Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Trouwens de eerste keer had de gyn niks gezegd. Maar was ik wel nuchter omdat ik ook mijn suiker ging prikken. Toen hij de uitslag doorbelde (die hij niet had want ze hadden het verpest doordat ze dat ijs waren vergeten) vroeg hij wel opeens of ik nuchter was. Nu moest ik gisteren opnieuw prikken en zei hij wel specifiek dat ik nuchter moest zijn.

2. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nuage, bedankt! Goed dat ik dat weet van dat ijs. Kan ik dat gelijk zeggen daar. Ik zorg dat ik nuchter ben in ieder geval.

Bedankt dames!
    Goed om te weten van die andere test wellicht kan ik deze doen bij een immunoloog straks.

3. Alf

Alf Niet meer actief

Succes morgen OZ en Tammy

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Tammy, dikke knuffel! Ongi is nooit leuk en zeker niet in dit traject. Wanneer je aan de beurt bent is onbekend, helaas. De jaren tikken langzaam voorbij en dat willen we niet!
    Succes vandaag in het UMCU. Je heb een aantal weken te wachten op de telefonische uitslag. Ik heb er 6 weken over gedaan.... O, en niet nuchter geprikt.

Oz, succes vandaag!

Alle meiden veel succes!

Meiden, ik zwaai. Tijdelijk naar ongeveer 30 graden.:D

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Succes meiden.

Gisteren een kleine stress moment. OLVG belde om mijn man te vertellen dat Belgie adviseerd om de test niet te doen vanwege de vanishing twin. Gelukkig was mijn man helder en kon hij de arts uitleggen dat zijn collega, ons had uitgelegd dat als je een leeg vruchtzakje hebt dat dit de test minimaal kan beinvloeden (had ze ook op de formulier geschreven) UGH was effe in de stress maar op internet kon ik dit ook vinden. Bij ons gaat alles in tweevoud.
    eerst slecht en dan goed bah.

Spugen is wel minder maar nog aanwezig.

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    BS wat een kneuzen zeg! Wie is er nou de dokter?

Ik krijg als het goed is de uitslag van homocysteïne na 1 week al. Maar ja mijn gyn roept wel vaker iets hoor dus ik hou een slag om de arm.

7. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Sjonge jonge..... Wat een gezeik krijgen jullie voor jullie kiezen BS! Maaaar ik weet zeker dat jullie het liefste kindje van de wereld krijgen ❤️

Hier vandaag een emotionele mijlpaal ( heb er vannacht niet van kunnen slapen) de kamer is vandaag afgeleverd en zijn het nu aan het monteren.
    Dat ik dit nog mag meemaken zeg, jaren lang de kamer in gedachte al ingericht en nu is het dan zover.

8. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    BS, jeetje, dat je nog steeds mogen overgeven. Ellendig! Ja je moet er bovenop blijven zitten. Je ben nu zelf een halve dokter en een hele ervaringsdeskundige.

OZ, hoe is het gegaan?

Bengeltje, wat fantastisch. Lijkt me zo geweldig, naar kamertjes kijken. Wat heb je uitgekozen, een heel kamertje of van alles bij elkaar gezocht? Toen ik net zwanger was heb ik live gekeken naar de kamertjes maar kwam al snel tot de conclusie dat de meeste veel te groot zijn voor mijn piepkamertje. Enne o ja het bedje van Stokke daar ben ik helemaal verliefd op! Trouwens wanneer er bij mij straks een baby is heb ik geen geld meer voor überhaupt iets. Wordt een doos denk ik:D.

Ik heb vanochtend hele goede dingen gelezen over de metformine in het dr. Beer boek. Een boek wat ik steeds meer ga begrijpen naar mate ik het vaker lees en met verschillende zaken in aanraking kom.

Weet iemand hier of de metformine werkt als een steroide? Als ik prednisolon slik vanaf 10 dagen voor de eisprong dan gaat mijn eierstok en cyclus in overdrive. En dat wil ik met de metformine voorkomen. Wel heb ik heel veel symptomen uit het boek. Dus ik wil het wel proberen.

Ik krijg de uitslag van vandaag over twee weken en van de glucose over een week.

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey meiden, even een knuffel vanaf vakantie. Hier de laatste dag...morgen alweer naar huis.

Volgende week vrijdag gaat mijn vader afscheid nemen. Vreselijk, maar fijn om eindelijk enige duidelijkheid te hebben.

