@Bdotsie: Hé wat naar dat de rest zonder narcose/ verdoving is weggehaald. Kan me voorstellen dat het niet alleen pijn doet, maar ook heel verdrietig is om er zo bewust bij te zijn. Ik heb zelf ook een vrij lange pauze gehad na mk3, waarin ik allerlei onderzoeken heb laten doen, en veel heb gelezen. Ik ben er toen achtergekomen dat ik een immuunprobleem heb. Waardoor deze 4e zwangerschap heel anders verloopt dan de vorige 3. Verder ben ik in de pauze tot rust gekomen, en heb mezelf weer wat terug gevonden. Wie weet kan de pauze jou ook iets positiefs brengen.
Dank je wel Y30, wordt wel een beetje emotioneel bij het lezen van jou tekstje. Och, is allemaal nog heel gevoelig nu hè. Nu wordt inderdaad wel eerst tijd dat ik even aan de gezondheid van mijn lichaam ga denken, maar zeker ook zelf even tot rust komen en het allemaal een plaatsje ga geven. Was een best heftig jaar. Wil trouwens alle dames hier danken voor de steun die je hier vind.
@bdotsie: wat verdrietig allemaal meis!Ik begrijp dat je graag doorwilt,maar ik denk wel dat het goed is om een pauze in te lassen.Je kan dan je lichaam wat rust geven en laten herstellen.het vreet toch aan je.Ook is het fijn om dan je aandacht op wat andere dingen te richten.Tis moeilijk als je zo graag zwanger wil worden,maar het moet niet ten koste gaan van jezelf
Jeetje, ik schrik hier van. Ik vind dat dit ook anders had gekund ( middels een kijkoperatie MET verdoving) sterkte met je herstel. Ik heb afgelopen januarie ook een infectie na curettage opgelopen maar heb niet voor de pil gekozen, maar wel een pauze van 2 rondes.
Het is hier erg spannend geweest. Gisteren flinke dip.. Nu aansterken en uitrusten door de beademing. Komende dagen komen de uitslagen van de mogelijke infecties binnen en kunnen ze ook daarop specifiek gaan richten. Longrijping is een proces van tijd.. Door zijn drains kan ie nog niet bij me buidelen, maar dat komt hopelijk snel. Met mij gaat het goed. Eerste dag na ks is niet grappig, maar herstelt als een malle!
@Alf: Hoop dat ze je mannetje heel snel goed kunnen helpen als de uitslagen er straks zijn, en tot die tijd dan inderdaad maar uitrusten en aansterken. Wat zal het allemaal heftig voor jullie zijn!! Zo graag moeder willen worden, en dan ben je eindelijk mama en dan schiet je zo in de volgende spanning. Ik blijf aan jullie denken en voor jullie duimen!!! @bdotsie: was niet mijn bedoeling om je verdrietig te maken meid, maar is inderdaad wat je zelf al zegt, het is allemaal nog erg gevoelig/rauw. Sterkte!
@Alf: hopelijk kan hij goed rusten en groeien nu. Ik duim voor een "makkelijk" te behandelen infectie en dat jullie snel met hem kunnen buidelen. Knuff
Alf, wat een schrik allemaal, denk veel aan jullie en hoop dat jullie snel positieve uitslagen krijgen en je snel mag buidelen. Ik duim voor je. Daarna komt de periode met uitrusten en bijkomen. Veel liefs en let goed op jezelf, liefs
Lieve Alf, hopelijk krijgen jullie snel de uitslagen en kan er gericht behandeld worden. Ik hoop dat je hem snel toch mag knuffelen en dat hij het goed doet met eten en slapen. Heel veel sterkte in het ziekenhuis en wel fijn dat je goed herstelt. Je hebt nu helemaal je eigen kracht nodig.
Lieve Alf, moet veel aan je denken... Waarom moet het nu toch weer zo gaan, alsof jullie al niet genoeg voor je kiezen hebben gehad, zo oneerlijk. Hoop dat het snel wat beter gaat met jullie kleine man, dat jullie in ieder geval lekker kunnen gaan buidelen. Let goed op jezelf en op elkaar hoor, dit is gewoon super intensief en zwaar. Dikke knuffel! X Babss.
Dank lieverds! Morgen naar alle waarschijnlijkheid beide drains eruit, en dan mogen (móeten!) we gaan buidelen..!
*breekt in* Alf, ik zocht je om te kijken hoe het met je ging. Tot mijn schrik zie ik dat je bevallen bent en dat Jelle in het ziekenhuis ligt. Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon, mooie naam. Ik hoop dat hij gauw bij jullie thuis is. *breekt uit*
Wat een fijn nieuws Alf! Heerlijk en nu morgen heerlijk genieten van het buidelen met jullie Jelle. Liefs
@Alf: Wat fijn om te horen dat het de goede kant op gaat, en de drains er morgen uit mogen. Dan kan het echte genieten van elkaar gaan beginnen.
Ik heb vanmorgen een pos test gehad, maar weliswaar wel nog lichtjes Ga hem eens proberen in mijn handtekening of zo te plaatsen Is ongeveer 2 dagen voor NOD
Alf wat fijn dat de drains eruit mogen. Hopelijk gaat Jelle nu de goede kant op. Buidel ze! Elpie: een voorzichtige proficiat!! Ik zie inderdaad 2 streepjes, spannend!!
Goed zo Alf, lekker buidelen jullie! Elpie, ik zie twee streepjes hoor, en dat op dag 12, is vast een goed teken!