Wat goed BS, wat een betrokkenheid! Heel fijn en warm moet dat voelen. Vogelhuisje, succes bij de gyn en de SEH, hopelijk valt het mee! OZ, fijn je weer te lezen en wat ontzettend balen zeg van dat HCG! Stuur mij maar een beetje op. Ik kan het wel gebruiken! Hier, eindelijk, eindelijk na ruim een week testen en testen, de allerlaatste test in het doosje was net gelukkig positief! Ik heb nog nooit zo'n laat ei gehad. Het is vandaag dag 20. Morgen de IUI. Net een fijne prik Prednisolon in de bilspier gezet, Blijft vervelend! En een injectie met Pregnyl, maar die gelukkig in het buikvet (dat is tegenwoordig piece of cake). Dat moest van de gyn na een positieve test. Dat zou het ei wat meer helpen. Ikzelf hoop dat het mijn baarmoeder wat meer helpt, een babyvriendelijk nestje te maken! Als alles morgen rustig verloopt zet ik meer injecties Pregnyl (1500). Vanaf nu ga ik in een babyvriendelijke meditatie, tot over 9 maanden!
Ik ben GELUKKIG weer thuis, maar mocht ik ook maar over iets twijfelen dan moest ik onmiddellijk bellen ( ook midden in de nacht) en de schommelingen kunnen echt door de ZS hormonen komen En heb vanmorgen op de CTG gehoord dat mijn dochter de hik had..... Zoo schattig 😍
BS das wel super betrokken van Gent dat ze bellen, lief! Tammy, duimen draaien hier! hoop snel van mn hCG af te zijn (nu alweer 10 weken geleden ) maar veel kan het niet meer zijn. Denk wel dat mijn cyclus weer op gang gekomen is maar waar ik zit geen idee meer Bengel, fijn weer thuis!
Hier gelukkig ook weer thuis niks aan de hand!! Gelukkig maar toch voor de zekerheid ivm de longembolie... Ik had alleen een te laag hb... Bizar trouwens voor controle bij de gun, m'n baarmoeder is alweer helemaal plat... Heel gek om te zien na die goede echo van vrijdag... Over 3 maanden krijg ik de stollingsonderzoeken...
Nee!! Gelukkig dit keer niet omdat mijn andere waarden niet waren verhoogd... Maar wat een rotonderzoek is dat zeg :s heb ook gezegd dat als het niet nodig was ik het liever niet wilde...
Oh wat fijn! Dat was wat ik niet wilde zeggen hihi ik kreeg dat dus ook en viel bijna flauw ervan. Wil dat ook nooit meer, als het even kan natuurlijk
@vogelhuisje: welkom! Wat verdrietig dat het zo kort na het goede nieuws mis is gegaan. Hoe was het bij de gyn vandaag? Voelde je je een beetje serieus genomen? Doen ze naast stolling ook nog schildklier waarden en chromosomen? @ bengeltje: fijn dat je meisje het zo goed doet, en je weer fijn thuis bent.
OZ, ik lees net op de Freya site een onderwerp waarin iemand ook lang een hoog HCG heeft. Zij krijgt een mini curretage waarbij het weefsel omgewoeld wordt, zodat het lichaam echt weet dat het niet meer zwanger is, en dan zou het moeten zakken. Misschien iets om nog even te lezen. Ikzelf heb na een mk een hele tijd klachten gehad en niet ongesteld geweest. De dokter heeft toen een hardhandige inwendige echo uitgevoerd. De volgende dag bloedde ik een beetje en een dag later was ik ongesteld.
Bengeltje , wat heerlijk dat je weer thuis bent. Goed op jezelf passen ! Tammy ,goedzo ei...hihi succes ! Oz, bah dat is niet leuk .. je wil dan ook dat het klaar is. Hier ben ik blij en bang. Vanmorgen een positieve zwangerschapstest. Ik wil heel graag vertrouwen hebben. Dus...Ja. .wat dus. Geen idee. Maar ik hoop zo mega hard dat het goed blijft gaan.
Oz, Gent is niet deze week, maar over precies 1 week Wat vreemd dat je nog steeds lichte streepjes hebt zeg! Bumbaaa, poeh wat spannend zeg die positieve test! Snap dat je vertrouwen wil hebben, maar dat is natuurlijk erg moeilijk. Ik zal voor je duimen. Ik zie dat je 3 kindjes hebt, zijn die miskramen allemaal tussendoor geweest? Heb je ook voor de 1e meerdere miskramen gehad?
Nijntje. .voor de oudste heb ik 1 mk gehad..De andere 7 zijn sinds augustus 2013.. Erg spannend. . Ben gewoon een beetje van de leg..Door blijdschap en angst. Beetje ingewikkeld in m'n hoofd.
