Kan ik me wel iets bij voorstellen. Duidelijkheid is soms fijn. Moeilijk maar geen onzekerheid en zorgen meer. Hoe dubbel ook. Ach, die Hugo.. schatje! *snotter*
Bengel, Geweldige foto's! En dat neusje.. lief! Heb ook wat foto's gespamd voor de liefhebber. Gisteren dagje strand gedaan met kleine en grote meneer. Hij heeft zo genoten. Mijn meisje is volgens mij gedraaid naar -ben ik bang- volkomen stuit. Maar Men.. wat een opluchting! Dat dwars liggen zat echt in de weg, en ik heb *afkloppen* al twee dagen geen harde buik meer gehad. Ze ligt nu ook knudde, maar ik geniet er lekker even van!
Het enige wat ze van mij heeft is dus.... Het neusje, voor de rest is het sprekend mijn vent ( die sinds gisteren avond als een zilverrug hier rond loopt, zo trots) Oh ALF mijn kleine drol heeft sinds week 25 geen moment meer normaal gelegen, ligt het liefst overdwars te discodansen! Ga ff naar je foto's spieken!!
Mykelti. ..ahh wat lief van Hugo. Hoop dat toch raak is voor je ! Bengeltje...ik heb je een vriendschap verzoek gestuurd S
Mooie foto's Bengeltje! Jij ook Alf! En dat ze nu draait...mss draait ze binnenkort ook nog wel de goede kant op!
Bengeltje, wat fijn dat je meisje het zo goed doet en dat jij goed onder controle staat. En wat een superfoto's. Ze wordt vast model! MoesCH en Mykelti dikke dikke knuffels voor jullie!!!!!
Waw Bengeltje. ..echt zo mooi !! Prachtig dat dat kan hè. .zo'n echo. ALF..wat leuk om foto's van jullie te zien. Knapperd !
Thnx Bumbaaa Meiden heeft iemand van jullie met bi ervaring met zo'n fysio 'skippybal'? Ik moet er aan waarschijnlijk. Voor oefeningen, maar ook om in huis als stoel op te zitten. En idd het ontlast stuitje behoorlijk.
Alf.. geen ervaring mee...omdat ik denk dat ik daar te zwaar voor ben... Maar nu je het zegt ben ik wel nieuwsgierig. .ik kan bv echt niet lang op een tuinstoel zitten..ook al ligt er een kussentje in.
Alf, ik doe wel veel fysio oefeningen op deze ballen. Erop zitten en dan langzaam rondjes draaien met de heupen is er een van. Maar ik heb last van andere dingen, daar gebruik ik ze voor op de sportschool.
Ik las hier op zp ook dat ze niet snel oplopen en niet zo gevoelig zijn . mss ook nog maar andere testen doen