Jeetje, wat vreselijk! Als je in iets zweverigs gelooft dan lijkt het bijna wel of je voor een nieuw leven een leven inlevert ofzo (dat bedoel ik echt niet onaardig hoor) Wat voor soort kanker? En is je moeder oud?
Wat verdrietig, Alf. Ik hoop dat er nog een behandeling is. Helaas heb ik vrijwel hetzelfde meegemaakt destijds. Ongelooflijk verdrietig. Xx
Heel veel sterkte Alf...wat een k*t situatie... Verder duik ik er zo weer in hoor dames. Iedereen een knuff die het nodig heeft en gefeliciteerd voor diegenen waarbij alles super verloopt! Hier onwijs leuk weekend gehad. Oma kwam vrijdag aan, maar ondanks de super pijn in mijn buik, bijna geen bloed. Ben niet zwanger, want ook weefsel enzo, maar wel maf.
Thnx meiden, het is beetje onwerkelijk allemaal. BB Zei ik ook al tegen mijn man. Eén erbij, één eraf. Het is wel op volgorde van generatie gelukkig, maar bizar is het wel. Ze is 61. Heeft al twee keer borstkanker gehad, en heeft nu een gezwel in haar buik. Ze zijn bang voor alvleesklierkanker of haar maag. Hoort ze straks, mri wordt nu besproken. Maria ik weet het. Oneerlijke k* zooi..
Heel veel sterkte vanmiddag Alf! Hoop echt ontzettend dat het meevalt en dat ze straks gewoon met jouw baby kan pronken. Hier: vandaag dag 2 van mijn cyclus. Net bloedonderzoek en echo gehad in SFG. Morgen start ik met de pil. vraagje voor de dames die ook IVF gehad hebben: Ik had links 5 eitjes en rechts 5 eitjes (gewoon van mezelf blijkbaar) Is dat normaal? Is dat weinig? Is dat juist goed en veel? Ik heb echt geen idee!
Tammy hoe was het vandaag? Alf, fijn deze datum voorbij toch blijft het spannend elke dag/week. Hoe was het gesprek met de artsen met je moeder?
Nou, het is geen acuut levensbedreigend verhaal, Niet uitgezaaid in alvleesklier of maag, maar ook niet Oke. Als ze alles kunnen wegsnijden valt het mee, kan dat niet dan kunnen ze alleen nog levensverlengend behandelen. Kanker soort reageert niet op chemo. Ze gaat nu zsm onder het mes. Ik ga alle afspraken mee, want denk dat we (mca, tralala) moeten drammen om haar in academisch te laten opereren. Maar Google en de site van KWF zijn overduidelijk hierin. Ik heb verlof per 1 augustus, maar overweeg maand te vervroegen.. zouden jullie doen?
he bah wat naar alf. hoop dat t helemaal weg te halen is. ik zou het wel doen. ik werd destijds met mijn vader zelf heel angstig en kon me niet meer concentreren op mn werk. had me toen ziek gemeld. dit wad tijdens de terminale fase. nu denk ik had ik maar meer tijd met hem doorgebracht al voor dat hij zo ernstig ziek werd, maar moest toen vrel werken etc..
Ik ben eigen baas. Mijn aov dekt 16 wkn zwangerschapsverlof.. Ziek melden kan, maar eigen risico van 30 dgn.. Ik ga na mijn verlof ergens anders werken, andere lokatie huren, dus misschien stop ik wel maand eerder. Geen inkomen, maar ook geen onkosten
Ha Alf, wat goed dat je meegaat. Mijn ervaring is ook dat streekziekenhuizen deze patienten graag houden, ook bij lastiger te behandelen kanker. (Sarcoom?) Maar zij bepaalt, en het ziekenhuis niet. Ik heb destijds ook gezorgd dat we in het beste ziekenhuis terechtkwamen. Qua je verlof, doen. Je krijgt doorgaans minder spijt van dingen die je doet dan van dingen die je nalaat. Xx
Sarcoom idd. (GIST) Dus ik ga er bovenop zitten Verlof denk ik nog even over, maar het lonkt. In meer dan één opzicht..
Besloten dat ik per 1 juli ga stoppen. Moet het nog wel even op mijn werk en thuis aan manlief vertellen Vandaag opgestaan met harde buik en nu wel aan het werk maar het is gevoelig allemaal. Rustig aan maar, komende 5 dgn vrij