Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier is het echt per maand verschillend en dan bedoel ik de "zuigkracht" van het slijm. Sommige maanden is het minder goed, maar deze maand is het echt al 3 dagen top. Hopelijk goed nieuws!

Overigens is mijn temp nu ook omhoog, dus gisteren eisprong gehad. :)

Zijn net terug van Dierenrijk Nuenen. Wat een leuke dierentuin is dat! Lekker gewandeld en geluncht en dan na zijn slaapje naar een restaurant met binnenspeeltuintje.

2. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop met je mee Tammy !

Mykelti , dierenrijk is hier vlakbij :D Ben er alleen geweest toen hij net open was , toen viel het erg tegen. Maar mss maar weer eens op af gaan :D

3. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mykelti, Goed dat je van je dag genoten hebt!
    Wat fijn! Jouw ei is altijd een paar dagen voor die van mij. Op naar twee gezonde prachtige knappe en zeer intelligente baby's want, hee die hebben wij nu zeker wel verdiend!!!

Dank dames voor het meedenken en vooral meeleven! Ik laat morgen wel even weten hoe de echo verlopen is. Hoe gek het ook klinkt haal ik kracht en energie uit het feit dat mijn lichaam toch weer goed gaat werken!

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik duim heel hard voor je Tammy!

Bumbaa, wat grappig! Waar wonen jullie dan? Wij wonen in het buitengebied bij Bergeijk.

5. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tammy , succes vandaag ! En ik vind het helemaal niet gek klinken , klinkt heel goed juist.

Mykelti , Helmond :D

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Tammy, succes vandaag! Ik ben benieuwd.

7. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Succes vandaag Tammy!

8. Alf

Alf Niet meer actief

Toi Toi Tammy En, ik vind het ook niet gek klinken, maar eigenlijk juist logisch. Hopelijk bevestigt echo een hoop!

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Success;)

10. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Hi tammy, al nieuws? Goed gegaan?

11. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames, ja alles goed gegaan! BMSV is al 10mm en de follikel is 16mm. Vanochtend getest, vanmiddag getest en er was al een vaag lijntje te zien. Hopelijk pas morgenmiddag positief.

Ik moet morgen IVI-G en ook Prednisolon (per infuus). Dus ik hoop dat het echt pas morgen positief wordt. Dan dan ik het een beetje spreiden. Ik kan me voorstellen dat en IVI-G en Prednisolon per infuus samen niet zo handig is. Even morgen bespreken.

Ik voel me weer prima, rustig en helemaal zen. NU MOET HET GOEDKOMEN!!!! Ik wil ook mee kletsen over zwanger zijn!

12. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wat een goed nieuws Tammy!!!

Denk dat ik voor iedereen hier spreek dat we jou zoooooo graag zwanger zien❤️

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Super Tammy! Denk dat dat slijm echt een voorbode van je ei was. :)

Enne, ik duim ook voor iedereen zwanger! Op roze zeiden we vroeger in een ander topic.

14. Alf

Alf Niet meer actief

Zo is dat! ;)

15. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Succes Tammy. Het klinkt allemaal erg goed.

16. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank dames, Een paar maanden geleden had ik zulk dik slijm dat de gyn er gewoon een leuke opmerking over maakte. Ik hoop op ovulatie morgenavond of vrijdag, dan kan ik de essentiƫle medicijnen spreiden.

Mykelti, zoals gezegd twee baby's, super gezond, intelligent en knap. Gewoon omdat we het nu VERDIENEN!!!!!

17. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoejaa! Een vroeg ei! Gisteravond 22.15 uur positief. Straks naar de kliniek. Gelukkig heb ik dat kunnen regelen. Helaas gaat de thuiszorg het niet halen. Balen dat het nu net vandaag een feestdag is. Of is dat weer de uitdaging? Alles geregeld krijgen ondanks dat het een feestdag is? Ga maar de stress eruit mediteren, geloof ik.

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Tammy, gisteren echt mooi resultaat en vandaag komt je wens uit. Hou het maar op een uitdaging met een feestdag als deze. Jouw ei met meds zal toch een kindje voortbrengen. Natuurlijk effe manlief erbij trekken. ;):D:D

Mykelti, wanneer vertrekken jullie met vakantie? Waar gaan jullie eigenlijk heen?

Op roze is zeker een oude benaming.... Wat ga ik me nu oud voelen. :p

De kinderwens zal voor ieder vervuld moeten worden. Al wacht je er lang of kort op. Heb je de hoop (bijna) opgegeven of nog helemaal niet. Ieder met deze wens zou moeder moeten worden en niet na een jarenlang traject met lege handen achterblijven.

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik zie net dat mijn volgende eisprong tijdens onze vakantie zal zijn. Leuk aan de ene kant, maar doordat we nog geen oorzaak van de miskramen hebben geen speciale zin. Vast dat jullie 'm wel snappen. ;)

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Tammy: super! Hopelijk alles goed gegaan.

@Timon: we gaan morgen weg naar CP Erperheid. Vlakbij huis, lekker makkelijk. :) Daarna een weekje naar Appelscha. De week erna weer naar mijn ouders omdat mijn vader dan als het goed is gaat overlijden...vreemd om dat zo te tikken.
    Hopelijk brengt de vakantie toch ook eens geluk, ondanks dat je geen reden weet.

Deel Deze Pagina