Wat vreselijk voor je OZ!! Ik weet niet wat ik moet zeggen En dat vlak na je huwelijk en vlak voor je vakantie. Mijn hemel, wat is het leven soms oneerlijk. Ik hoor alleen heel veel verhalen over dat curettage echt veel fijner is dan die pillen... En dan ben je er ook echt helemaal ineens vanaf. Misschien toch nog eens over nadenken? Dan ben je er vanmiddag vanaf en ga je niet de hel door van die opgewekte krampen. Heel veel sterkte! Liefs BB
Ozz ik denk aan je! Als je informatie wilt mbt een curretage dan ben ik er voor je ( ben zelf 6 keer gecuretteerd )
Meiden volgens mij alles verloren vannacht, vruchtje zo en zo gezien en bewaard nu naar zkh kijken of alles schoon is. Wat een ellende maar wel blij dat pillen lijken te werken.
Ik Lees hier sinds 2 dagen mee en ik wil toch even reageren. Oz wat verschrikkelijk voor jullie hier zijn geen woorden voor. Het leven is soms zo oneerlijk!!!:x sterkte ermee, ik hoop dat jullie ondanks dit verschrikkelijke nieuws een mooie welverdiende vakantie samen hebben...
Wat fijn Oz! (nou ja...) Zou zo fijn zijn als je in ieder geval schoon die lange vlucht in kan. Hou ons op de hoogte vanmiddag! Dikke knuffel
Nog wat bloed of restweefsel op echo moeilijk te zeggen maar zag er goed uit. Nog 1 keer cytotec voor zekerheid en atibiotica mee hopen dat we morgen gewoon weg kunnen. Zeker nu wil ik zo ver mogelijk weg zijn van alles.
Ik hoop dat je inderdaad snel schoon bent OZ en dat jullie, ondanks alles, toch nog enigszins kunnen genieten straks. Fijne reis! Sita, jij ook sterkte.
Ow oz wat vreselijk verdrietig. heel veel sterkte en hopelijk kunnen jullie alsnog wat van jullie vakantie genieten....
Hi Meiden thanks voor jullie berichtjes, doet me goed. De pillen zitten er weer in hoop dat de laaste restjes eruit gaan zo. We willen zo graag weg, de batterij opladen. Na 12 maanden ellende (in juli vorig jaar ons zoontje verloren, 3 miskramen nu) is het echt helemaal leeg. En we weten niet eens of het ooit nog goed gaat komen. Gelukkig staat de afspraak bij Dr. de S nog in Juni (nog niet afgezegd komt nu goed uit) en hoop echt dat daar nog iets uitkomt waarom het elke keer zo gaat....
Laat het maar even leeg en op zijn meid. Mocht je er tzt weer fut voor krijgen dan merk je dat vanzelf wel. Nu even aan jezelf denken en proberen alle ellende op dit continent te laten. Probeer ondanks alles te genieten van Australie! Ik hoop echt dat je er fysiek niet al te lang last van houdt.. Goede reis morgen! Ik vlieg morgen ook, maar dan naar Alicante.
OZ, oh meid ik lees het net wat een afschuwelijk bericht! Wel fijn dat je wel kan reizen! Ik hoop dat je alle resten eruit kan krijgen en dat je rustig op vakantie kunt. Ik denk aan je, en wens jou en OZ man een rustige relaxte vakantie toe. Fijn dat je die afspraak niet geannuleerd hebt. Meid ik hoop dat je kunt genieten en het wellicht een plekje kunt geven. Voor nu een goede reis en een dikke kus.
Alf, jij vroeg nog wat mijn # inhouden bij mijn temp kaartje toch? Daar zet ik alles in dat invloed kan hebben op de meting of symptomen die ik heb. Zo weet ik inmiddels dus bv dat ik bij een zwangerschap misselijk ben op 3/4 DPO in avond. Daarna nauwelijks meer. Het is geen wet van Meden en Perzen, maar vind het zelf gewoon fijn om bij te houden.