Wat vreemd zeg zo veel achter elkaar ineens... Heb je nu medicijnen die je moet gebruiken na een positieve test?
Bumbaaa, jaaaaa gefeliciteerd!!!! Spannende tijden probeer rustig te blijven en vertrouwen te kweken! Succes!!!!! Dames, ik heb advies nodig. Ik heb net mijn IUI gehad. Ei was niet meer te zien dus duidelijk gesprongen. BMSV was lekker dik. Ik heb gisteren een Pregnyl 5000 spuit gezet. De dokter heeft vandaag toegestemd om het deze keer te ondersteunen met Pregnyl. (Van de Utro bollen krijg ik kramp) Bovendien heb ik de baarmoeder gesloten voor in (en uit-)gaand verkeer. Ik heb thuis 1 Pregnyl spuit van 5000 5 Pregnyl spuiten van 1500 12 Progesterone spuiten die je in de spier moet spuiten uit Athene Wat is jullie advies, zou ik iedere dag een Pregnyl spuit kunnen zetten van 1500 en dan overgaan op de andere progesteron spuiten? Advies was Pregnyl 1500 op dag 1 (morgen), dag 3 en dag 5. Maar is het voor mij met super immuunproblemen niet beter om elke dag te spuiten aangezien je de Utro bollen wel 3x per dag inbrengt? Elk advies is welkom en bedankt alvast! Bumbaa, had ik je al gefeliciteerd? Gefeliciteerd!
Nijntje. .Nee geen meds. En idd vreemd..ik heb wel een niche sinds de ks. Gyn zegt dat de niche geen reden is voor de herhaalde miskramen. Ik dacht altijd dat het aan de curretage lag vorig jaar augustus. Tammy..haha dankjewel . Rustig blijven..het lukt me echt niet. Voel me zo rusteloos.. pff. Maar ik doe mijn best...dat verdient het zeer prille leven in mijn buik. Over je meds..Klinkt ingewikkeld. Ik heb geen idee ..maar je krijgt vast goed advies hier.
Heb nog nooit gehoord van Pregnyl blijven spuiten na de eisprong dus kan je niet helpen helaas. Bumbaa gefeliciteerd! Hopelijk nu een plakbaby. Krijg je wel een intensievere begeleiding qua echo's nu of moet je gewoon afwachten? Ik zou dit weekend ongi moeten worden en sinds de lisexcisie van oktober heb ik dan zeker 5-7 dagen van tevoren al bloedverlies. Maar nu heb ik dat nog niet.. Ik had eerst nog een beetje hoop dat het misschien raak zou zijn. Maar gisteren een test gedaan en die was blanco. Natuurlijk was dat heel vroeg, 6 dagen voor NOD met een kv2v5, maar ben nu toch een beetje in een pestbui erdoor. Iedereen om me heen is alweer zwanger en hier duurt het zwanger worden weer zolang. Nu met de mogelijke stollingsafwijking heb ik een plan van aanpak zodra het raak is, maar ja dan moet het wel eerst raak zijn.... heel frustrerend vind ik het.
Bumbaa van harte gefeliciteerd!!!! Tammy, ik kan je hiermee niet helpen, sorry! Ik ben vanmorgen gebeld door de gyn en hij wilde mij vandaag toch nog een keer aan de monitor hebben, de hartslag was gisteren vrij hoog ( maar baby was ook drukkkkk) Dus vandaag weer aan de monitor en baby lag lekker te slapen, dus lagere hartslag, en aan het einde bewoog ze weer en ging haar hartslag weer omhoog, toch ook maar even een echo en mevrouw lag lekker over dwars en had genoeg vruchtwater. Conclusie: ik heb een druk meisje
Bengeltje, wat balen dat er steeds wat is, maar aan de andere kant mag je weer lekker naar je meisje kijken, zie dat maar als de beloning naderhand. Hopelijk gaat het snel gewoon goed met je! Nuage, en daarom ga ik dus niet meer zo vroeg testen. Ik zeg altijd maar dat ik liever met hoop leef. Ik word er ook zo naar van als ik te vroeg test en er niets te zien is. Is 6dpo misschien nog net iets te vroeg? Ik testte bij al mijn zwangerschappen op dag 12 positief. Dagen ervoor was alles nog negatief. De eerste keer was ik niet lekker op dag 11 (misselijk en beroerd en moest ik toen echt wat eten, ik snapte het niet toen). De volgende dag (dag 12) testte ik positief. Nog twee dagen wachten en dan weer opnieuw testen? Heel veel succes!!!! Hopelijk hebben we weer een positieve flow gevonden!