Deze ronde vanaf 9 dpo tuurtestjes die netjes opliepen tot heel mooie testen van KV op 10 en 11 DPO. Helaas toen weer buikpijn en ja hoor, 12 DPO alweer stukken minder en 15 DPO ongi geworden. Echt balen...mag het geen vmk noemen deze keer, maar omdat ze zo mooi opliepen, hadden we goede hoop. Wel apart dat ik na 12 DPO ook geen buikpijn meer heb gehad. :cool:

Foto van de testen van 10/11 DPO.

10. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen zeg Mykelti! Het had zo mooi symbolisch geweest:(.

Ik moet zeggen dat als ik buikpijn krijg direct weet dat het niet goed zit. Helaas gaat het bij mij veel sneller fout op de dag van de IUI of de dag erna tegenwoordig. Vroeger duurde het langer.

Zijn er nog zaken die je kan onderzoeken?

11. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hi Tammy,
    Geen idee of de metformine al steroïden werkt.

Verder hebben wij een hele kamer gekocht ( kamertje Malmö bij babypark) en ik wilde persè een schommelstoel, maar dat gaat wel passen en meten worden :(

Mykel, wat ontzettend balen van je menstruatie!! En sterkte met de moeilijke tegemoet komende periode.

Ozz hoe is het gegaan?

12. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even gegluurd, te schattig! Commode is hartstikke handig met die lades (zei een ervaren Au Pair). In Amerika stoppen ze sowieso bijna alles in ladekasten. Erg mooi, was het monteren lastig?

Ik heb nog geïnformeerd bij FF. En daar werd gezegd dat het geen steroïde werking heeft en alleen op je glucose en je eisprong werkt. Ik ga het toch gebruiken maar pas volgende week. Eerst die andere valacyviver opmaken.

Had je veel last van bijwerkingen en wat at je erbij? Weet je ik stuur je nog even een PB.

13. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Hi meiden, hysto was goed niks raars gevonden 1 klein flubber restje maar die zat ik kanaal richting eierstok en dat mocht geen betekenis hebben dus baarmoeder ok, bloed ok, alleen factor 8 heel misschien 2e test was iets lager maar net verhoogd. Reuma factor en nog 1 krijg ik nog terug.

14. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Bengeltje leuk geniet ervan!
    Mykelti 😥 balen weer niet heel veel sterkte komende week
    Tammy ben benieuwd naar de uitslagen of daar wat uitkomt zou zo fijn zijn als het verklaard wordt eindelijk

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Mykelti wat balen zeg, sterkte! Maar waarom mag je dit geen vmk noemen dan? Je was toch echt zwanger! Of mis ik iets, dat kan hoor ik ken nog niet iedereen goed hoor.

16. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    #5496 Tammywynet, 13 jun 2014
    Laatst bewerkt: 13 jun 2014
    Opluchting OZ! Fijn.

17. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Tammy, wat ontzettend balen dat je ongi bent geworden :(

Mykelti, ook ontzettend balen zeg! Zeker na zulke duidelijke testen.

Oz, wat fijn dat alles er goed uit zag!
    Was het pijnlijk? Heb je pijnstillers ingenomen? Kan ik me alvast geestelijk voorbereiden ;)
    Krijg je nu de volgende keer wel bloedverdunners die mogelijke factor 8?

18. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Nijn, nee niet pijnlijk valt echt mee duurde 10 minuutjes. Weet nog niet v heparine, 20 aug pas terug. Met vorige waarde wel, nu was die iets lager maar met mijn historie verwacht ik wel. Dat is wat ze vorige keer aangaf.

19. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi meiden, ik ben al lang niet op het forum geweest, kwam eventjes kijken hoe het met jullie gaat.
    Dikke knuffel voor jullie allemaal!

20. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Dreamz, gaat alles goed met je mooie meisje?

Hier heb ik gisteren nog 'ontdekt' dat mijn koper erg achterblijft bij de waardeschaal van dr. P.

Het is 80.2 en de waardeschaal is tussen de 699 en de 1398

Ik heb wel last van tintelingen in mijn benen maar schreef dat toe aan mijn andere aandoening. Dat hoeft dus niet zo te zijn. Vandaag maar even naar de G&W winkel voor een supplement en gelukkig ga ik dinsdag naar mijn superdokter in Gent.

Deel Deze Pagina