Daar heb ik helaas geen ervaring mee Guusj. Succes! Heb ook een vraag: hoe verloopt jullie menstruatie en is deze veranderd de afgelopen jaren? Hier is het momenteel 2 dagen redelijk, maar ook niet heel bizar veel en daarna eigenlijk heel licht, wat spotting. Wel bij afvegen zeg maar, maar eigenlijk nagenoeg niets in mijn mvb. Beetje vreemd vind ik dat.
BS, ik was hier liever ook niet. Nu er toch iets uit lijkt te komen waai ik dus aan. Jij bent goed op weg met je zwangerschap! Bengel, als alle uitslagen binnen zijn krijg ik ze ook op papier. Dat weet de gyn allang. Dan alsnog een telefonische afspraak met DD maken. De gyn daar kijkt heel anders naar de waarden. Dat weet ik van onze ICSI. Ik heb, met de check, alles pas in augustus duidelijk.
Moesch knuffel! Guusje, ik heb daar ook geen ervaring mee. Mykelti, er was bij mij ook geen pijl op te trekken, van bijna geen bloedverlies naar opeens een maand met heftig bloedverlies
Hi dames! Hier weer bijna ongesteld. Morgen breekt het echt door en nu al 4 dagen feest van buik en rugpijn. De HA zegt dat ik PMS heb. Ik dacht dat dat alleen was als je je agressief voelde. Maar voortijdig bloedverlies en buik en rugpijn horen daar blijkbaar ook bij. Fijn! Gelukkig ben ik dan weer niet agressief ofzo. De dokter vond me juist heel erg positief. Fijn ook weer, maar daar koop ik niets (lees baby) voor. Mykelti, ik heb je gePBd over die gekke menstruatie van mij. Timon, Guusj, welkom! Timon, ik las dat je in het UMC Utrecht loopt. Ik moet daar volgende week vrijdag naar toe. Mag ik je via PB wat vragen stellen? Ik heb lastige immuunproblemen en wil goed beslagen ten ijs komen daar. OZ, welkom terug, op naar Gent, oplossingen en nieuwe kansen!!
BS Leuk! Je zult zien dat als het concreter is het steeds leuker wordt! Mijhelpt het iig enorm om er positief mee bezig te zijn. Ik zeg een jongen
Wat is jullie mening over pijnstillers in de zwangerschap? Heb gisteren een ongelukkige aanvaring gehad met mijn wasrek en nu beide middelvingers zwaar gekneusd. Dacht dar het wel ging maar inmiddels veel pijn en ook mijn hoofd ontploft. PCM heb ik niet zulke goede ervaringen mee (2010*) dus durf Ik niet zo. Aspirientje raadt men af, maar hoe slecht kan het zijn als het bij velen juist zwangerschappen in stand houdt What to do?
Spannend, BS! Alf, wat akelig. Voor zover ik weet, is alleen pcm relatief veilig. Aspirine alleen in zeer lage concentraties: 100 mcg per dag. Daar heb je niets aan als je pijn wilt stillen. Overleg even met je gyn anders. Heb je een koel gelpack erop? Sterkte.
Gisteren gebeld en PCM mag. Maar ik heb daar zelf geen goed gevoel bij. Moet zo toch terug naar huisarts. Ongevoelige vingertop rechts dus ws toch foto maken. Koelen: check.
alf dat is balen zeg. Ik gebruik ook pcm maar echt alleen als ik het niet kan uithouden. Vandaag voor het eerst sinds 10 weken niet gespuugd
ALF ik slik elke dag 100mg asperine, en ik heb helse pijnen in mijn handen gehad, en heb daarvoor PCM geslikt, maar ik snap je ongerustheid hoor! X BS leuk! Ik zeg ook een binkie
Net terug, niet gebroken maar moet wel even naar dove gevoel laten kijken. Het is mijn 'werkvinger' zeg maar em omdat ik via de beroepsvereniging een handenverzekering heb moet dat door een arts beoordeelt worden. Ik mag zelfs ibu van ha (?) Net dan to ch maar PCM genomen. Gelukkig heb ik oppas aan huis, dus ik kan vandaag echt even niksen
Alf Fijn niet gebroken maar de pijn is vreselijk in je vingers. Gelukkig is er hulp. Meiden vraagje ik ben toch altijd nerveus voor een echo, hebben jullie dat ook nog?
ik voel soms iets de ene dag meer dan de ander. Ik ga genieten vanmiddag Mijn ouders gaan mee en zijn helemaal happy
Misschien kunnen jullie mijn vraag beantwoorden, vrijdag eind van de middag begon de miskraam, nu al geen bloed meer, klopt dat wel?
BS, veel plezier vanmiddag! En ja, ondanks mijn over het algemeen positieve gevoel, was ik altijd nerveus voor echo's, zelfs helemaal op het einde. Alf, auw, beterschap! En pct mag 6 per dag en tegenwoordig vinden ze inderdaad dat ibuprofen hetzelfde "werkt" en dat je die dus ook mag nemen. Ik hou het altijd bij pct. Elsie, sterkte. Ik weet niet hoeveel weken je was, maar bij mij is het ook altijd vrij snel over, net als een gewone menstruatie. Soms alleen de eerste dagen dan heftiger.
Alf, jeetje wat een tegenvaller zeg! Hopelijk gaat het snel over. Al weet ik uit ervaring dat het heel lang kan duren. Ik heb 6 jaar geleden mijn vingers tussen een klep van een ondergrondse container gehad en er heel lang last van gehad. Ik heb er toen niets voor genomen en alleen maar gekoeld. Pas sinds een jaar heb ik er geen last meer van. Hopelijk verloopt jouw genezingsproces beter en sneller!!! BS, fijn dat het spugen minder wordt! En heel veel plezier vanmiddag! Elsie, elke miskraam verloopt anders. Wellicht kun je het op de triage van een ziekenhuis laten controleren dmv een echo? Dan kunnen ze zien of je schoon bent. Sterkte in ieder geval.
Het was het weekend wel heel heftig, was echt heel slap enzo, vanaf maandag ging het weer wat beter, wel nog redelijk snel moe. Zouden jullie weer gaan werken dan? Morgen namelijk de hele dag 8-16.00