Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Marjol, ik heb je een pb gestuurd. Veel sterkte.

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    oz succes

Alf ik ga t onthouden

Majol heel veel sterkte meid

Hier zenuwenen

3. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Denk aan je, meissie.

4. Alf

Alf Niet meer actief

BS Hopelijk mag je beetje op tijd vandaag. Ik denk ook aan je, en bid voor goede berichten!

5. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Marjol, weet niet wat ik moet zeggen! Wat afschuwelijk weer... :(
    Als ik jouw onderschrift zo zie dan zou ik eerder geneigd zijn te denken dat het aan het vruchtje ligt en niet aan jou. Er zit zoveel "variatie" in de termijn waarop het mis gaat...
    Is er niks uit onderzoek van B* gekomen?

OZ en BS, toi toi toi vandaag meiden!!! Ik denk aan jullie!

ps Ik word eind van de middag gebeld door SFG, of ze zich verwaardigen mij te helpen... Duim voor me.

6. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Marjol vreselijk! Sterkte!

BS OZ en BB mijn duimen draaien voor jullie vandaag!

ALF veel plezier morgen, mogen wij ook weten wat het is? :)

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Marjol, heel veel sterkte, zo sneu... :(

BS en OZ, hoe laat mogen jullie?

Alf, veel plezier morgen!

Hier beroerd geslapen en vannacht een uur ofzo wakker gelegen. Al een paar dagen opvliegers, vooral in bed bloedheet. Hmmmm. Probeer nergens op te hopen.

8. Alf

Alf Niet meer actief

BB Het zou bijna grappig zijn als het niet zo triest was.. En dan moet je op je knieën ook nog zeker.. Hoezo willen ze niet helpen, ze kunnen het, ze mogen het, jij bent 'geschikt' is het een ziekenhuis met gelovige inslag ofzo? Hoop het ergens, anders is het alléén maar dwarsigheid :x

9. Alf

Alf Niet meer actief

Iedereen mag het weten Bengel :D

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    BB, ik hoop op goed nieuws...stelletje minkukels

Tammy, hoe is het bij jou?

11. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    BS en OZ veel plezier vandaag, ondanks de zenuwen! Hopen maar op veel mooie foto's en bewegende babies!

Alf, jij veel plezier morgen!

BB, meid ik duim voor je. Enne wacht het telefoontje niet te lang af maar bel zelf halverwege de middag. Ik heb zelf zo vaak meegemaakt dat ik gebeld zou worden en dan braaf ga zitten afwachten en dan zelf aan het einde van de middag bel en ze me vergeten zijn. Succes meid!

Marjol, wat een verdrietige geschiedenis heb jij. Ik hoop dat Gent wat meer inzicht biedt in wat er mis kan zijn gegaan en daar misschien een oplossing voor heeft. Sterkte meid!

Hier, gisteren lekker gehuild. Was al veel te lang geleden. Heb een lief e-mailbericht gehad van het AZ Super team. Zij hebben een brief opgesteld voor de verzekering. Die willen mijn IUI opeens niet meer vergoeden terwijl ik daar wel recht op heb (ik was toen nog 42). Zo lief!
    Ik heb mezelf bijeen geraapt en ga nu het Paleo dieet bestellen. En ga letten op de dingen die het immuunsysteem rustiger maken en in balans brengen.
    Ik heb een goed artikel gelezen gisteren over het in balans brengen van het immuunsysteem. Staan hele handige dingen bij. Wellicht ook interessant voor jullie.

http://www.infofyt.com/ontsteking-ook-oorzaak-van-veel-ziekten/

Ik ben nog steeds warm en voel me nog moe maar ga echt vandaag naar de sportschool. Mijn spieren moeten opgerekt worden en ik wil zeker nog wat gewicht kwijt en bovendien word ik er blij van. Is wel 2 maanden geleden. Word pijn lijden maar ik moet ergens beginnen.

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Tammy, definitief alweer verkeken deze ronde? :S

Als je overigens dingen wilt bestellen voor je Paleo dieet, kijk dan eens op Gekruid.com.

