Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Sterkte Alf

2. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Sterkte en succes morgen ALF

3. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alf , je zit in een heftige tijd begrijp ik. Wens je veel sterkte.

4. Alf

Alf Niet meer actief

Dank dames. Helaas wordt mijn aanwezigheid morgen niet op prijs gesteld. Hopelijk verwijst streekziekenhuis zelf door naar AVL. Ik kan er niet meer aan doen dan hopen.

Onuitstaanbaar. Ben tikkie beledigd, al snap ik haar eigen wil ook wel weer. Ik ga me maar met mezelf en mijn zwangerschap en gezin bezig houden. Kost me energie genoeg ;)

5. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Jeetje, heftig Alf. Ik hoop met je mee. Xx

6. Alf

Alf Niet meer actief

BS Hoe gaat het nu met de misselijkheid? Heb je vorige week je echo echt overgeslagen? Dapper! Vertrouwen begint te komen, fijn!

Mykelti Ik zat te denken over die schimmel infecties steeds, het beïnvloedt wel je zuurgraad, en dat kan de bevruchting beïnvloeden, maar misschien speelt het ook een rol bij innesteling? Ik heb ooit dat candida dieet gedaan, maar vind het een opgave. Misschien heb je daar baad bij?

7. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Jeetje ALF, tja wat kun je dan nog hè?

8. Alf

Alf Niet meer actief

Nakkes.

Kan er ook wel om lachen. Ze heeft zich herpakt en is weer haar oude eigengereide zelf. Die is klaar om te vechten!
    Zielig in een hoekje zitten doodgaan gaat niet gebeuren. Die gaat met veel drama en bombarie ;)

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Alf: fijn dat je moeder wel strijdbaar is. Dat scheelt al iets in de strijd. Hopelijk komt ze zelf met het ziekenhuis tot de beste optie.

Over dat candida: dat speelt bij mij zeker en dat wordt bij mij zeker beïnvloed door o.a. gisten in brood en ook door suikers. Toen ik langdurig het oerdis deed, had ik nergens last van. Ben bv ook erg gevoelig voor voetschimmel. Nu met de stress is het helemaal bal. :cool:
    Ga sowieso weer proberen om strenger te zijn, maar met die feestdagen en alle andere narigheid heb je soms gewoon geen zin om moeilijk te doen.

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik hou sinds zaterdag niks meer binnen mag eindelijk na veel zeuren langs komen om 13.45

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Jeetje BS, dat is mooi ruk! Hopelijk krijg je er nu eindelijk iets voor. Denk je dat je uitgedroogd bent? Sterkte meis!

12. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    ALF, das in ieder geval een positieve eigenschap ( vind ik) mijn moeder is ongeneselijk chronisch ziek en is veranderd in een enorme diva, alles maar dan ook alles moet naar haar zin, en wat ik nog erger vind: mijn vader vliegt voor der ( terwijl ze gewoon af en toe een schop onder der kont nodig heeft)

BS, sterkte!

13. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    He bah bs. hopelijk krijg je er iets voor en gaat t snel beter!

alf balen dat je niet mee mag, maar wel een goede eigenschap.dat ze zo een vechter is!

14. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte butterfly!

Ik heb denk ik vandaag of morgen m`n eisprong.Zo raar,om nu bewust te zorgen dat ik niet zwanger wordt.
    Heb nu ook weer veel oud bloed/bruin verlies.Mss een teken dat het niet helemaal schoon is?
    Zal meteen uitrekenen wanneer m`n nod is.Heb de 12e de waterecho,maar als ik dan net de eerste dagen van m`n ongi zit was dat mss niet handig.
    Erg irritant,maar het zit zo vol dat als we de afspraak gaan verzetten het veel later wordt ;)

15. Alf

Alf Niet meer actief

Bumbaaa Juist wel geloof ik. Iig moet je voor je ei zitten. Bij de allerkleinste kans op een bevruchting doen ze het onderzoek niet. (In Spaarne tenminste)

16. Alf

Alf Niet meer actief

BS Jeetje meis, Hopelijk nemen ze je klachten nu eindelijk serieus. Hoop dat je met doos pillen naar huis mag. Sterkte x

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Alf denk aan je zelf ook he. Ik weet t t is heel zwaar

18. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    BS, wat naar. Hopelijk word je goed geholpen.

19. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Bumba hier werd de echo ook pas direct na de ongi gedaan, tijdens en na de eisprong wouden ze m niet doen ivm een eventuele bevruchting.

20. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat ik nu rond mn eisprong zit slaan we bewust een ronde over zodat die echo gemaakt kan worden.

Ik had overlegd en op dag 1 of 2 doen ze de echo liever niet omdat ik last heb van hevig menstrueel bloedverlies .
    Het kon zijn dat het dan niet duidelijk te zien was ?

Maar zoals ik nu bereken zit ik dan wrs rond dag 5 . Dat zou dus een prima timing zijn.

Deel Deze Pagina