Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alf

Alf Niet meer actief

En.. natuurlijk OZ....

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Hopelijk hebben jullie een prachtige dag beleefd en mogen jullie morgen nog een mooi cadeau krijgen in de vorm van een zwaaiende baby op de echo

Liefs

2. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Jaaaaaaaa OZZ VAN HARTE GEFELICITEERD 🎉💐

3. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    BS je bent de pred nu toch wel
    aan het afbouwen?

4. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Thanks meiden super dag gehad, vanmiddag pas 4 u echo spannend!
    Bengeltje succes met jou echo vandaag

5. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    OZ, van harte gefeliciteerd!! Getrouwd en nog zwanger ook, wat zullen jullie een fantastische dag hebben gehad. Het weer werkte ook nog mee!

Bengel en OZ, veel succes vandaag met de echo's!

Alf, ik heb alles teruggelezen wat ontzettend verdrietig. Ik wens je veel sterkte de komende tijd.

Mykelti, we gaan zeker weer samen op in deze ronde?

6. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het nog steeds erg warm over mijn hele lichaam en vooral mijn hoofd. Ik heb ook rode wangen. En houd vocht vast, met als gevolg een dik gezicht en mijn horloge kan ik ook nog steeds niet dragen.
    Gisteren iemand gesproken die ik 2 jaar niet gezien heb. Die vroeg later aan mijn moeder of ik ziek was. Ze was blijkbaar erg geschrokken. En ik neem al bijna 7 weken geen medicatie behalve voor de schildklier.

Dinsdag bij dr. P. geweest. Hij blijft maar hameren dat het aan de anti TPO ligt. Maar daar heb ik nu al 3 maanden medicijnen voor. Hij heeft in ieder geval bloed afgenomen voor het schildklieronderzoek en een klein immuun panel.

Wat hij gisteren kon zeggen, was dat de B cellen te hoog zijn. Dat wijtte hij direct aan de anti TPO.

Toch ben ik ervan overtuigd dat er nog iets anders is. De afstoting is zo heftig nu. Maar ja de volledige uitslag zal na Pasen komen.

Ik ga maar een afspraak maken bij de HA en bij mijn superarts in het UZ Gent. Wellicht kan zij mij doorsturen naar een immunoloog in het UZ Gent. Ik wil zo graag een second opinion, een frisse blik. Maar wel serieus natuurlijk.

7. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    thanks meis, hoop het echt een zwaaiende baby zometeen maar ben zooo bang dat het weer anders uitpakt.

Hoe'st met jou? Goede beslissing denk ik stoppen per Juli, ik zelfde met mijn vader ik heb toen minder gewerkt en laatste paar weken gewoon vrij genomen, die tijd kan je nooit meer inhalen. Ben blij dat ik het toen zo gedaan heb.

8. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Hi tammy, jeetje heftig allemaal. Heb geen verstand van de Anti TPO maar hij was toen toch maar net boven de grens? En met extra selenium nu niet l lager geworden? Iets is iniedergeval niet goed maar wat, snap dat je een frisse blik wil vanuit gent. Knuffel voor jou.

9. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    oz gefeliciteerd! en hopelijk strax een mooie echo!!

tammy hoop dat je snel.meer duidelijkheid krijgt. is ook maar niks om er zeker van te zijn dat er iets is em ze maar niets.kunnen vinden.

alf ja wou dat de dagen omvlogen. heb de 23e echo!

10. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Tammy meisje, wat een ellende allemaal!
    Ben je al eens bij dokter N.oens geweest? En heb je dokter H een mail gestuurd dat je zoveel vocht vast aan het houden bent?
    Er MOET een reden te vinden zijn!

OZZ veel succes vanmiddag! En wanneer gaan jullie op vakantie?

BS en? Heb je iets tegen de misselijkheid?

Ego: onze 20 weken echo was voor mij zeer emotioneel, onze kleine meid is helemaal goedgekeurd en heb een traan van blijdschap gelaten.

11. Alf

Alf Niet meer actief

Tammy Ik wilde dat ik iets meer voor je kon doen dan je sterke wensen en voor je bidden (dat doe ik echt weleens. Bij Maria, voor de vruchtbarheid) dat het ook voor jou goed komt.
    Qua kennis kom ik te kort om je te kunnen adviseren..

