Meiden ik zit met een dingetje..... Wel of niet een weekje naar een Grieks eiland als ik bijna 25 weken zwanger ben? Mijn complicaties ( hoge bloeddruk en diabetes) zijn geen belemmering.... Maar ik ben gewoon bang dat er daar eventueel wat kan gebeuren
Haha aan mij moet je dat niet vragen, daar m'n vliezen met 24 weken braken. En ik was sowieso heel voorzichtig al vóór die tijd, durfde niet verder dan 30 km van ons ziekenhuis.
Bengel Eerlijk? Ik ben met Jelle met 22 weken een weekje naar Rome geweest. Had er zo'n zin in, maar voelde mee doodongelukkig zo een eind van huis. Kreeg prompt (onschuldige) bruinverlies en heb er niet kunnen genieten.
Mykelti Succes bij de ha. Hopelijk hebben ze een oplossing! Heb even gekeken, had toen Terbinafine kuur.
Bengel ik ben ook een doos dus wij gaan niet op vakantie Gisteren kwam r bloed mee uit mn neus na t spugen, ben er klaar mee help me
Zou me ook laten opnemen BS, door dat vele spugen is alles natuurlijk geïrriteerd geraakt. Sterkte meis. MoesCH, gefeliciteerd. Bengeltje, ik zou het niet doen, maar gewoon lekker een weekje in NL of BE op vakantie gaan. Hier een verloren ronde deze maand. ML kan en wil het nu even niet opbrengen om te proberen. Nu wel dikke ruzie, voor het eerst in jaren. Hij blijkt een minder grote wens te hebben voor een tweede dan ik, terwijl hij dat nooit gezegd heeft. Hij wil wel, maar wil er niet teveel druk aan ondervinden, maar aangezien het bij ons niet makkelijk gaat, moet hij er ook aan meewerken. Echt verdrietig nu. Komt vast wel goed, maar nu kunnen we elkaars bloed wel drinken...
Mykelti..balen meis!! BS succes zo in het ziekenhuis. we hebben vanochtend besloten dat we NIET naar het buitenland gaan, het voelt gewoon niet goed.
Bs ...heel veel sterkte straks ! Mykelti, bah wat verdrietig . Dat is ook nogal wat om te horen voor je. Even lekker uitrazen en dan weer wat dichter bij elkaar komen. Digi hugs voor jullie dames !
Meiden heb nu primperan zetpillen mocht dit niet helpen dan maandag opname.De kleine mogen bewonderen was heerlijk druk en zag er allemaal goed uit. Schildklier opnieuw geprikt
Hopelijk werken deze! Ik neem aan dat je niet tot maandag gaat wachten als je je overmorgen nog zo voelt? Maandag is nog ver weg.
BS, jeetje meid het gaat niet vanzelf he wat vervelend! Heel veel beterschap hopelijk helpen deze pillen wel en hoef je niet naar het ziekenhuis. Bengeltje, lekker thuisblijven en het thuis gezellig maken. Je moet tenslotte goed voor je VIP gast zorgen. Mykelti, balen zeg nu ook thuis troubles erbij. Hopelijk vinden jullie elkaar snel weer terug. Hier, een doos, ik meet al een tijdje mijn tempratuur op verschillende momenten van de dag. Ik wil zo graag weten hoe dat met de hitte in mijn lichaam zit. Vanochtend had ik een tempratuur van 36,4 (ja echt waar 3 keer gemeten). Toen eruit wat dingen gedaan en weer gemeten 36,5. Toen ik er echt uitging, ontbijten enzo en toen anderhalf uur later weer gemeten 37,3. Ik vind het zo'n rare stijging, bijna 1,0. Vind ik erg veel. Misschien heb ik het al eens gevraagd maar hebben er anderen ook last van hitte in het lichaam? Vooral 's ochtends en na gewone dingen doen, warm en bezweet. Ik heb zo sterk het idee dat er nog iets broeit maar weet niet wat. Ik gebruik al bijna 2 maanden geen Prednisolon of IVI-G alleen schildkliermedicatie en daarvoor had ik het ook trouwens. Nou doe ik ook al een aantal weken het Paleo/Oerdieet zonder gluten en suiker. Iemand een idee????
Tammy, hoe zijn je hormoonwaardes? Hier soms ook en met toenemende mate. Vervroegde overgang komt voor in onze familie. Die tempstijging is op zich niet zo gek denk ik, aangezien je lichaam dan in beweging gaat.
Bengeltje wij gaan wel op vakantie naar buitenland. Ben dan dan ongeveer 25wkn. Kijk er echt naar uit! Bs hopelijk werkt de primperan wel! Mykelti hopelijk komt t snel weer goed!
Mykelti dank je wel. Nog steeds geen uitslagen uit DD. Balen is al anderhalve week geleden. Morgen eerste follikelmeting. Ben benieuwd!
Tammy Ik had vóór mijn ei ook altijd grote verschillen in temp. Ging rustig van 35.9 (!) Naar 37.3. Kan dus zeker wel. Succes morgen, Hopelijk schiet dd even op met de uitslagen. Mykelti Getsie, die ei-stress is ruk Hier ook heel wat traantjes gevloeid indertijd. Komt vast goed. Wees lief voor elkaar BS Netk je al verbetering met de nieuwe pillen? Heb het zo met je te doen meis. Wat een beproeving voor je zo..