Ik heb nu gezonde spanning, en heb geen doodsangsten meer, inderdaad na de 20 weken echo en sinds ik haar regelmatig voel gaat het beter. Ik heb volgende week vrijdag een pretecho (en ik heb afgelopen vrijdag even mogen spieken)
Denk dat ik me toch maar volledig bij jullie aansluit...jullie hebben al zoveel kennis en we gaan nu ook verdere stappen in de MMM Ik zit nu weer eens te wachten inhet ziekenhuis. Vandaag een echo om te controleren of mijn baarmoeder weer helemaal schoon is. Denk het wel want heb tijdens mijn vakantie (2 weken USA) aan mijn afscheiding gezien dat ik rond 6 mei mijn eisprong heb gehad. Ik heb a.s. Vrijdag een afspraak met de huisarts voor een verwijzing naar Gent. Ben benieuwd raden jullie aan bij prof. De S. de afspraak te plannen of maakt het niet zoveel uit...dit ivm de lange wachtlijst bij haar We hebben de avond voor vertrek naar de VS de uitslag van B.* (afbreking bij 21 weken) gekregen...wat wij al dachten ze weten het niet en kunnen geen oorzaak achterhalen voor zijn afwijkingen...dus wederom het alom bekende woord pech te horen gekregen. Dinsdag ga ik naar de energetisch therapeut (op advies van het zknhs) en woensdag weer naar de dietiste om nog 10 kg kwijt te raken voor een goed BMI en dit allemaal om maar zwanger te blijven...you know the feeling
Marjol, wat goed dat je zoveel actie onderneemt om je kansen te keren. Respect! Wel heel verdrietig dat je je kindje moest verliezen en wat rot dat ze niets hebben kunnen vinden. Ik ben tijdens mijn tweede miskraam in het UZ Gent geweest voor verdere onderzoeken. En had een andere arts dan dr. DS. Een fijne vrouw. Er werd gelijk actie ondernomen en een echo gemaakt en bloed geprikt. Ik moest worden besproken in het team (onder leiding van DS) of ze mij gingen behandelen. Dus het werd wel met haar besproken. Ik zou bellen en vragen wat het verschil in wachttijd is. Is het echt veel korter zou ik voor een andere arts gaan. Maar dat ben ik natuurlijk. Heel veel succes!!!
Als het om herhaalde miskramen gaat is de S de baas. Ze overleggen altijd met haar. Ik zou een afspraak maken voor onderzoek herhaalde miskramen, vraag ook een copy van je dossier. Ze doen daar geen onnodige onderzoeken. Ik ga duimen voor je
Net mijn sterretjes opgehaald. Zo mooi, zo klein en ze schitteren als twee echte sterren. Ze zijn nu tastbaar en hangen aan mijn kettinkje, ieder aan een kant van mijn hart van maansteen. Ik ben echt heel blij en heb een warm liefdevol gevoel van binnen!
BS, hoe was je echo? Marjol, succes met het maken van een afspraak. 19 Juni ga ik naar die Belgische vrouw. Zij doet o.a. ook energetische therapie en een soort bach bloesem. Ze heeft echt heel goede resultaten behaald met vruchtbaarheidsproblemen, ook qua voorspellen wanneer iemand zwanger raakt, dus ben benieuwd.
BS, gefeliciteerd! Heb je al wat blauws gekocht of besteld? Mykelti, ik ben super nieuwsgierig, lijkt me ook wel wat!
Tammy, als ik geweest ben, dan laat ik je meer weten. Weet dat ze gesprekjes met je heeft en je dan of een kaartje blind trekt voor een behandeling of dat je samen met haar iets afspreekt, bv een massage. Een van de vrouwen moest bv rode sokken dragen. Heel vaag, maar heeft blijkbaar geholpen. Ben overal voor in.
Hoi dames.. ik kom even laten weten hoe de waterecho maandag was. De waterecho is niet gemaakt. ..wel een hysteroscopie (ik wist dat dit ter plekke beslist zou worden). Alles is goed bekeken ...en ziet er goed uit. Geen verklevingen en geen poliepen. Wel een kleine niche (thanks Alf... Fijn dat ik al wist wat het was).. De gyn ziet daar geen probleem met zwanger blijven. Ik eigenlijk ook niet. We hadden voor de afspraak al een besluit genomen. We gaan even een pauze inlassen. Ik merk aan alles dat het gewoon heel hard nodig is. M'n lijf is moe..en m'n hoofd ook. Even tijd om bij te tanken..ondertussen nog wat kilo's kwijt (ben niet de enige zag ik..Marjol en Mykelti..go for it !) Te raken en dan kijken we over een paar maanden weer verder. Het heeft even geduurd ,maar ik heb nu echt vrede met deze beslissing. Ik had het zo graag anders gezien. . Maar ik voel dat ik er goed aan doe om alle signalen serieus te nemen. Even rust... heerlijk !
Fijn dat verder alles goed was Bumbaa en geniet van je rust! Hier moeten er heel wat kilo's af voor het goede, maar gaat hem voorlopig niet worden. Kan mezelf er niet toe zetten en met het "leuke" jaar voor de boeg, wacht ik nog wel even.
Hier ook Mykelti. .De gyn deed daar nogal makkelijk over. Ja.als je nou ff zorgt dat je 40 kilo afvalt... pff lekker opbeurend
Jaja, dat zou hier ook het probleem zijn, maar toen ik ook 2 miskramen kreeg na veel afgevallen te zijn, erkenden ze toch dat dat het blijkbaar niet was.
Ik probeer ook alles, ene met beetje succes en het andere niet. Ja ik wil graag er wat over weten als je geweest bent! Bumbaa, goed besluit, fijn dat je er vrede mee hebt. Jaaa, die kilo's he? Ik begin altijd de volgende dag. Ben weer helemaal van het padje af. Rot ongesteldheid en gerommel er om heen. Dan kan ik ook niet sporten. Succes ermee in ieder geval Bumbaa.
Prachtig BS een jongetje!! Marjol ik heb alleen ervaring met Prof de S zelf, geen ervaring met de andere artsen daar.