Vreselijk Mykelti. Ik kan me er alles bij voorstellen dat het een gruwel en een zegen tegelijk is. Maar hoe goed en lang je er ook over nadenkt, je moet er nog wel 'even doorheen'. En dat is nogal wat, meid. Heel veel sterkte.
Bedankt meiden, jullie zijn zo lief. We gaan komende week op vakantie, na Hugo's verjaardag. Dan vieren we de 21ste mijn verjaardag en ook dat nog van mijn man. Heel dubbel allemaal, maar mijn vader zou niet willen dat we een trieste vakantie hadden, dus gaan gewoon zoveel mogelijk normale dingen doen en plezier maken.
Klopt, ons mannetje is al bijna 3 weken ziek. Hij is helemaal op, het is echt naar om te zien. We hebben al van alles gehad: oorontsteking, oogontsteking, heftige verkoudheid met griep, bronchitis en nu weer oorontsteking en dat dus in krap 3 weken. Vandaag kno geweest, hij krijgt in juni buisjes.
Mykelti, sterkte en kracht in deze tijd. Tammy, succes morgen! Mogelijk dat je ook bloed moet gaan prikken. We hebben in elk geval dezelfde gyn.
Dank je wel meiden. Vandaag horen we denk ik de precieze datum. Tammy, succes vandaag. Y30, agossi, beterschap met je ventje.
Y30 Beterschap voor jullie kleine mannetje. Zo zielig Tammy Succes bij de gyn vandaag! Hier eigenlijk heel goed. J knapt supersnel op, en is zichtbaar gelukkig nu ik full time thuis ben. Ik moet mijn draai nog even vinden, maar geloof dat ik er wel aan kan wennen..
Mykelti. .wat heftig. Wens je veel sterkte de komende tijd. Alf, Super dat je mannetje goed opknapt ! Heerlijk met mama om zich heen Hier , nog geen gyn gesproken. Ga straks ff bellen ,haast heeft het nu ook niet meer omdat ik toch mn volgende ongi moet afwachten.
Y30, wat erg te horen dat je kleine man zo ziek is. Ik ken nog een kindje dat al heel jong buisjes kreeg en daarna helemaal opknapte. Succes, het blijft zielig voor die kleintjes! Alf, fijn dat jouw kleintje zijn mama om zich heen heeft! Mykelti, dikke digitale knuffel Vandaag naar het UMCU geweest. Fijne gyn. Maar ik denk dat er niet zoveel uitkomt. Ze luisterde heel oprecht geïnteresseerd naar mijn verhaal en nam alle uitslagen door. Ze zei dat het meeste niet in het UMC doen en dat er niet echt een behandelplan is voor immunologie en fertiliteit. Ik heb haar wel gezegd dat ik er niet was voor een behandeling maar dat ik graag door wilde naar een immunoloog in het UMC, gewoon ook voor mijn eigen gezondheid. Vrijdag 6 juni telefonische afspraak. Ze zou alles doornemen in ieder geval. Soms ben ik gewoon bang dat er echt iets serieus mis is, wat mij op een later tijdstip op kan breken. Deze cyclus gaan alle medicijnen erin. IVI-G, Enbrel, Clexane, Omegaven. Hopelijk heb ik een mooi follikel!
Y30, beterschap voor je kleine man. Vreselijk om hem zo te moeten zien. Hopelijk wordt hij snel beter. Tammy, fijn dat je je gehoord voelde. Deze gyn is zeker prettig. Jij heb dus geen bloed hoeven prikken of wat? Trouwens, fijn dat je zo snel aan de beurt was. Iedereen een fijn weekend!
Juist die ontbrekende schakel is wat we willen vinden. Tammy, het zou mooi zijn als we beiden hierin slagen. Ik kwam net een stukje tegen op het net. Dit is de link: Het mysterie van de zwangerschap - Immunologisch Misschien moet ik nog maar eens wat verder vragen aan de gyn... Vijandig baarmoederslijmvlies hoeft niet alleen in te houden dat de zaadcellen niet kunnen door dringen. Het kan namelijk ook zou zijn, ben ik toen bij ICSI ook op getest, dat het baarmoederslijmvlies te stug, te dik of wat dan ook is waardoor de embryo niet (goed) kan innestellen. Dit valt dan ook onder het kopje 'vijandig baarmoederslijmvlies'. Ik zou dan ook zeker je baarmoederslijmvlies laten testen.
interessant stukje Timon, maar doen ze er nu echt ook iets mee? i.e wordt er in Radboud wel onderzoek gedaan nu? zou zo fijn zijn als men in NL wil kijken, Leiden zegt het ook maar hele onderzoek moet daar nog beginnen....
Goed stuk! Dus we moeten maar naar het Radboud? Bij mij is het volgens mij geen vijandig bmsv. De afstoting begint al eerder. En de symptomen die ik erbij heb worden ook benoemd in het boek van dr. Beer. Dat maakt het soms zo frustrerend dat de medici het niet kunnen vinden of zich ervoor willen inspannen. Nu heb ik weer een zere keel. Verder nergens last van dus maak ik nu mijn eigen gemberthee, ga op tijd naar bed en houd me rustig. Hopelijk is het snel over. Ik denk dat ik vorige week vrijdag ergens iets opgepikt heb.
Tsja dat heb ik dus meegemaakt in het EMC. Daar zijn onderzoeken gedaan naar het idee dat HCG meewerkt aan het afstotingsproces door drie onderzoekers daar. Maar bij de immunoloog werd ik een beetje glazig aangekeken en de deur uitgewerkt met lege handen maar wel een bloedtest met afwijkingen maar die waren acceptabel. Ik vraag me dan af, hoe komen ze aan die proefpersonen voor het onderzoek???? Zo oneerlijk!
hi, ja had ik dus ook in Leiden, zeggen ze dat immunologie & miskramen met elkaar te maken hebben maar verder geen onderzoek en acties.... verwarrend....