Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier goed gesprek gehad en het lijkt wel weer goed te komen. Hij vindt dat ik er wat nuchterder in moet staan. Hij is tevreden met 1 kind en wil wel een tweede, maar kan er makkelijk afstand van nemen. Ik kan dat gewoon (nog) niet en dat kan hij moeilijk begrijpen. Hij ervaart dan heel veel druk, met alle gevolgen van dien...

2. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Mijn man had dat ook hoor, volgens mij heeeel normaal mannengedrag :D

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Myk mijn man had dat ook. Was vreselijk ik was echt bang dat we samen er niet uit zouden komen.

Jeetje het is een paardemiddel ik viel om 8 uur in slaap
    Nu niks ingenomen dus de wc weer gezien. Ik moet ook werken

4. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    Hoi meiden ben lang niet hier geweest maar heb een beetje rotte privé tijd achter de rug.

Ik heb even een vraag aangezien ik vanochtend positief heb getest , iemand ervaring met d'r 'n.oens in Gent wat doet hij allemaal en prikt hij ook hcg ?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,9 KB
      Weergaven:
      3
  5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat had ik ook inderdaad. Voor mij zo'n issue. Maar goed, we proberen het nu zo te doen dat hij minder moe is als er actie moet zijn. Normaal gesproken is hij er door de weeks echt te moe voor. Voor hem was het geen bedreiging voor onze relatie, maar ik was er wel bang voor. Zijn ook allebei van die onzekere mutsen. Zucht...

Lekker dat het werkte, maarre werken???!!! Je moet aan jezelf denken meis en je gewoon ziek melden, zoals iedereen dat doen met HG. Denk aan jezelf en de kleine!

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mamavan H ik heb bij hem gelopen maar ik heb gekozen voor intralipid.

Hij heeft een IVIG triall

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Myk, ik heb nu ook een armband tegen het spugen. Ik probeer alles;)

Ik ga dit weekend helemaal niks doen en ik neem dan ook 3 zetpillen per dag

8. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust

Wat verve lend van het spugen

Heb je Niet 1x meegedaan aan de baxters?

9. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ha Mama van H, gefeliciteerd. Ik heb zelf nooit bij Noens gelopen, maar heel eerlijk gezegd geloof ik ook niet dat iemand van dit forum dankzij de iViG zwanger is gebleven, helaas.

10. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Fijn dat het werkt. Maar werken???!!!

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ja ik zit midden in een issue op werk waar een directeur bij betrokken is. Vandaag belangrijk gesprek. Volgende week komen de grote bazen en ik moet erbij zijn. Ik weet niks moet, maar ik begin wel wat later dan normaal. Normaal begon ik om 7 uur en nu was ik er pas om 09.30

12. Alf

Alf Niet meer actief

Fijn dat het helpt BS!
    Hier nu dagje griep, en dan te bedenken dat jij al weken spuugt. Heb het met je te doen..

Tammy Hoe was de Follikel meting? DD al resultaten gestuurd?

13. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4813 Tammywynet, 25 apr 2014
    Laatst bewerkt: 25 apr 2014
    MvH, fijn je weer te lezen en wat fantastisch nieuws! Gefeliciteerd! Ik weet (bijna) alles van IVI-G dus kom maar op met je vragen, je weet hoe je me kunt bereiken.

Mykelti, fijn dat jullie hebben gepraat en het weer goedkomt!

Hier, een follikelmeting gehad. 4,5 uur heen en 4,5 uur terug en nog niet echt iets te zien. BMSV was 5mm en er was nog geen dominant ei.

Ja ik weet wel waar door het allemaal komt. Twee maanden geleden een cyste gehad en vorige cyclus was dus nog ontregeld en dus blijkbaar kort. Nu lijkt alles weer te normaliseren. Wel fijn overigens.

Maar nu moet ik dinsdag op dag 16 weer terug. Lang leve de treinacties overal anders was het niet te betalen.

14. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    BS sterkte meis!
    Tammy jeetje wat een gereis, succes deze ronde

Andere meiden hoop dat het goed gaat; traag internet dus niet alles bij gelezen, hier vandaag wel bij de dolfijnen geweest, super gaaf!

15. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    OZ, fijn dat het zo bevalt en dat je ondanks alles toch kan genieten van de reis en van elkaar, ook belangrijk!

16. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Ik heb 25 januari mijn 6de mk en 29 mrt mijn 7de mk gehad :(

Nu ben ik weer zwanger na de mk van verleden maand.
    Ik ben ontzettend bang dat het weer mis gaat.
    dit is mijn 11de zwangerschap en vind het alle keren na de miskramen geestelijk en lichamelijk enorm zwaar :(

Ik heb 12 mei mijn eerste echo en ik begin weer wat hoop te krijgen als er op de echo een kloppend hartje te zien is.

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd maar idd spannend
    heb je onderzoeken gehad?

18. Alf

Alf Niet meer actief

Hoi Bianca, welkom. Hoop dat je echo de 12e goed zal zijn. Rottig spannende wacht dagen tot die tijd :(

BS Hoe gaat met met je na de nieuwe med's?

OZ Goed te horen dat je ondanks alles geniet van jullie reis. Knuffel voor jou!

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Alf zolang ik ze inneem goed
    Maar moet zkh bellen kreeg maar voor 5 dg mee langerdan 5 dg mag je ze niet meer gebruiken
    Dus vanmorgen boven de pot

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ga je nu weer naar het ziekenhuis BS? Sterkte meis. Vind het zo sneu dat je eindelijk zwanger bent en je dan zo voelt. Bah :(

Bianca, gefeliciteerd en sterkte met het wachten. Hopelijk wordt het beloond.

Hier moest ik wel een beetje grinniken. Ik had cyclusdag 13 een posi ovutest volgens mij, maar toen speelde ons misverstand. Dus geen gebruik van gemaakt. Maar mijn temp steeg dus maar niet. Is mijn ei op de een of andere manier pas zaterdag gesprongen, dus nog een heel klein kansje, want zaterdagochtend het gezellig gehad. Raar lijf. ;):D

Deel Deze Pagina