Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @lindra: fijn dat de 20 weken echo goed was. En leuk een jongetje, iets minder leuk met kleertjes kopen, maar verder vindt ik het helemaal super!

@bb: snap het van het andere topic. Heel veel succes!!

@bs: wat een rot bericht, en weer allemaal spanning. De andere meiden hebben het ook al gezegd, het hoeft niets te zeggen 1 zo'n marker, maar bovendien zijn metingen op echo's erg onbetrouwbaar.
    Ik heb mijn mannetje een week te vroeg laten komen, want hij zou mega groot zijn, nou echt niet dus. Hij was met 39 weken kleiner /lichter dan de meting van 37 weken. Hou moed!

2. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ja klopt. Mijn meisje zou 1250 gram zijn, ze werd een dag later met 1650 geboren.

3. Lizzy85

Lizzy85 Lid

26 jan 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Bs; Wat een spanning dan weer. Maar zoals iedereen hier al zegt, het hoeft natuurlijk niets te betekenen! Fijne vrouw is dr B idd. Heb jij al eens eerder prednison gebruikt wat niet hielp omdat je er nu intralipid bij gebruikt?

@ Nijntje; Ik heb ook eerst een keer utrogestan alleen moeten gebruiken. Daarna utrogestan en fraxiparine samen. En toen dit weer niet hielp kreeg ik er prednison bij. Dr B (wat ik echt de fijnste dokter vindt daar, dr V heb ik 1x gehad maar die verwees me daarna gelijk weer naar dr B), geeft niet gelijk alles omdat ze niet onnodig een bulk medicatie wil geven als 1 of 2 ook al helpen. Ik ben ook naar dr d S in Gent geweest. Maar die wilde eerst mijn te dunne baarmoederslijmvlies uitzoeken, terwijl ik het gevoel had dat het mijn afweersysteem was.

Mijn misselijkheid neemt toe. Dit geeft me hoop wat me ook wel weer angstig maakt. Nog 4 dagen tot de echo!

4. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    He bah bs. Al zegt een softmarker niet zo heel veel..
    Ga je voor de nipr of voor de vwp? Of wacht je het gewoon af?

Geen idee waar de voeding in de placenta zit. Het kindje heeft geen groeiacterstand tot nu. Loopt wel 4dgn achter maar dat was gwn goed zei de echoscopiste. Had je vriendin de aders van de navelstreng door vliezen? Of wel gen op de placenta?

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Bij haar slechte aders voeding zat niet goed

Wil nog een echo verschil is echt klein

6. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Goed zo, BS. Even rustig aan voordat je misschien een risico neemt waar je later mogelijk spijt van krijgt. Hoop dat je kunt slapen. Xxx

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    We hebben afgesproken echo en nipt
    Geen vruchtwaterpunctie
    We houden van onze vent

8. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    BS, jou blijft ook niets bespaart! Wat leef ik met je mee. Ik heb hier een prachtig boek 'De ooievaarsclub' en daarin was er ook van alles mis zeiden ze. Toen het kindje geboren was, was er niets aan de hand behalve dat ze iets kleiner was. Zo'n fijn boek.

Ik wens je alle sterkte toe de komende tijd en snap helemaal waarom je niet voor de vwp gaat. De andere opties zijn toch veiliger. Succes meid, zet 'em op!

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Even tussen de vakanties door.

BS, zo zou ik het ook hebben gedaan. Wat een risico om een kindje aan bloot te stellen voor een redelijk minimale afwijking. Ik snap dat ze het moeten voorstellen, maar het is nogal wat. Knuff

Lindra, gefeliciteerd met de goede echo!

Alle andere dames ook een dikke knuff.

PS: mijn vader gaat inderdaad de week na onze vakantie het leven uit stappen, mits de ha de meds ergens kan halen. De apotheek van mijn vader wil niet meewerken, wegens gewetensbezwaren. Wat een kul...aan alle voorwaarden is voldaan en de scanarts (controlerende arts) heeft alles goedgekeurd. Zoveel troubels om niets. Gisteren met zijn allen besproken wat zijn wensen zijn en wat hij op de kaart wil. Vreemd, maar aan de andere kant wel fijn dat het kan.

10. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mykelti, dikke knuffel voor jou! Wat een situatie maar wel heel fijn dat hij zo kan meebeslissen over alles. Jammer van die apotheek. Ik denk aan je en wens je veel sterkte de komende tijd!

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dank je wel. Hoe is het met jou?

12. Alf

Alf Niet meer actief

BS Meis, wat een toestand weer! Ik zou ook deze keuze gemaakt hebben denk ik, maarja da's makkelijk kletsen.

Hoop dat ze jullie in het ziekenhuis wel een beetje goed hebben voorgelicht en gerustgesteld, want als ik je zo lees door de afgelopen maanden heen zijn ze daar ook wel kampioen in de mensen de stuipen op het lijf jagen.

Hoop dat je snel terecht kunt voor echo en nipt meis. Nog langer in onzekerheid nu je de keuze eenmaal gemaakt hebt is teveel.

13. Alf

Alf Niet meer actief

Mykelti Denk aan je.. wat een onwerkelijke tijd moet dit zijn..

14. Alf

Alf Niet meer actief

Hier alles goed zolang ik maar geen donder doe. Als ik ook maar iets onderneem wat energie vraagt begint mijn buik zeer te doen.
    Duidelijk wat me te doen staat dus. Dinsdag weer controle.

15. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    BS, ik zou het ook niet gedaan hebbe, een vwp. Is een second opinion een optie eigenlijk?

Mykelti, wat een bizar idee hè. En wat naar dat het zo'n gedoe is om het te regelen, veel sterkte.

Alf, heeeel rustig aan doen dan idd! Xx

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    BS, wat een onrustige toestanden krijg je met een mededeling 'nipt'. Mens, zeg dan niets! Nu zitten jullie in de stress!:x Dikke knuffel!

Mykelti, wat een rare gewaarwording. Al is het erg fijn dat alles geheel naar jouw vaders wens geregeld kan worden. Alleen K van de apotheek. Hopelijk is dat volgende week geregeld. Dikke knuffel!

Alf, verplicht plat is niet leuk, maar je weet waar je het voor doet! Probeer je ook wat te genieten van het mooie weer door buiten te liggen? Knuffel!!

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik vraag ook een extra echo en nipt
    Ik haat onzekerheid.

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zeker in dit traject met jouw verleden. Desnoods met de vuist op tafel! Yeah!!! ;)

19. Alf

Alf Niet meer actief

Echt helemaal plat hoeft niet, maar boodschappen halen meer dan een handtas vol bijv is al te veel. Stofzuigen ook. Doe ik in etappes :)
    Ach, heb de tijd.
    Wel lekker dat de Tour de France eraan komt. Vind ik heerlijk om uren naar te kijken.

BS Snap ik meis. Nu je dit weet wil je duidelijkheid. Doe wat jíj wilt. Het zkh heeft het maar gewoon te doen! Zij veroorzaken de onrust ook zelf op deze manier

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @bs: fijn dat jullie er uit zijn, geeft iets rust als je weer koers bepaald hebt. Ook ik denk dat jullie hier goed aan doen, zou vwp ook te riskant hebben gevonden.

Deel Deze Pagina