Hallo Zora, ik heb precies hetzelfde als jij en ik heb mijn pred afgebouwd. Ik deed elke week 2.5 eraf Gefeliciteerd
Hi Zora! Ik heb tot en met week 11 10 mg prednison geslikt en in week 12 naar 5 mg gegaan. Nu al weken gestopt. Ik durf weer niet met de progestoron te stoppen
Ik gebruik geen utro, ik gebruik ( vreselijk dure) crinone gel ( hoef je maar 1 keer per dag in te brengen) Gebruik jij de utro vaginaal of oraal?
Dank voor jullie reacties meiden! Wat goed dat jullie het gewoon aangedurfd hebben met afbouwen, is voor het kleintje waarschijnlijk ook veel beter. Hebben jullie iets gemerkt van het afbouwen? Ik heb namelijk sinds ik af en toe naar de 7.5 ga (ong 2 weken) last van vage keelpijn en bijholteklachten die niet echt doorzetten. Dit vind ik erg eng omdat vergelijkbare klachten door sommige meiden als afstotingsverschijnselen worden beschreven (maar dan bij vroege miskramen). Maar weet niet of dat door het minderen komt. Gelukkig doet kleintje het (voor zover ik kan beoordelen met angelsounds) nog goed...
Utrogestan ben ik trouwens wel aan het minderen, nu 3x 1 per dag. Ook spannend maar ik moet wel want ik heb er ook niet zoveel meer van. Blijven jullie de asperine ook doorslikken? Of nemen jullie dat niet?
ascal moet ik blijven slikken mag ik niet stopppen Volgens mijn man werd ik chago van het stoppen met pred
Ja echt wel adem.uit haha.. nu over 3 weken weer controle en over 6 weken 20 weken echo en controle gyn.
Moesch FANTASTISCH! Zora, ik werd alleen mega shaggie van het stoppen van de pred, maar geen lichamelijke klachten! Ik blijf tot ongeveer week 34 aspirine slikken. Heb jij je schildklier laten checken? Ivm je vage keel klachten?