BS jeetje, hoop dat alles met een sisser afloopt! Waarom zo'n onrust veroorzaken als het helemaal niet nodig is .
De spanning blijft er toch wel in hangen. Ook al heb ik vertrouwen in mijn ventje. Gisteren is hij volgens mij weer gedraaid jeetje wat een apart gevoel
Tuurlijk blijft het spannend. Dat snap ik heel goed. Jullie zijn zo ontzettend bang gemaakt. Geniet maar van die kleine. Dat gaat helemaal vanzelf he
BS, na alles wat jullie hebben doorgemaakt is het wel heel erg hoe ze nu met jullie omgaan. Whahahaha! Tamara, laat die effectieve knuppel maar eens zien. Ik ben reuzebenieuwd. Koffer is gepakt. Morgen vertrekken we.
Timon, fijne vakantie alvast! Ik mag zaterdag!! Oz, succes morgen alvast!! BS, tjee zeg wat naar van dat l.umc. Krijg echt mijn twijfels over dat ziekenhuis na alle verhalen hier. Mijn vriend heeft ook al vaker geklaagd, we moeten zo vaak langskomen en er gebeurt zo weinig per keer. Hij heeft altijd al zijn twijfels gehad. Helaas zit er niet echt een ander ziekenhuis hier in de buurt waar je met miskramen terecht kan. Hopelijk krijg je een goede uitslag over 2 weken!!! Gelukkig heb je nu een fijn gesprek gehad in het andere ziekenhuis.
idd Ik heb bij het diac gekeken en daar kunnen ze mij niet helpen. L. is ook dicht bij huis en ik ben tevreden over Dr B. Maar die is net als de S vaak op reis ugh
Hier de 2e test factor VIII waarde terug gehad, eerst 165 nu 139 dus gezakt.... ben benieuwd wat advies nu gaat worden (pas in Aug afspraak kreeg via mail nadat ik gevraagd had de waarde). Hoop dat de afwijking nog genoeg is anders is er weer niks gevonden . Morgen hysteroscopie en meteen maar nachtje Gent en dagje shoppen daar zaterdag. Als we toch die kant op moeten dan maar gezellig dagje er van maken.
Poeh, hier ongi, drama. Morgen ga ik maar naar Utrecht voor die bloedafname voor de homocysteine bepaling. Laat hier nou eens wat uitkomen! Ik zou het eerst hier doen maar dat kan niet, dus toch naar Utrecht. Gelukkig hoeft het niet op een nuchtere maag. Zonder ontbijt ben ik nergens. Vandaag rotdag, wanneer ben ik nou eens aan de beurt voor die dikke buik met inhoud:x?
OZZ succes morgen en neem 2 uur van tevoren 2 paracetamol in ( voor de zekerheid) Tammy %$*~|{$£!}} het is ook echt jouw beurt nu!!!!
Okee, ik ben weer boven water. Hoofdpijn is weg. Was wel heel erg vandaag. Dan wil ik wel met mijn hoofd tegen de muur bonken zo erg. Gelukkig realiseer ik me dan net dat dat het niet echt beter maakt. En ik zie het weer helemaal zitten met twee nieuwe medicijnen en toch de homocysteine waarde bepaling door het UMCU. Hopelijk komt het allemaal op tijd voor de volgende IUI. OZ, veel succes morgen!!!!! Bengeltje en Maria, bedankt!
Tammy we hopen met je mee! Welke nieuwe medicijnen heb je? homocysteine ben benieuwd! Ps ik moest die wel echt nuchter prikken weet ook niet waarom.
Kijk en dat is zo fijn dat jullie met veel dingen ervaring hebben. Ik heb vanochtend gebeld met het lab en zij zeiden dat het niet hoefde. Er staat gewoon homocysteine op het papier. Ik heb jouw test wel genoteerd en ga het morgen wel even vragen. Ik heb altijd wel het gevoel dat ze wel iets willen doen maar nooit alles. Ik heb het ook nog even nagezocht op internet en daar staat ook dat het niet noodzakelijk is. Ik kijk wel even hoe ik me morgen voel en anders ga ik er wel nuchter naar toe. Voor de zekerheid.
Ik heb net even de methionine belastingtest opgezocht en die van het LUMC gevonden maar dan moet je de hele dag blijven en wordt er drie keer bloed afgenomen. Dat is bij mij niet het geval. Ik kan komen wanneer ik wil voor afname van bloed en kan dan weer gaan. Er zit dan dus wel een verschil in de onderzoeken. Goede vraag voor de gyn over twee weken.
En jij kon daarna direct naar huis? Ook gewoon een buisje bloed en dat was het? Goed dan neem ik wel wat te eten mee. Neem ik zo nog even een fruit smoothie zit ik nog lekker vol morgenochtend.
Ja kon meteen naar huis. Het bloed moet wel direct op ijs gezet worden dus ze moesten eerst ijs halen voordat ze konden prikken.