Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Ozzie, heb je het fijn daar???

Y30, fijn weer wat van je te lezen.

Je hebt gelijk met die afweer.Daarom kom ik nu niet verder meer. Al heb ik wel het idee dat ik beter match met deze derde donor. Ik moest door 'donor' omstandigheden weer wisselen en die bruine troep liet nu langer op zich wachten. Wat een onzekerheid, ik ga maar even door met de Predmed. en stil zitten. Zit de hele dag op de bank actiefilms te kijken vol bloed en actie:).

2. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super spannend allemaal !! Juni...dat is het weer zo .

Alvast heel veel succes en geluk !

3. Alf

Alf Niet meer actief

BB en Y30 Gezellig dat jullie er weer zijn, Hopelijk mooie vakantie gehad!

BB Wauw, wat goed, en vlot en superspannend! Wat geweldig dat er zulke mensen bestaan.. zou je bijna vergeten in deze snelle harde wereld. Vind het super voor jullie!

Tammy Ik duim gewoon door voor je hoor! Maar wel balen van dat bruin. Hopelijk komt het 'gewoon' van die ene vaginale dosis..

4. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Iemand iets vernomen van BS? Die had toch een echo gisteren?

5. Alf

Alf Niet meer actief

Heb net zitten kijken omdat ik me hetzelfde afvroeg, heeft in ander topic gepost dat alles goed was :)

6. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ah gelukkig!
    Dank ALF

7. Alf

Alf Niet meer actief

Hoe is het met jou? Voel je de kleine dame al goed?

8. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Op de tintelingen in mijn handen na gaat het eigenlijk heel goed!
    De kleine is inderdaad een paar keer per dag flink aan het disco dansen :)
    En bij jou?

9. Alf

Alf Niet meer actief

Hier een zeer actieve tante. Superfijn die 'controle'
    Fijn dat je klachten wat minder zijn!
    Hier nog steeds wat harde buiken en spanning. Komt vast goed.

AS gebruik ik niet meer. Hoop dat ik deze heel snel kan schenken aan Mw. Wynet ;)

10. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Nou dat zou toch eens ff ECHT fantastisch zijn!

11. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee, dikke tranen hier, als het toch eens waar kon zijn:)

Ik voel me goed, verder nergens last van, slik 60mg Predmed. Slaap prima, ik vind het verdacht. Ik zou bijna weer van alles willen voelen al weet ik dat dat zeker niet goed is. Morgen is dag 4. Normaal ging het dan altijd helemaal mis.
    Ik blijf hopen dat het bruin toch niet het zaad kon zijn, aangezien dat toen al lang en breed in de eileider zat. Afstoting begon bij mij altijd als het in de baarmoeder aankwam en dus bevrucht was. Ik moet nu echt doorzetten aangezien het een van de allerlaatste keren is. Ik wil het zeker vol maken tot aan anderhalve week.

Wat ontzettend fijn dat jullie de baby's zo goed voelen! Lijkt me heel bijzonder. En steekt er dan al een beentje uit je buik of is dat in een later stadium?

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik duim ook voor je Tammy.

13. Alf

Alf Niet meer actief

Tammy, Hoop het echt voor je meis!
    Voor een beentje dat je kunt zien is het nog veel te vroeg. Maar je zit af en toe wel een 'wave' van buik als je geduld hebt en goed kijkt. Het is zo bijzonder.. ik hoop zo dat jij dat ook zult gaan beleven!!

Mykelti, Leuk, die dip op 5 dpo ;) *toemtidoem*

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik duim hier ook

15. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hier ook alleen de wave in mijn buik hoor :)

Ben trouwens vorige week (op aanraden van Mykel) naar de
    acupunctuur geweest, maar kan nou niet zeggen dat het echt helpt :( afgelopen nacht vreselijke pijn in mijn rechterhand gehad.

16. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim mee Tammy :)

Vandaag is mijn ongi doorgezet op 12 dpo en cd 30. Echt kort..had ik niet verwacht (meestal springt mn ei later).

Maar goed...nu bloedverlies zonder het verdriet dat het weer mis is en dat is fijn.
    Volgende week maandag de water echo. Dan zit ik toch nog prima in m'n cyclus ? Dan heeft het toch nog geen invloed op de volgende eisprong ?

17. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor de steun dames! Ik ben mijn dr. Beer boek weer aan het doorspitten. Nu las ik dat IVF (met alle hormonen) het immuunsysteem nog agressiever kan maken.

Maar nu had ik het bruin een dag later na mijn ovulaltie dus geeft me dat in ieder geval hoop dat ik weer op de goede weg terug zit.

Bumbaa, ik kon de maand van mijn waterecho niet verder met een IUI omdat er toch teveel gerotzooid was in de baarmoeder. Ik had wel een eisprong maar op de echo zag mijn BMSV er onrustig uit.

Ik ben single dus aangewezen op IUI en heb dus een maand overgeslagen, maar misschien slaat het wel aan via de natuurlijke weg:).

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @alf: vakantie was lekker, maar voelt met dit koude weer, al weer lang geleden;)
    Leuk dat je meisje zo druk is, in dit stadium ( waarin het nog geen zeer doet) vond ik dat altijd super gezellig:)

@tammy: mooi dat het rustig voelt, alles wat anders is dan je normaal er ervaart geeft hoop, toch?

19. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel Tammy ..ik moet het maar afwachten. Mss is deze maand rust ook al goed voor mn lijf.

Wat ik me nog afvroeg. Bij de jongste heb ik een ks gehad. Zou het niet kunnen dat er teveel litteken weefsel van de ks zit waardoor het nu iedere keer vroeg misgaat ?
    Moeilijk te zeggen natuurlijk ...maar ben benieuwd of iemand daar meer over weet. De gyn zei er niets over...dag zegt alleen niet zoveel ;)

20. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach de zon schijnt, het is mooi weer. Het heeft geen zin te gaan stressen, zelfs als het niet lukt deze cyclus. Stressen is trouwens niet handig met de Pred troep.

Y30, denk jij aan de tweede of blijft het bij je mooie mannetje?

Bumbaa, heeft het littekenweefsel van je KS niet iets te maken met endometriose? Ikzelf heb een ks litteken (van mijn eierstok en eileiderverwijdering) maar heb er verder nooit een gyn over gehoord dat dat misschien een probleem was. En ik heb 2 HSG's gehad, een waterecho en zo'n pijnlijke hysteroscopie. En ik heb geen endo voor zover ik weet. Ik heb wel een vleesboom maar die schijnt dan ook weer gunstig gesitueerd te zijn, en geen probleem te vormen.

Deel Deze Pagina