Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Elpie: van mij ook een voorzichtige proficiat! Ben super blij voor jou. Kwam speciaal kijken of er al nieuws van jou was. Ga je morgen bloedname laten doen? Geniet ervan meisje, echt super!

Alf: goed knuffelen met je zoontje vandaag, dat gaat zalig zijn dat je hem weer lekker in je armen mag nemen.

2. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Wauw.. Spannend!!!!

3. Alf

Alf Niet meer actief

Super Elpie... Wel weer spannend nu, ik duim voor je!

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Elpie: duidelijk positief! Van harte gefeliciteerd!

5. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Elpie, duidelijk verhaal hoor en dat met 12 DPO! Succes!

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Elpie: Super meid! Spannend!!

7. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elpie, fantastisch nieuws! Heel erg gefeliciteerd!! En morgen gauw de bloedtest en bellen naar Prof N. he? Kun jij me mooi alles erover vertellen voor mijn volgende ronde:)!

Genietse van deze mooie zondag!

Alf, ik hoop dat het vandaag weer een stukje met beter met Jelle gaat en dat je mama momenten er zijn en toenemen. Dikke knuffel!

8. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Mercikes lieve meiden allemaal
    Ja het blijft idd spannend en hoop toch op een nog duidelijker testje dinsdag of woensdag
    Ga morgen langs HA passeren voor bloedafname en dan hopelijk dinsdag eerste Ivig. Pas dan ga ik me iets veiliger voelen ...
    Ben gelukkig wel al goed bezig met de clexane, de asaflow, de vitamines en de utrogestan ... Meer kunnen we voorlopig niet doen

9. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    foto is trouwens onduidelijker als de echte test, maar blijft wel een feit dat het tweede streepje wel echt veel lichter is. tis wel geen tuurstreepje en je kan het ook goed zien zonder het tegen het licht te houden. Maar normaal wel altijd donkerdere streepjes gehad, alhoewel ik toen vaak met lange cyclussen ook niet goed wist wanneer ik eisprong gehad had. Ik had pas maandag twee weken geleden pos ovutestje, dus wss dinsdag of woensdag eisprong gehad. Dus normaal mocht ik pas woensdag testen...

10. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Ik heb niet alles bij gelezen sinds mijn laatste bezoek. Sorry als ik niet op iedereen reageer.

Alf, gefeliciteerd! En wat fijn te lezen dat het beter gaat met Jelle.

Elpie jij ook gefeliciteerd! wat een super nieuws!

Met mij gaat het momenteel iets minder. Afgelopen woensdag de curettage gehad. Vrijdag kreeg ik koorts dus vrijdagavond weer naar het ziekenhuis. Heb een antibioticakuur gekregen en alsnog die pillen. Die dus niets doen.. vanmorgen moest ik voor controle komen en heb ik te horen gekregen dat ik morgen opnieuw een curettage krijg.. Dit is een enorme tegenvaller voor mij...

11. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Hey meiden,

Heb ook niet alles gelezen..

Elpie, gefeliciteerd meid!!!

Cd28, jeetje wat een naar nieuws. Hoop dat het nu wel goed schoongemaakt wordt en dat je je snel beter gaat worden. Heel veel sterkte! Knuf.

Ego, eindelijk wordt het loeden minder. Werd tijd. Nu nog deze week een beetje en hoop er lekker vrijdag er vanaf te zijn want dan ga ikmlekker op vakanteie..

Hoop snel in het nieuwe jaar klaar te kunnen maken voor nieuwe kansen..

12. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cd 28, wat n ontzettende tegenvaller. Bah! Wens je veel sterkte. Hoop dat je na volgende week eindelijk weer vooruit kan kijken.

Fijn dat het beter gaat Jenka! Op naar mooi 2013 voor jou!

13. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Cd28: heel veel sterkte vandaag!

Ik heb ook last met de curettage die ze 2 weken geleden donderdag hebben gedaan, afgelopen vrijdag ook op controle geweest, heeft die gyne dat dat zonder verdoving verder ritten weg zuigen, nu ook 2 soorten AB. Heb alleen het gevoel dat het nog niet opgelost is. Vrijdag moet ik weer op controle, als diene buil dat daar weer zo gaat proberen uit te zuigen, zie er tegen op.

14. Alf

Alf Niet meer actief

Cd28, Dat is inderdaad een tegenvaller zeg. Sterkte vandaag!

Bdotsie, Een.gewaarschuwd mens telt voor twee, gewoon aangeven dat je het zo niét meer wilt hoor! Zoveel pijn is onnodig

Elpie, succes met prikken en de ivig

Hier, inmiddels thuis. Heb kraamzorg voor mezelf gebeld, kijk wel of dat wat is. Mijn hb is echt laag na bloedverlies en transfusie dus ga niets doen hier. Al mijn energie bewaar ik voor mijn kind. Gaan twee keer per dag lang naar Jelle. Kan zovaak bellen als ik wil en kan ook naar hem kijken via de webcam.
    Ik zal de updates in andere topic zetten (zwanger na meerdere miskramen)
    Wie wil volgen kan dan volgen, maar dit is jullie topic..
    Liefs..

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Elpie gefelciteerd ik duim voor je meid

16. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Alle net HA geweest en mag vanavond om 18 u bellen.
    Net bij Noens geprobeerd maar hij wilt eerst dat ik een pos bloeduitslag heb ... gaat echt spannend worden tot ik die eerste baxter heb gehad

17. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was je al aan het volgen op de andere topics, ik was zo benieuwd hoe het met je ging. Gaat het nu wat beter met Jelle? Wat fijn dat je via de webcam kan kijken naar hem. Lijkt me allemaal niet makkelijk voor je en onderschat het bloedverlies niet. Bij mn oudste ( mn zoon ) ben ik 2,5 liter verloren bij de bevalling en heb dat totaal onderschat - ik gaf zelfs borstvoeding - Veel slapen tussen de bezoeken door en je goed laten verwennen door de kraamhulp.
    Hoe houdt je man zich? Kan hij je goed bijstaan? Dikke knuffel en hoop dat Jelle heel snel bij jullie thuis mag komen, liefs

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    cd28 sterkte

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@cd28: sterkte meid!

@Alf: fijn dat je weer thuis bent! En wat fijn ook dat je met de webcam Jelle kan zien! Uiteraard hoop ik dat jullie hem snel thuis mogen hebben! Rustig aan meis!

@Elpie: spannend meis!

@Butterfly: hoe ist met jou meis?....al tot een beslissing gekomen?

20. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het met jou Hoop, ben je alweer gestart? Ik kon me herinneren dat jullie rondom de feestdagen zaten? Liefs

Deel Deze Pagina