Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alf

Alf Niet meer actief

Controle wad goed. Kindje doet het prima. Jelle zit onder. Vooral dikke blazen op handen en snoet en is erg humeurig en hangerig. (Zet wel ff foto in mijn album)
    Ik heb géén antistoffen tegen parvo. Dus vijfde ziekte zou tricky zijn.

Dr.E was trots dat ik thuis zit. Wilde juist door de rust ks plannen mey 39 wkn. Week later dus . Vooral omwille van long rijping. Jelle was geen goed voorbeeld. Hmm... Viel pietsje tegen.. maar goed, alles voor de gezondheid van deze kleine dame

2. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oh ALF dat klinkt als hand voet en mond ziekte! Erug besmettelijk maar volgens mij niet schadelijk.

Fijn dat de controle goed was, en gewoon week bij week leven, misschien kun je niet meer bij wk 38

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat is idd hmv Alf. Bij de 5e heb je geen blazen.

zwaait ook even

4. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super dat de controle goed was Alf. Herkenbaar ..dat ze de ks niet te vroeg plannen ivm longrijping. Was hier ook.

5. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @alf: super dat de controle goed was!! Succes met Jelle, weet inmiddels alles van hangerige kleine mannetjes;)

6. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    @alf: sterkte met je kleine mannetje. Het is altijd zo zielig als ze ziek zijn.
    Wel fijn dat de controle van je meisje goed was.

@hier: Vandaag weer druk geweest met alles omtrent zwanger blijven...voel me wel een beetje schuldig naar zoonlief en mijn moeder want ik zadel die twee al zo'n beetje 2 weken met elkaar op :) omdat ik telkens naar afspraken moet (mijn man werkt heel veel). Gelukkig vinden ze elkaar erg lief.
    We hebben onze afspraak in Gent staan. Na mijn verhaal vond de assistente daar het beter als ik toch echt zelf met prof. de Sutter zat dus we kunnen daar op 14 oktober terecht. Ik kan nog wel in juli bellen om te kijken of er niet toevallig eerder een plekje is vrijgekomen.
    Daarnaast ben ik vandaag naar de energetische therapie geweest. Zij heeft gekeken naar de energiebanen in mijn lijf en kwam tot de conclusie dat er weinig tot geen energie in mijn rechternier zat. Het kan dus zijn dat die niet goed functioneert. Ik heb nu het advies gekregen om 1 tot 2x per dag een kop brandnetel thee te drinken. Daarnaast heb ik een nieuwe afspraak en gaat ze kijken of ze de energie weer kan herstellen in deze nier. Op google kom ik wel zaken tegen die ik herken bij mijzelf die met je nieren te maken hebben (vocht vasthouden, jeuk, weinig plassen en een droge huid). Ben benieuwd, baad het niet schaad het niet.

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Alf fijn rustig aan

Marjol okt Pff bellen hoor hielp bij mij ook

8. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Lieve Tammy
    Bij de Hema verkopen ze dagkaarten voor de trein voor maar 17,50 ! Iets voor jou?

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Nog 3 x Intralipid. Oh heerlijk
    Ik heb misschien nog over

10. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    BS wat super! Was je nu ook al gestopt met de prednison en utro?

11. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Marjol, ja lang wachten voor je naar Gent mag, ik had ook in december gebeld, had toen wel mijn intake bij een andere arts al in Maart, daar prik formulier mee gehad en in Juni uitslagen en plan. Misschien kun je het ook zo doen? anders wacht je op intake Dr. S en daarna pas weer terug voor uitslagen etc....

BS goed nieuws!

12. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Alf fijn dat met de kleine alles goed gaat!

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Bengel ja ook al meegestopt. UTRO pas een week, de artsen wilde niks meer uitschrijven. Prednison idem

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    #5154 Mykelti, 22 mei 2014
    Laatst bewerkt: 22 mei 2014
    Zucht...mijn ei is zoek...zit nu op dag 13 en op dag 10 had ik een (bijna) positieve test, maar zonder alle andere kenmerken. De dagen daarna echt aflopend en nu nog steeds niet positief. Hopelijk een laat ei en geen cyclus die echt de weg kwijt is. :cool:

Edit: vandaag lijkt hij weer donkerder te worden. joehoe!

15. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Y30 hoe gaat het? Is jullie mannetje ook ziek?

Marjol, gewoon elke week bellen of er toch geen plek is, en inderdaad voorstellen of je al eerder bloed kan laten prikken?

ALF hoe gaat het nu?

Bumbaa en? Heb je nu (eindelijk) de pil voorgeschreven gekregen?

Tammy hoe gaat het?

Mykelti ik doe wel ff mijn eierdansje voor je! En nu niets tegen je man zeggen!!! Sterker nog zeg dat je ei al is geweest! Dat haalt de "druk" er af bij hem ( en een leugentje om bestwil mag best)

BS en? Hoe voel jij je zonder alle medicatie? Ik moest echt afkicken van de pred. ( ik werd er zo vrolijk van)

Betty Barclay lees je nog met ons mee? Voor jullie komt het ook steeds dichter bij !?

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Bengeltje: dank voor je dansje. ;) We hebben vorige maand dingen afgesproken, dus hij wil wel weten wanneer hij ongeveer aan de "bak" moet, maar als hij er in zijn hoofd mee bezig gaat, dan lukt het niet. We hebben nu dus een bepaalde methode en dat werkt vooralsnog.

Rotnieuws gekregen vanmiddag: mijn vader gaat zo achteruit dat hij niet wil wachten tot oktober. Na mijn verjaardag 21 juni gaat het gebeuren. Morgen gaan ze met de huisarts een datum prikken. Aan de ene kant vreselijk verdrietig, aan de andere kant een zegen voor hem. En ook wel een verlossing voor mijn moeder en ons. Dat laatste vind ik heel moeilijk om te zeggen, maar zo is het wel. We zorgen al ruim 20 jaar voor hem en de laatste jaren is het hard achteruit gegaan. Hij heeft al een paar keer slecht gelegen en telkens neem je een beetje afscheid, maar die onzekerheid is killing...nu hebben we zekerheid en dat geeft ook wel rust. :(

17. Alf

Alf Niet meer actief

Mykelti Jeetje meis.. sterkte x

18. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wat vreselijk heftig Mykelti! Sterkte!

19. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mykelti, wat een vreselijk nieuws maar kan me de opluchtingsgevoelens na een zolang ziekbed wel voorstellen.

Alf, wat fijn dat alles goed is met de baby! Sterkte met je zieke kindje.

Bengeltje, lief dat je aan me dacht met de Hema actie. Ik gebruik bijna altijd de supermarkt acties. Jammer alleen dat je mag reizen na 09.00 uur. Ik gebruik ze als ik naar het Noorden moet en dan maakt het echt heel veel uit. Tot 09.00 uur neem ik dan een enkeltje naar het station waar je om 09.00 uur aankomt.

Hier, is alles rustig. Morgen ga ik naar het UMC Utrecht. Ben benieuwd maar stel me er niet teveel van voor na alle teleurstellingen. Hopelijk tref ik een goede arts.

Volgende week start het hele circus weer.

20. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    @mykelti: sterkte de komende tijd.

Deel Deze Pagina