12. Alf

Alf Niet meer actief

Oz Succes straks lieve meis, Ik duim zó hard voor je!!!

Bengeltje Ik huil even met je mee.. wat een geluk dat het allemaal zo goed gaat, na álles!

BS Misschien over de huisarts heen kotsen om de emesafene te krijgen? Wat waardeloos en flauw.. als het je nou toch helpt, hoppa.. uitschrijven die handel :x

13. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Alf, wat je voor me doet, vind ik al heel bijzonder en zo'n lief gebaar:)!

Ik weet zeker dat ik erachter kom wat er nog meer scheelt maar het duurt even en kost erg veel moeite en is soms zo oneerlijk! Soms moet ik het even kwijt.

De complete uitslagen krijg ik volgende week. Ik ga dan gewoon dr. P. stalken voor de uitslag.

Als ik die uitslagen heb ga ik dat doormailen aan Prof H. en leg ik het hem voor.
    Prof. N. in Gent is erg rechtlijnig en daar ga ik niet naar toe. Ik heb toch echt een immunoloog nodig.

Bengeltje, wow wat ONTZETTEND FIJN!!!! Heel erg gefeliciteerd. Het is zo jammer dat jezelf een beetje in de kreukels zit maar wel super fijn dat het goed gaat met jullie meisje!

Geniet van het Paasweekend dames!

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    #4654 Mykelti, 18 apr 2014
    Laatst bewerkt: 18 apr 2014
    OZ, gefeliciteerd met jullie huwelijk! En veel plezier en succes vanmiddag.

Bengeltje, gefeliciteerd met je mooie echo!

Alf, ik zou ook gewoon eerder stoppen. Je kunt er nu nog van gaan genieten en natuurlijk ook je moeder ondersteunen. Hier gaat het zozo. Mijn vader is van ontspannen en redelijk vrolijk naar heel lelijk tegen me moeder gegaan. Wil op zijn wenken bedient worden etc etc. Niet altijd even leuk dus, zeker niet voor mijn moeder. Maar ja, wat doe je eraan?

Tammy, vreemd hoor, dat je zoveel vocht vasthoudt. Komt dat bij meer dingen voor dan alleen bij hartfalen? Geen idee namelijk. Hoop dat je nu eindelijk eens een antwoord op je vragen krijgt.
    Oh en ik zit nu op dag 8.

Zeg, weten jullie of een chronische schimmelinfectie invloed kan hebben op je vruchtbaarheid c.q. miskramen? Weet wel van sommige andere infecties, maar volgens mij heb ik gewoon al een half jaar ofzo een hardnekkige, milde vorm. Erg hormoongestuurd, dus meer last als ik ongesteld moet worden. Mijn lies begint nu ook mee te doen. Niet leuk. :(

15. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Meiden life sucks.... Hartje gestopt 9.3 weken zo verdrietig. Pillen mee morgen terug :(

16. Alf

Alf Niet meer actief

Ach nee toch lieve OZ... Wat een oneerlijke K zooi.. ben even sprakeloos .. :(

17. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    NEEEEEEEEEEEEEEE OZZ oh meid, ik zit met tranen in mijn ogen!
    Wat verschrikkelijk hard en oneerlijk!
    Dikke dikke knuffel!

18. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Thanks meiden zooo verdrietig zit er helemaal doorheen, hoop dat die pillen gaan werken, nog nooit gehad zo eerdere 2 kwamen gewoon zelf op gang. Zondag is ook onze vlucht naar Australie en wil echt weg hier, gyn vond het ok als het morgen goed zou zijn gegaan. Life Sucks big time. Buurvrouw staat op punt van bevallen, kan het allemaal nog erger :(

19. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ach nee Oz, wat gruwelijk. Potverdorie, hoe kan dit nou toch steeds. Waarom valt het dubbeltje steeds verkeerd. Ik vind het zo afschuwelijk, en ook dit nieuws, net na je huwelijk. Een grotere domper kun je je nauwelijks bedenken. Een hele dikke knuffel.

Als pillen niet werken morgen curettage?

20. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    ja willen ze curettage doen maar wil ik liever niet vind dat eng, hoop echt dat het morgen weg is. Met de inleiding van Seb ging het ook snel dus hoop dat mijn lijf er goed op reageert en dat curettage echt niet nodig is.

Deel Deze Pagina