Dames, morgen weer een afspraak bij dr. P in DD. Ik heb al veel vragen genoteerd maar zou jullie willen vragen, is er nog iets extra waarop ik me kan laten testen? Dankzij MamavH heb ik mijn schildklier laten testen en die bleek niet in orde. Hopelijk is dat nu verbeterd. Daarvoor had niemand het er ooit over gehad. Dus superblij met dit forum! Mijn afstoting is volgens mij wel erger geworden aangezien het direct plaatsvindt als het semen in de baarmoeder gespoten wordt. Binnen een half uur heb ik buikpijn en later vind ik een beetje afscheiding. Bij de ZI hetzelfde verhaal. Zijn er nog andere onderzoeken waarop ik me kan laten testen? De Grieken stelden vorig jaar voor om een maand aan de AB te gaan om de binnenkant van de baarmoeder en 'de overbevolking van de verkeerde cellen' aan te pakken en pas de maand erop weer IUI te doen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ga het zeker bespreken morgen. Verder heb ik de doorverwijzing van Prof H. maar hij heeft me doorverwezen naar het UMC Utrecht (ipv het LUMC) Iemand hier ervaring met een goede inlevende gyn met wellicht enige ervaring met immuunproblemen en fertiliteit?
Hoi Tammy, Ik heb in het SFG in Rotterdam gelopen, bij dr. Van H.ooff. Hij stond erg open voor mijn immuunproblemen. Ik heb trajecten in Dusseldorf en Gent gevolgd en hij nam bijvoorbeeld zo het advies over van dr. de S.utter. Ik zou bij een volgende zwangerschap prednisolon kunnen krijgen bij hem. Ik heb hem ook het boek van Alan Beer aangeraden en hij wilde dat ook graag lezen. Al met al ben ik door hem heel goed begeleid en heb ik een zoontje gekregen, nadat er bij mij 4 afwijkingen (immuun en stolling) waren geconstateerd. Misschien heb je er iets aan. Mocht je nog vragen hebben, dan kan je me pb-en, als je wilt. Succes.
Hi Lien, kort vraagje, ik heb alleen prednisone, asperine en utrogestan, in het standard stolling onderzoek kwam niks naar voren maar nu zie ik ook mensen met factor VIII enzo (gent ging daarop ook testen maar toen was ik alweer zwanger) dus nu heb ik geen Clexane (en ben bang...). Welke stolling was bij jou gevonden?
Ja vrijdag, ik kan niet wachten, vind het zoo eng! Heb helemaal geen reden om me zorgen te maken, geen bloedverlies ofzo en nog klachtjes maar nachtmerries dat er geen hartje meer te zien is .
Dank je wel OZ! En hopelijk gaat de week snel voorbij en is het zo vrijdag en mag weer even babykijken. Lien, ik heb je een PB gestuurd. Bedankt alvast!
BS, dank je wel! Uiteindelijk moet het goed komen. Jammer alleen dat ik er altijd met alles achteraan kom.
Hi Tammy, Helaas geen goede tips mbt een immunoloog/ gyneacoloog hier in Nederland Verder heb ik wel vorig jaar een maand AB geslikt ( op advies van Griekenland) Gebruik je elke maand dezelfde donor? Want ik weet dat je lichaam moet wennen aan het sperma ( maar dat weet jij vast ook wel)
Dank je Bengeltje! Ja dat advies heb ik ook gekregen van Athene en dat wil ik echt bespreken. Al heb ik wel eerder AB gebruikt. Misschien komende keer toch maar weer doen. Ik weet dat het moeilijk is voor mijn lichaam zeker nu met een nieuwe donor. Helaas kon ik niet anders al had ik die afscheiding en buikpijn direct na de IUI ook met de laatste IUI van de donor die ik altijd heb gebruikt. Helaas is de de Prednisolon voor de eisprong geen optie meer aangezien mijn cyclus dan in overdrive gaat en er een cyste ontstaat. Dat is wel heel jammer. Ergens broeit er iets ongecontroleerd, ik voel het gewoon. Dank Lien voor je tips! Ik ga die morgen bespreken. Ga nu maar naar bed moet morgen voor dag en dauw op, dat is zo jammer dat hij niet op de hoek van mijn straat zit. O ja mijn verlate verjaardag en de eierenspeurtocht waren een succes. Heel erg speciaal!
Succes vandaag Tammy Wat een onderneming elke keer. Hoop dat ie open staat voor je vragen en voorstellen. Leuk dat je verjaardag geslaagd was! Geeft energie x
Hier Ik ben dé grens voorbij.. *en adem uit* Hopelijk nu wat rust en vertrouwen tussen de oren. Helaas voltrekt er zich in mijn zeer naaste familie een ramp op gezondheidsgebied. Dus ontspannen, rust nemen en genieten gaat 'm niet worden. k*t!
Alf wat fijn. Heerlijk Gisteren een beetje stress gehad. Had flinke ruzie met mijn zus over vriendinnen pffff. Nou ja goed gepraat kon ik t hartje niet vinden en mijn zus ging zoeken die kreeg gelijk een trap hahaha ze vond t hartje en vanmorgen ook nog in bed naar t hartje geluisterd. Ik droom ook vaak over se. Manlief durft niet
Mijn moeder heeft voor de derde keer kanker. Ze wordt nu besproken en tegen de middag hoort ze of het überhaupt nog te behandelen is.. Mijn vader leeft al acht jaar niet meer. In mijn vorige zwangerschap overleed mijn schoonmoeder, en de eerste mijn dochter* zelf. Niet echt de beste bezigheid voor mij, voortplanten :x