Nee klopt, en dat lijkt het godzijdank toch echt te zijn. Pfieuw. Wel erg blij met bloedonderzoek Spaarne. Straks uitslagen. Thnx meiden. Ik wordt hierna echt nooit meer zwanger. Wát een rit..
Alf he bah! Hopelijk is het de zesde ziekte en niet de 5e. 6e ziekte heeft geen gevolgen voor de baby! Beterschap ook voor je zoontje!
Ik heb vrijdag gelukkig weer een echo en dan 6 jun 20 weken echo Ohja helemaal vergeten Mijn vriendin is zwanger van de tweede nu 11 wk. (zij is degene die liever een jongen wilde en baalde dat ze een meid kreeg) Ach mijn nichtje krijgt ook jongensklding aan. Mijn man was jarig en ik had al een vermoeden. Ik kon helaas mijn jaloersheid niet voor mezelf houden. Straks zitten ze beide zonder werk en ze doen gewoon wat ze willen. Ze krigjen alles dus ik zei misschien gaat je huiduitslag over van deze zwangerschap ze werd rood. Ik zo jullie denken alleen niet na, jullie denken alleen aan jullie zelf ik wil ik wil oh we willen een tweede dus doen we maar. ze denkt dat ze gewoon genoeg geld krijgt ik zo uh allebei 70% jullie komen nu al bijna niet rond. Ach een baby kost toch niks:x Iedereen die er was dacht hetzelfde en dat was wel sneu niemand was dolblij voor ze Bij mij ligt het aan het feit dat wat ze willen ze gewoon krijgen. Ik ben jaloers en ik hoop echt dat ze een meid krijgen en mijn nichtje is zaterdag jarig nou ik koop meidenspullen
BS sommige mensen denken niet na maar dóen gewoon. En dan gaat het ook nog voorspoedig allemaal. Zul je zien dat het ook financieel losloopt. Heel irritant als je zelf overal voor moet knokken. Ik hou het maar op karma. Ooit komt boontje -ook bij hen- wel om z'n loontje. Ik hoop mee op een meid. Weet ze dat jij een jongetje verwacht? Dat zou helemaal lachen zijn! Kan zij eens even lekker jaloers zijn!!
ALF ik duim voor een goede uitslag!! wel inderdaad trouw de PCM slikken hoor! BS....tja, wat moet je ermee he! Hier ook een kennis zwanger (en heeft al een jongetje) en wil perse een meisje????? a.s vrijdag weet ze het... Ik dank god op mijn blote knieen dat ik een gezond kind krijg. Hier weer een mijlpaal...de toekomstige babykamer krijgt een prachtig behangetje...en 13 juni worden alle meubeltje geleverd...poeh WAT spannend! En ik heb mezelf zometeen een heerlijke zwangerschap massage kado gedaan.
Spannend Bengel! Heerlijk een massage. Las dat een van de verloskundigen hier in het dorp dat ook (erbij) doet. Ben benieuwd hoe je het ervaart. Geniet ervan straks
meiden ze weet dat ik een jongetje krijg ze reageerde heel koel idd ik zit in spanning tot mijn 20 wk echo. Thanks voor het mee duimen op een meid
Dat klinkt goed bengeltje , zo'n massage . Bs , sommige mensen ook. Lekker laten gaan. Alf, heb je de uitslagen al binnen ? Ik belde vanmorgen heg zkh , assistente vond het duidelijk ook nogal overbodig om toestemming van de gyn te moeten hebben voor de pil. Maar goed , morgen een telefonische afspraak met de gyn. Wat dat toch weer kost allemaal
Geen utslagen Grr.. Morgen toch naar Dr.E dus die kan aan het werk. Zo in lijkt nu ook blaasjes te krijgen. Toch (ook?) Waterpokken? Zit zich nu kostelijk te vermaken in een badje havermout. Naast het niet..
Wat een pechvogel Alf. .. mss ook de waterpokken. Beterschap ermee ! En jij nog geen uitslagen..balen.
@alf: wat een spanning!! Gelukkig geen 5e ziekte! Waterpokken is toch ook riskant voor zwangeren? Of was het nou 6e ziekte, wat hij heeft. @bs: erg vervelend dat soort mensen, die zomaar doen en ook nog zomaar alles zeggen. Zonder na te denken.
Alf, wat zijn/waren zijn symptomen en waar heeft hij (de meeste) blaasjes? Hand-, mond- en voetziekte geeft namelijk ook blaasjes en niet per definitie alleen op die 3 delen. En waterpokken is ook "goed" zolang jij ze maar gehad hebt.
Mykelti Toevallig heb ik zojuist die vraag bij huisarts neergelegd. Die weet het niet meer, maar sluit mond en handzeer niet uit, en heb nu ook ab zalfje ivm kinderzeer plekjes bij zijn mondje. Havermout deed wonderen. Hebben allemaal doorgeslapen vannacht
Hier had Hugo verhoging vóórdat hij de 6e ziekte kreeg, dus niet echt koorts. Van de HMV ziekte kreeg hij bultjes op zijn romp, dus ik vroeg de HA of dat waterpokken waren. Die dacht van wel, maar wist het ook weer niet zeker. De volgende dag had hij bultjes op zijn benen, voeten, armen en handjes. Echt gevuld met vocht, net puistjes, maar ook wat zonder vocht. In zijn gezicht waren het er niet zoveel, maar wel wat in en op zijn oren. Hij was er overigens niet ziek van. Hendrie kreeg het later ook en die had heel wat meer last. Hopelijk heb je er iets aan.