Mykelti ik weet wel een reden, omdat je het verdiend ! Wij vertrekken maandag op vakantie in eigen land, ook echt aan toe!
@mykelti: nog gefeliciteerd met Hugo! En hopelijk ondanks het vooruitzicht m.b.t je vader een fijne vakantie. @tammy: ook vanuit deze kant weer heel veel succes, het roze (want ja, ook ik kom hier al zo lang) wordt je mega gegund.
Mykelti, veel plezier deze vakantie. Bengeltje, de koffers al gepakt? Ik heb ook zin in onze vakantie. Moet nog heeeeeeel even wachten tot donderdag.
Bengelje, jij hebt ook hysteroscopie laten doen in Gent? Ik kreeg van de administratie afdeling bericht dat het 600 EUR was inclusief opname etc. Ik nog terug gemaild dat er geen opname bij hoort maar ze hadden overlegd met gyn en dat moest toch.... snap er niets meer van dus niet gedaan. Morgen naar Dr. S dus wil toch even weten als het alsnog moet hoe ik het moet regelen? Bij jullie was het 150 eur?
He Ozz! Nou bij mij zat er echt geen opname aan vast hoor! 600 euro???? Mijn hysteroscopie duurde nog geen 10 minuten en was rond de 86,00. Ik weet niet wat ze bij jou van plan zijn hoor. Succes morgen, en laat mij even weten hoe het is gegaan!
Hi OZ, ik weet van mijn tijd dat ik de IVI-G bij Prof N. deed dat ik daar een dagopname in het dagziekenhuis (zo heette dat) moest betalen. Ik lag in een bed met het infuus en kon daarna direct weer naar huis. Maar ik heb er ook wel een keer 5 uur gelegen doordat ze de IVI-G niet hadden en dan houd je dus heel lang een bed bezet. Mijn verzekering heeft dit allemaal betaald dus rekeningen heb ik nooit gezien. Hoop geld, dekt je verzekering niets? Of moet je voorschieten? Succes!
Raar OZ, er zijn er hier heel veel die een hysteroscopie in Gent hebben gehad, maar opnames en die hoge bedragen heb ik nog niet voorbij zien komen. Succes morgen!
Oz, ik heb beide gehad. Eerste keer met ruggenprik op de ok en dagopname omdat ze ook resten moesten verwijderen (na aanhoudende pijn en vloeien na geboorte dochter*). Dit was in streekziekenhuis. Later nog een keer keer bij Dr.E gewoon op de poli. Vraag me af of op de ok niet to much is.. ze gaan toch alleen kijken? Tammy, hoe is het met jou? Ben even kwijt waar je zit in je cyclus Bengel, hele fijne vakantie! Mooi weer in aantocht! Mykelti, geniet van je vakantie en je gezin! Duim voor hoge temperaturen Hier, iedereen weer beter. Qua werk bijna alles afgewikkeld. In december met schone lei in nieuwe praktijk weer werken. Bevalt inmiddels prima
Meiden thnkx voor jullie reacties! ik heb net weer gebeld en ze hebben een operatieve hysteroscopie prijzen gestuurd en ik had een ambulante nodig... zometeen toch naar Dr. S (15.00) dus ben benieuwd. Eerst dat maar eens bespreken of het wel echt nodig is. Bloed heb ik in NL laten prikken maar uitslagen zijn netjes bij hun aangekomen. Vind het spannend, hoop echt dat ze nu iets vinden zodat het volgende keer keertje goed gaat. Energie is beetje op....
o en mijn stomme HCG nog steeds niet weg (al 7 weken!!!), was vorige week nog 97 morgen weer terug Ben er zo klaar mee... wil vooruit....
Af en toe piep ik maar even onder mijn steen uit. Vandaag dag 4. Ik heb nog helemaal niets 'gespot'. Ik had wel even een raar gevoel in mijn buik na de IUI (heel licht) maar toen reden we al bij het Veluwemeer dus dat was ruim anderhalf uur later. Het zaad zag er weer top uit (18 mln over uit de 20 mln) dus ik ga er maar even vanuit dat de eerste superzwemmers toen al veilig in de eileider zaten en misschien al een dansje maakten. Verder niets verloren. Dus alles ziet er wel naar uit dat dit keer ik een eerlijke kans krijg! Heel blij! Moet vaak aan jou denken BS, jij schreef ergens dat je met de Predmed jezelf zo goed voelde. Dat heb ik nu ook. Al moet ik wel zeggen dat omdat ik nu niets voel, ik daar weer over moet denken. Wanneer kan ik nu iets voelen? Wellicht dag 7 of helemaal niet. OZ, fijn dat de miscommunicatie met het UZ Gent opgelost is. Ik ben benieuwd naar je gesprek met dr. DS. En superbalen dat je HCG zo hoog blijft! Je komt dan maar niet uit die rotperiode! En ik snap je helemaal dat je energie op is. Maarre, heb ik ook niet ergens gelezen dat je sneller zwanger bent doordat je nog HCG in je lichaam hebt. Dat het een bodempje legt zeg maar? BS, wow wat ben je ver en wat fijn weer een mijlpaal in zicht! Alle vakantiedames, geniet van het prachtige weer, jullie gezin en lekker samen de batterij weer opladen!!!!
Hi Meiden, terug van een lange dag Gent. En er is iets gevonden! Factor VIII is te hoog dus hiervoor zou ze heparine gaan geven. Helaas had het lab hier de reuma factor niet doorgestuurd dus die moest ik met de anti sperma lichamen toch in Gent nog laten testen en ook de factor VIII opnieuw. Pas nadat ze dit heeft en ook de hysteroscopie en ze wil perse van mijn man ook de karotypering mag ik weer terug komen..... dus baal er wel van dat ze zoveel extra info willen. De factor VIII is dus nu wel bewezen maar ook daar dubbel gevoel over.... "blij" dat er iets gevonden is wat het kan verklaren maar ook erg verdrietig dat misschien 1,5 jaar ellende helemaal niet nodig waren. Heparine kan ik zo en zo ook hier nu krijgen maar de prednison dus niet. Als het echt bloedstolling is dan is pred niet nodig maar toch om nu maar op 1 paard (heparine) te wedden ik weet het niet maar om tot 20 aug te wachten vind ik ook erg lang. Als het zolang duurt krijgen de NL doc's nog "gelijk" dat mijn eicellen echt oud worden (das het enige wat ze hier kunnen bedenken)
Tammy, klinkt goed voor jou! Duimen draaien hier. Voor de HCG die blokkeert nu nog een eisprong dus zit al 7 weken te wachten... hoop dat ie morgen lager is en dat alles eindelijk op gang komt
OZ, dat is enorm balen, dat het zo lang duurt. Ontzettend frustrerend. Was je Factor V Leiden wel goed? Dat hangt ook met Factor VIII samen. En heb je nog nooit heparine gekregen in Nederland? Want daar zijn ze toch redelijk scheutig mee nog meestal.