Thnx Lindra he hebt gelijk. Jij ook sterkte met je moeder.. zullen wij zelf ook ooit zo worden? Hoe is het met jou? Voelt het al wat echter?
Ja, zo ongeveer ging het bij ons toen ook in het streekziekenhuis. Wat zul je je machteloos voelen. Vreselijk, Alf.
Bs hoop dat de pillen snel helpen. Alf jeetje die streek ziekenhuizen . Moesch hopelijk alles goed vandaag weer! Zonnige groetjes uit Oz
Hier verder redelijk emotioneel voel ik me een vaatdoek, lichamelijk wel ok. Probeer de energie te vinden om door te knokken maar deze laatste was wel een zware klap na 2 goede echo's..... Op naar 2 juni en dr s.
Dank meis, ik bewaar de link. Weet nog even niet of ik er op dit moment in wil duiken en vervolgens nog meer verontrustends te ontdekken wat wordt genegeerd in streek. Word daar zelf niet rustiger van.
OZ Fijn dat je lichamelijk goed gaat, Dat dat emotioneel een heel ander tempo heeft is k*t maar logisch. Vind het zo erg voor jullie.. Hoop dat je kunt genieten van jullie reis en van het zonnetje op je huid. Take care x
Dat herken ik wel, meid. Je voelt je compleet uitgewrongen en de wanhoop voorbij. Ik hoop dat je kunt uitrusten en toch ook genieten op deze bijzondere reis. Het is jammer dat je geen vakantie kunt nemen van je verdriet, je ervaringen en je angsten hè... Ik blijf van harte hopen dat er na zo veel ongeluk uiteindelijk ook groot geluk zal zijn. Heel veel liefs.
Snap ik. Maar er zijn dus een paar succesvolle medicijnen voor dit soort sarcomen, mocht het aan de orde komen. Dat wilde ik je meegeven.
He meiden tot nu toe gaat t redelijk alleen nog maar boven de wc gehangen maar t bleef binnen. Die angelsound ugh ben er niet goed in. Ik hoor uk goed bewegen maar dat hartje vinden. Mijn zus is er beter in dus vanavond effe langs bij haar
goedemorgen...... Dikke knuffel Ozz! Moesch succes Lindra, hoe is het? En helaas krijg ik steeds meer pijn, ga vandaag eens bellen.
ik gebruik idd weinig gel Geduld mijn man wordt zo nerveus hahaha Het geluid van bewegen is zoooo leuk dat hoor je zo duidelijk. Arts in opleiding kon het hartje ook niet vinden ze zat laag. toen zegt oh ja dit is m ik zo uh dat is mijn hart zei zo hoe weet je dat ik heb angel sound toen ging ze naar mijn navel net eronder en ja hoor daar was de trein
Weet ik, en waardeer ik! Heb ze genoteerd (had deze al eerder voorbij zien komen) En hoop dat ze die sowieso introduceren, anders wordt het een harde dobber ze erin te krijgen
Wat mooi is dat hè. Het blijft ontroerend. Je kan het opnemen met de AS hè. Heb ik nooit gedaan helaas.
Hallo dames, Sorry dat ik even inbreek maar ik zit met een vraagje en ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. Ik ben via IVF in Gent voor de 3e keer zwanger, de overige keren zijn miskramen geworden met 6.5 en 9.5 weken. Ik ben nu 16 weken. Net als de vorige keren slik ik 10mg prednisolon ivm antistoffen schildklier en sperma, 100mg aspirine en utrogestan. Ik vind het alleen doodeng om de prednisolon af te bouwen. Ik ben nog nooit zo ver gekomen en kan het nog steeds amper geloven na al die jaren. De vorige keren (die dus miskramen werden) heb ik mijn bloed steeds laten onderzoeken in Düsseldorf bij dr. Pfeiffer. Daar is echter nooit uit gebleken dat mijn afweer verhoogd was. Ik vond het erg duur en kreeg er op het laatst ook een beetje onprettig gevoel bij. Niet dat ik dr. Pfeiffer niet vertrouw maar ik voel me soms wel erg kwetsbaar in de wanhoop en het stoort me dan wel dat hij alleen reageerde als je een afspraak wilde maar je eindeloos heen en weer moest mailen om de (goede) resultaten te krijgen. Ik durfde niet eerder maar denk dat ik nu toch wel echt moet afbouwen met de prednisolon. Ik heb een tijdje 7.5 en 10 mg afgewisseld en zit nu echt op de 7.5mg. Hoe hebben jullie afgebouwd? Steeds je bloed laten testen? Ik vind het heel moeilijk want heb het geld ook eigenlijk echt niet op het moment maar wil ook geen groot risico nemen. Mijn man vind dat we vertrouwen moeten hebben in ons kleintje en dat probeer ik ook echt maar het blijft eng.... Lang verhaal maar ben heel benieuwd hoe jullie het afbouwen hebben aangepakt!