Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alf

Alf Niet meer actief

Het is jouw lijf, en jouw onrust. Mannen staan er toch anders in. Jij voelt elk prikje en steekje en schiet in de paniek. Niet hij. Manlief vind hier dat ik er veel relaxter in sta deze keer (wat niet waar is, ik ben zo bang als wat momenteel) maar met de dagelijkse geruststelling van het hartje, ben ik inderdaad lang niet zo kribbig en zenuwachtig tegen hem ;))

2. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Thanks!

3. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik kon vandaag voor het eerst het hartje niet vinden.....en ik was niet in paniek???? Ik dacht hè ik begin er vertrouwen in te krijgen, wat fijn!!

Na mijn siësta kon ik het hartje wel weer meteen vinden hoor, mevrouw was gewoon aan het discodansen daarvoor 😍

Leuk hoor BS het aankondigen van de zwangerschap, weer een mijlpaal meid!

ALF hoe is het op je roze wolk?

Andere meisjes *zwaai*

4. Alf

Alf Niet meer actief

Hier alles goed. Ga langzaam aan naar de termijn dat mijn eerste dochtertje zomaar overleden is in mijn buik. Dat zorgt voor veel stress. Meer dan ik had verwacht. Iemand zei laatst als of er een grote olifant in je kamer staat, en je die probeert te negeren. En zo is het inderdaad.
    Elke angelssound sessie geeft geruststelling tot de minuut erna.
    Hopelijk is het gauw week 19

Tammy Hoe gaat het? Voel je je beter? En hoe zit je nu met je cyclus?

Mykelti Wat doet jouw ronde deze keer? Hoop dat ie vandaag nog omhoog is geschoten, nod vandaag, toch?

5. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Alf, knuffel. Het is ook niet niks. Xx

6. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    ALF sorry! natuurlijk zit je niet op een roze wolk nu 😳

Wat was het termijn dat je dochtertje kwam te overlijden?
    Dikke knuffel!

7. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    #4487 Betty Barclay, 8 apr 2014
    Laatst bewerkt: 8 apr 2014
    Hoi meiden!

@Bengeltje: zwaai terug :)
    @Tammy: nog geen nieuws deze ronde?
    @Alf: lijkt me vreselijk. Probeer maar eens tegen jezelf te zeggen dat je er niet aan moet denken... Dan denk je er nog 100 keer zo vaak aan :( Kun je niet gewoon 4 weken gaan slapen ofzo?
    @OZ: Knuffel voor jou! Bijna 10 weken he?
    @BS: Wat lijkt me dat heerlijk. Een zwangerschap aan de grote klok hangen. Ik kan daar echt van dromen. Hoe ik het op FB of twitter zou aankondigen. Had het al helemaal in mijn hoofd! En had zelfs de tekst al helemaal klaar...

Hier echt een kutweekend gehad. Ik zal het in een notedop even vertellen:
    op advies van mijn schoonzus bij een 2e advocaat geweest eind feb. Nou, dat was gewoon een baggergesprek. Zij was een advocaat in opleiding en ze had nog nooit te maken gehad met draagmoederschap in Amerika. Wij waren dus eerder haar aan het voorlichten dan andersom. Aan het eind van het gesprek bood ze aan om nog 1, maximaal 2 uur onderzoek te doen naar de materie. Wij vonden dat aardig want ze wist er echt geen reet van. Enfin, 3 dagen later kwam de factuur voor dat uurtje daar. iets van 200 euro. Beetje veel voor niks wijzer worden, maar ach. Uit coulance betaald. Toen 2 weken later kwam er ineens een pak papier door de brievenbus. Haar bevindingen over draagmoederschap. Nou, dat kon linea recta de prullenbak in. Het was bij elkaar geraapt plak en knipwerk van internet en 2/3e was geheel niet op onze situatie van toepassing. Verder niet meer aan gedacht.
    Tot er op zaterdagmorgen een factuur op de deurmat viel: 1200 euro, voor haar onderzoek naar draagmoederschap. Kunnen jullie je voorstellen hoe verbijsterd ik was? En het erge is dat je op zo'n moment nergens heen kan met die woede. Dat verspreidt zich het hele weekend als een soort gif door je lijf.
    Heb gisterochtend de beste brief ooit in elkaar gezet waarin het neerkomt op dat we niet gaan betalen.
    Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen...

Fijne dag meiden!

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dikke knuff Alf, zat er ook al aan te denken van de week. Weet het nog als de dag van gisteren, maar dat gaat nu niet gebeuren hoor! Ik heb ze daarboven al serieus toegesproken. Maar zonder gekheid, fijn dat je de AS hebt. Geeft gewoon steun.