13. Alf

Alf Niet meer actief

Tammy Oh nee, heb ik wat gemist :) is het niet goed gegaan? Is het Niet te vroeg om daar zekerheid over te hebben?

14. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    @BB: ik heb ook steeds het vermoeden dat het aan de kindjes ligt. Bij 1 was er sterke verdenking op trisomie 18 (mede door uitslag van combinatietest) maar het ziekenhuis heeft destijds veel fouten gemaakt en het is dus niet met zekerheid vastgesteld. Bij B.* is het 'een' genmutatie geweest, maar ze weten niet welke..er zijn er teveel om te onderzoeken. We wachten nog op uitslag van 1 gen, maar het kan haast niet dat dit bij een van ons komt omdat wij er 'normaal' uitzien. Nu is het vruchtje waarschijnlijk te klein om te onderzoeken.
    Wat ik nog kan bedenken voor ons is wellicht IVF waarbij ze alleen hoge kwaliteit terugplaatsen. IVF PGD is geen optie omdat ze niet weten waarop ze moeten selecteren. IVF wil men tot nu toe hier niet aan, want zwanger worden lukt zo'n beetje elke maand. Er zijn richtlijnen, maar de richtlijnen zijn er niet voor uitzonderingsgevallen zoals wij allen hier...

Ik put wel hoop uit de positieve verhalen hier...zoveel zwangeren en allemaal al zo ver. Onze P. Is echt een groot wonder en wat ben ik blij dat hij zwangerschap nr. 2 was zodat ik nog enigzins heb kunnen genieten.

Ik ga prof. De Sutter maar eens mailen en kijken of ze iets voor ons kunnen betekenen tegelijkertijd in Nijmegen maar een traject bij de herhaalde miskramenpoli starten..hoewel ik hier weinig van verwacht.

15. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marjol, wat vreselijk verdrietig! Is er weleens aan gedacht dat je misschien alleen jongentjes kunt krijgen die gezond zijn. En dat de meisjes dan iets mankeert of andersom?

Mykelti en Alf, nee hoor niets gemist. Het is dag 5 na de IUI maar het is weer hetzelfde gegaan als twee keer ervoor. Exact. IVI-G wel of niet maakt ook niets uit.

Mykelti, Doe jij zelf ook Paleo? Ik ben zo op zoek naar ervaringen. En hoe je het moet aanpakken. Als je Paleo googled kom je elke keer uit bij dezelfde man, ene Mitchell die van alles heeft samengesteld.

Ik moet iets doen anders gaat het echt niet lukken. En ik heb daarbij echt houvast nodig van recepten en anderen. Het is zo'n andere manier van eten.
    Dat immuunsysteem werkt overuren. En ik krijg er nu zelf steeds meer last van. De dag voor de ovulatie had ik het al vreselijk warm en was ik moe. Toen na de IUI en een dag later na de ZI die afscheiding. En nu ben ik nog steeds moe en heb het warm. Ik baal. Gisteren goed ziek geweest. Vandaag gaat het beter maar weet niet zeker of ik de sportschool haal.

16. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Dat dacht ik ook eerst, alleen B. was ook een jongetje en toen twijfelde ik dus weer. Enige wat ik weet, is dat er tussen mijn vader en zijn oudere broer 14 jaar leeftijdsverschil zit en er volgens mijn oom er een doodgeboren meisje tussen heeft gezeten.

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Echo was goed precies 11.2 wk.
    De kleine bewoog was zo schattig. Volgende week weer een echo en ze was niet ongerust over de nekplooi

18. Alf

Alf Niet meer actief

Fijn BS!! Heeft ze de nekplooi wel gemeten? Geen gedoe dus wbt vervolg onderzoek? Blij voor jullie!

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ze had er naar gekeken en was niks te zien. Volgende week gaat ze goed kijken maar ze was heel positief

weet je wat zo lief is, als ik wil krijg ik gewoon elke week een echo, maar vanaf volgende week ga ik om de week doen. Ik moet proberen te genieten

20. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    BS goed nieuws!! ik nog wachten mag pas eind van de middag :(

Deel Deze Pagina