Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nu dus een duidelijk verhaal, denk ik, afgelopen week had ik keelpijn. Niet heel erg maar wel irritant. Verder geen koorts of verhoging. Wel moe.
    Vandaag dus super rode wangen en een rot gevoel. En bij de urine een groot stuk slijm, bruin. Ik zit op dag 12. Er is nog niets gebeurd en mijn temperatuur was 36,5.

Ik baal, is dit nu gynaecologisch of immunologisch? Ik word er zo langzamerhand niet goed van! Ik heb een groot probleem maar waar zit het?

Woensdag eerste echo om naar de follikel te kijken.

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Vreemd Tammy. Hier heb ik dagen voor mijn eisprong altijd een dikke taaie klodder, zeg maar. :)

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Over eisprong gesproken: hij is nog steeds zoek, maar hoop toch dat hij vandaag springt. Stel dat de posi test nog niet 100% posi was, maar de dag erna wel, dan zou vandaag ook nog wel kunnen. Manlief heeft iig goede zin, dus kans is er wel. ;)

Hugo wordt morgen gewoon alweer 2! Gaan morgen naar Dierenrijk Eindhoven/Nuenen en dan 's avonds uit eten. Donderdag vieren we het bij mijn ouders en dan vrijdag op vakantie. Rare gewaarwording vanwege mijn vader, maar ja, je kunt moeilijk Hugo's verjaardag niet vieren.
    Mijn verjaardag vieren we niet, want dat is waarschijnlijk net tussen het overlijden van mijn vader en de crematie. :cool::(

4. Alf

Alf Niet meer actief

Hopelijk nu snel een mooie sprong. Goede dag voor en ei,en dito klus, morgen ;)
    Alvast heel veel plezier morgen op Hugo's 2e verjaardag! Maak er een leuke dag van, geniet van jullie vakantie en laadt de accu zo goed mogelijk op oor de tijd die voor jullie ligt.
    Ik denk aan je x

5. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh, dat wist ik niet van die klodder voor de eisprong. Ik vind het alleen zo raar dat ik er fysiek ook van alles om heen voel. En er was geen aanleiding toe. Nu voel ik me weer prima.

Ik maak me niet druk want woensdag is de eerste echo pas. En ik ben altijd laat met de eisprong op dag 17. Waarschijnlijk dag 18 IUI dat is zondag.

Maar jij zit toch altijd een paar dagen voor me? Dan kan het gewoon nog wel. Ik test trouwens tegenwoordig drie keer per dag. In de morgen, in de middag en in de avond. En meestal is die in de middag positief. Dan krijg ik de IUI de volgende ochtend. 's Avonds is mijn test dan weer negatief.

Wat fijn dat je morgen de verjaardag van Hugo viert. Misschien neemt dat een beetje stress weg! Het is toch een kinderverjaardag. Heeft hij een beetje door dat hij jarig is? En wel een fijn vooruitzicht een vakantie. Die positieve energie doet vast goed! \

Dikke knuffel en veel plezier deze week met alles;).

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hahaha, zou wel heel bijzonder zijn ja!
    Lief van je.

Hoe gaat het met jou?

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dank je wel.

Temp jij ook? Vraag me nog steeds af of je niet te laat bent met de IUI, maar dat zou niet je rare klachten verklaren.

Wat ik overigens wel heb sinds een tijdje is dat ik een lagere bloeddruk heb na mijn eisprong. En van een op handen zijnde eisprong kun je ook wel degelijk niet lekker zijn.
    Heb overigens een kennis die ook maar niet zwanger werd. Bleek haar eisprong pas 2 weken na de posi ovutest te zijn en dat dus standaard. Een lichaam blijft vreemd...

Als je vraagt wie er jarig is morgen, zegt hij wel Uto (Hugo) en hij zegt ook dat hij 2 wordt, maar het concept verjaardag is nog een brug te ver. Dat hij bedolven wordt onder cadeaus donderdag weet hij gelukkig ook nog niet. ;)

8. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Tammy, ik heb geen idee!?

Mykelti, veel plezier morgen met jullie binkie ❤️

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Myk fijne en leuke dag morgen. Denk aan je
    Knuffels

10. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Tammy, slijm is juist een goed teken volgens mij, heb het altijd net van te voren en weet precies dat het ei eraan komt daardoor :)

11. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Mykelti, hopelijk toch een fijne dag morgen en sterkte met de periode die eraan gaat komen.

12. Alf

Alf Niet meer actief

Mykelti Hier wel oké, als ik me rustig hou gaat het prima.
    J helemaal opgeknapt, echtgenoot nu aan de beurt. Handen, voeten, hoofd.. alles blaasjes en jeuk. Hopelijk slaat het mij over ;)

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ohhhh wat erg voor je man Alf! Het is echt naar. :( Ik duim idd dat jij het niet krijgt. Mij sloeg het wel over.

14. Alf

Alf Niet meer actief

H.sr kreeg het bij jullie ook toch?

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine manneke! Maak er een mooie dag van. X

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ja, Hendrie kreeg het ook. ;)

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mykelti, gefeliciteerd met je mannetje. Goede vakantie. Probeer er toch van te genieten. Sterkte in de komende tijd.

Alf, het is dus een ziekenboeg bij jullie. Beterschap! Zorg jij goed voor jezelf zodat jij wordt overgeslagen.

Tammy, heb jij niet eerder slijm voor je ei gehad? Ik heb elke maand wat dagen voor en na mijn ei (rond cd12) de nodige transparant slijm. De laatste tijd ook meer rubberachtig, om het zo te noemen. Je kan het indrukken, maar het blijft eigenlijk hetzelfde.
    Ik ben erg benieuwd wat jij van de gyn te horen zal krijgen.

De andere meiden: zwaai!!

17. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mykelti , gefeliciteerd met je mannetje !

Voor de rest ook zwaai :D

18. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow Alf...wat balen voor je man. Duim voor je dat het jou bespaard blijft !

19. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mykelti, gefeliciteerd met je prachtige wondertje! Een mooie dag gewenst!

Alf, dikke knuffel!

Hier, Bedankt voor het meedenken allemaal! Gelukkig worden er altijd echo's gemaakt, waarop duidelijk mijn follikel te zien is en de groei van het BMSV is ook altijd heel goed.
    Mjn temperatuur is al een paar dagen 36,5.
    Ik test ook altijd door met Clearblue en weet dus ongeveer wanneer de ovulatie over is.

Ik heb toch sterk het idee dat de vorige IUI met nieuwe donor wel wat gedaan heeft. Ik heb een week klachten gehad en 's middags na het toiletbezoek was alles weer in orde. Dat heb ik vaak in het verleden ook gehad Wel ongesteld geweest trouwens. Raar dus.

Deze IUI gaan alle medicijnen erin. En ik ga op volledige bed/bankrust. Misschien gaat het wel beter met deze donor! Ik hoop het zo!

20. Alf

Alf Niet meer actief

Hoop het ook Tammy! Misschien is het juist een heel goed teken dat je nu dat slijm hebt gespot. Een teken van het goed functioneren van je lichaam bedoel ik. Hier ook veel slijm voor ei.
    Goed voor het transport van de zaadcellen naar de gewenste plaats van bestemming.

Deel Deze Pagina