Temp wel een tiende omhoog, maar aan mijn buik te voelen, word ik gewoon ongesteld.

9. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Jemig BB, schandalig. Ik heb ook wel eens zoiets bij de hand gehad, een advocaat die een brief voor me geschreven had waar geen moer van klopte, en van een knulligheid... Daar heb ik op wonderbaarlijke wijze nooit een rekening voor gehad. Maar 1200 euro als er max twee uur werk is afgesproken, dat kan natuurlijk niet. En als je echt niets aan de informatie hebt, dan zou ik zeker ook niet betalen. Ik wens haar veel succes in haar verdere loopbaan, dat zal ze nodig hebben.

Mykekti, dat zou balen zijn. Zo frustrerend...

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik moest even kijken waar Maria het over had, maar jemig BB, wat een oplichter! Lijkt mij niet meer dan normaal dan dat je vooraf geïnformeerd wordt over te maken kosten. Is ze helemaal van de pot gerukt?! :$:x

11. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    BB, jeetje wat zijn dat voor praktijken! 1200 EUR! Alsof je niet al genoeg zorgen aan je hoofd hebt :(. Hopelijk kom je er snel vanaf maar weer extra gezeur waar je helemaal niet op zit te wachten....

Hier spanning, richting 10 weken idd. Vind het allemaal zo eng, met 11 weken weer echo, net voor onze vakantie. Nemen het maar stap voor stap er is niets zeker, vorige keer dachten we ook ver te zijn en met 23 weken ons zoontje verloren, ik geloof het pas als het echt geboren gaat worden met de goede termijn tot die tijd stress.

Alf, ik heb niet hele forum terug gelezen dus wist niet van jou dochtertje, was het zomaar gebeurd? geen aanleiding? Heel veel sterkte voor jou ook komende weken, spannend allemaal! Krijg je extra echo's? Ik heb afgesproken elke 2 weken tot de 24 weken en daarna wekelijks als het nodig is.

12. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    alf ik herken wat jij schrijft. heb nu de 12 weken grens bereikt maar vind t zo eng en ben er ook steeds mee bezig in mn hoofd. tel de dagen ook echt af tot na de 15e week.
    en luister nu ook elke dag even met de as.

bb wow dat is idd een flinke rekening. en al helemaal voor iets waar je niets aan hebt gehad!!!

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Alf knuffel het is idd niet echt genieten.
    Genieten iedereen zegt je kan nu toch wel gaan genieten.....nee het blijft moeilijk

Ik ga vrijdag na de echo de as bestellen. Ik ben nu al in de stress voor vrijdag terwijl de artsen positief zijn.

Allemaal van mij een knuffel

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    BB nou idd schandalig. Geen woorden voor ik wens je heel veel succes

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    mannetje heeft as besteld me so happy

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ahhh lief, zonder het jou eerst te vertellen? :)

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ja leuk he. we gaan luisteren voordat we gaan slapen

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Geniet ervan! Enne, als je de beeb niet gelijk kunt vinden, even springen ;):D

19. Alf

Alf Niet meer actief

Bengel Nee joh, geeft niets meis! Wil er geen drama van maken, dat leeft zo zwaar. En ook al is de wolk niet zo heul groot, roze is ie zeker :D

BB vier weken slapen.. Hoe heerlijk!!! Wat een idiote actie van de advocaat zeg! kan me voorstellen dat je woest bent. Heb je al wat gehoord op je brief? Wat heb je toch een rare mensen op de wereld..

MoesCH Stom hé, zo'n sta in de weg grens.. Sterkte nog een paar weekjes, en leve de AS!

BS Jeuh!! Topvent heb je!!!

20. Alf

Alf Niet meer actief

#4500 Alf, 8 apr 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 apr 2014
    OZ Met 17 weken en een beetje geen hartje meer tijdens controle. Met 18 weken bevallen. Vwp gedaan, niets uitgekomen. Wel bleek ik een groot baarmoeder tussenschot te hebben welke begin '12 is verwijderd. Daarna goed zwanger geweest van Jelle, al kwam hij wel te vroeg na gedeeltelijke placenta loslating. (Door de littekens van schot?) Wellicht was dat de oorzaak van haar overlijden. Zullen het nooit zeker weten.

Dat dit weer een meisje is maakt het extra spannend en eng.
    Maar heb ook het gevoel dat ik een tweede kans krijg met mijn dochter *zweef*

Ip mag ik vaak een echo. Maar ik ben gerustgesteld tot ik weer buiten sta. Ik moet leren omgaan met de wetenschap dat ik geen controle heb. Gaat best goed. Vaak.. ;)

Deel Deze Pagina