) Ik heb er geen moment meer bij stil gestaan, en dacht echt dt ik zwanger zou zijn van een jongetje, zo zie je maar
thanks hier ook, ik vind het zooo eng! Geen krampjes of wat dan ook gehad, had dinsdag wel zeurend gevoel is nu ook weg, geen bloedverlies, het zou goed moeten zitten maar ergens in mijn hoofd gaat dat er niet meer in, immers het was altijd fout dus ben zo bang. Morgen middag weten we meer....
Ik heb even een vraagje. Gisteravond een echo gehad en daaruit bleek dat het hartje kort na de echo van vorige week is gestopt. Dit wordt naast de doodgeboorte van B.* miskraam nummer 7. Nu ben ik het ook echt zat om weer te horen 'pech' dus we hebben besloten naar Gent te gaan. Ik heb al uitgezocht bij de verzekering en Gent heeft een contract met onze verzekeraar. Kan iemand mij de contactgegevens pb'en om een afspraak te maken.
Marjol Wat een verschrikkelijk nieuws heb je weer gekregen. Ik heb zelf geen ervaring met Gent, maar weet zeker dat één van de dames hier je zsm de gegevens stuurt. Sterkte!