Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Succes!

2. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Guusj, welkom hier helaas. Mijn eigen ervaring is ook 3 miskramen maar ik had een gyn in een kliniek die me toch al na twee miskramen heeft doorverwezen naar academisch ziekenhuis.
    Onderzoeken in Nl waren allemaal goed, pas toen ik privë aan de slag ging in DD bij dr. P. kwamen er grote problemen uit. Tot nu toe heb ik bijna alles zelf betaald. In Nl hebben ze bij mij de standaard onderzoeken gedaan.
    Zou fijn zijn als je huisarts mee zou werken. Dat scheelt al een hele hoop! Ik wens je veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Ik ga 27 mei naar Utrecht. Ik heb fantastische brieven van Prof H. wat een geweldige arts! Waarom is hij geen immunoloog????

Net een topic gezien op Eén vandaag over een immuunonderzoek bij Wim Hof, The Iceman. Hij beweerde zijn eigen immuunsysteem gunstig te kunnen beïnvloeden en in het Radboud is daar onderzoek naar geweest.

Wat ik er voor mezelf uithaalde in deze situatie, is veel meditatie en toch goed sporten. Handig want ik moet nog steeds kilo's kwijt. Ik ga eens kijken of de methode die hij ontwikkeld heeft ergens is terug te vinden en of ik er wat mee kan.

3. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik ben nog niet bezig met een tweede, ik geniet nog volop en heb nog geen kriebels. Alle stress en het hele Duitsland traject, staat me ook wat tegen. Lijkt me heel lastig te combineren met onze kleine man. Je kunt 'm moeilijk iedere keer mee slepen.

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @tammy: Ik heb "gewoon" intralipid gebruikt.
    Sorry kan je niet verder helpen.

5. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik heb na 2 "bewezen" miskramen chromosomen onderzoek gehad en na de 3e de rest. Bij mij is het rond de 2e miskraam heel gek gelopen, dus toen ook voorgenomen bij een eventueel volgende zwangerschap heel vroeg hcg te laten testen zodat het een bewezen zwangerschap is.
    Dit bij 3e en 4e dan ook gedaan.

Enige advies is om het emotioneel hoog op te spelen.
    De last die je ervaart, verdriet maar ook angst om weer zwanger te worden en dat het dan mis gaat uit leggen aan de arts om toch onderzoek te krijgen. Ik heb destijds ook echt gezegd dat ik niet snap waarom ik nog een keer een miskraam zou moeten krijgen en al die ellende door zou moeten, alleen omdat zij me nu niet willen helpen. Toen kreeg ik dus alvast het chromosomen onderzoek. Had wel een lieve arts, die af en toe om een protocol heen wou werken.

Succes!

6. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Y30, oh ik dacht dat je het had gehad sorry. Ik ga het zeker gebruiken.

Lekker blijven genieten van je prachtige zoon! Snap helemaal dat je niet staat te trappelen weer het hele traject door te moeten!

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Oma ligt hier op de stoep helaas. Is er nog niet, maar temp gezakt vanmorgen en flinke buikpijn.

8. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Klote, Mykelti.

9. Alf

Alf Niet meer actief

Mykelti Verdorie.. :(

BS Hoe gaat ie? Houden ze je wel goed in de gaten met dat spugen?

Hier Moeder weer thuis, dinsdag uitslagen pathologie. Ben er inmiddels achter dat er een één dag in de week een oncologisch chirurg uit de VUmc wordt ingevlogen, en die heeft dus de operatie gedaan. We wachten af.

10. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Spannend Alf...

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Alf spannend ik hoop dat het goed met je gaat.

Sinds 3 dg geen medicijnen meer en ik spuug nog maar 1 a 2x per dag.Ben Ben maar 2 kilo aangekomen. Ik ben zo bang dat t te weinig is. Ik ga nu weer elke week naar t zkh

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Spannend Alf, succes dinsdag.

BS, het aantal kilo's dat je aankomt, zegt helemaal niets hoor! Vind het nog verbazingwekkend dat je überhaupt bent aangekomen na zoveel spugen. Sommige vrouwen vallen alleen maar af, anderen komen veel aan, maar de meeste zitten er tussenin. De periode waarin je het meeste gaat aankomen, komt nog. Geen zorgen dus over het aankomen. En als je je wel zorgen maakt, gewoon lekker laten nakomen. Knuff

Oma nog niet gearriveerd en temp weer 0.1 omhoog, maar dat was vorige maand ook. We gaan het zien.

13. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    ALF spannend, zat vanochtend nog aan je te denken.

BS ik heb geen 1 keer gespuugd en was met 16 weken 5 kilo aangekomen, en dat is ook niet bijzonder veel (en dat met mijn diabetes EN vocht vasthouden) dus 2 kilo is echt niet te weinig hoor.

Tammy inderdaad WAT een gave vent is dokter H he!

Mykelti ohhhh er is nog een kansje

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    voordat ik ging spugen was ik wat aangekomen en tijdens het spugen wat afgevallen

gisteren samen met mijn zus naar onze uk zitten luisteren, het vinden van het hartje gaat steeds sneller:D

15. Alf

Alf Niet meer actief

BS, Hier met 21 weken nog maar 5 kilo aangekomen (and proud of it :D) Dus daarover geen zorgen maken. Als je vocht balans maar goed in de gaten gehouden wordt. Gelukkig maar dat het met spugen beter gaat. Mijn hemel wat een traject heb jij zo..

Hier, Thnx dames. Jullie zijn lief!
    Heb deze week mijn eerste korte week op het werk. 2 dagen maar. En af en toe een afspraak uitgeblokt. Heerlijk! Zo hou ik het wel vol tot juli.

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Bedankt lieve meiden!!!!

17. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ik ben de eerste weken een paar kilo afgevallen, en later kwam er wat bij. Met 30 weken was ik 5 kilo zwaarder dan normaal, maar ik had natuurlijk ook geen vruchtwater. De baby was echter een flinkerd voor de termijn. Kortom, het hoeft zeker niets te zeggen.

Fijn dat het spugen steeds minder wordt!

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik was ruim 23 kilo aangekomen :)...vnl omdat ik weer brood ging eten en een onstilbare honger had. Dat was minder, maar had ik ervoor over. Iedereen vroeg waar ik het liet, want zo'n grote buik had ik niet.

19. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Meiden hier weer internet en beetje bijgelezen, morgen vliegen we door naar dubai daar nog een paar uurtjes en nachtje zaterdag weer naar amsterdam. Best goed gegaan wel emotioneel maar hopen maar dat de 5e keer dan toch echt goed gaat. Buurvrouw is bevallen inmiddels dus zie wel op tegen naae huis gaan :(

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Goede reis en dikke knuff OZ.

Hier net thuis gekomen en om oma te lokken even een testje gedaan. Spierwit, zoals al verwacht. Helaas, weer een jaar bezig nu. :(

Deel Deze Pagina