Bumbaa ik vind ze wel mooi oplopen hoor. Ik had bij B.* bij de kv2v5 testen dat de test lichter was terwijl er ruim 48 uur tussen zat. Helemaal in de stress natuurlijk. Ben toen maar gestopt met testen. Sterkte die eerste maanden zijn gewoon ruk.
Bumbaa, ze worden steeds donkerder hoor! Welke dag zit je nu dan? Kun je niet ergens een bloedtest doen om je HCG te laten controleren. Bij de HA bijvoorbeeld. Dat heb ik toen ik de doorverwijzing naar het ziekenhuis nodig had ook gedaan. Succes meid, houd je rustig en vol vertrouwen!
Marjol , Dat blijven testen geeft ook wel veel onrust hè. Lastig allemaal. Tammy..ik denk nu 16 dpo. Zou ook 15 of 14 kunnen zijn. Ben niet helemaal zeker van mijn ei. Eigenlijk wel een goed idee van je...een bloedtest. Maandag moet ik toch bloed prikken voor mn suiker. Zou de internist kunnen vragen of de huisarts idd. Heb nu lage rugpijn..om weer onzeker van te worden. Vloog de tijd maar even heel snel voorbij...
Bumbaaa, ik zie ze ook duidelijk oplopen! Hopelijk betekent die rugpijn niets... Volgens mij kan het ook wel bij een goede zwangerschap horen, maar daar heb ik geen ervaring mee natuurlijk.
Wie weet hoelang de uitslag van hcg bloedonderzoek meestal duurt ? En hoeveel dagen ze er bij voorkeur tussen laten voor je weer moet bloed prikken ?
Nijntje.. dat is ook zo verwarrend...dat het idd ook bij een goede zwangerschap kan horen. Sorry meiden...ik praat wel veel over mezelf nu hè ...
Hcg kunnen ze met spoed dezelfde dag nog doen, maar normaal duurt het een dag. Maar meid dit loopt mooi op hoor!
Bumbaa ik had een gevoel alsof ik ongesteld moest worden de eerste weken. Verder moet je om een Cito bloedtest vragen, dan heb je dezelfde dag de uitslag. En dan bv donderdag weer prikken.
Ik weet ook dat m'n kwaaltjes ook iets goeds kunnen betekenen. Blijft alleen zo eng..De angst overheerst zo. Denk dat ik nu 4w3d ben ..meestal de termijn dat het misgaat.. Oké. .maandag en donderdag dan toch ? Heb spijt dat ik het gister niet gevraagd heb. Bedankt allemaal voor het meedenken enz.. vind ik erg lief !
Ik begrijp je wel, wat bij mij hielp was de kop in 't zand methode, totdat het tegendeel is bewijzen MOET het gewoon goed zijn!
Ahh en nu schieten de tranen alweer in m'n ogen van jou berichtje... Ik zeg dat ook iedere keer. ..ik ben gewoon zwanger ! Alleen denk ik daar altijd meer bij..ook al wil ik dat niet. Ik ben van nature overigens echt geen onzeker type...maar nu...
Bumbaa ik vind je testen goed opgelopen hoor! Overigens had ik met de action tesgen opk geen knallers! Alf hier wel bi maar geen skippybal! Gister waren mn suikers weer te hoog blegh! Gister ook brief gekregen van het ziekenhuis met erin wat het beste te vermijden en een dagboek om in te vullen voor de afspraak van dinsdag. Nuchter morten hier de metingen onder de 5,3 zijn en de rest van de dag onder de 6,7 daar zit ik bijna altijd overheen pff.
Ik denk dat die test je nog niks gaat zeggen. Dat je hcg hebt zie ik ook aan je mooie test. Het is niet bepaald een tuurtestje dus dan krijg je een hcg waarde uit die test die nog niks betekent. Het varieert zo erg per persoon in het begin. Ik zou er niet eens aan beginnen daar schiet je niks mee op. Alles ziet er goed uit! Maar ik snap je zorgen maar al te goed hoor.
Nuage ... ik twijfel ook niet of ik zwanger ben. Maar door 2 x te prikken kunnen ze toch zien of het hcg blijft stijgen ? Moesch ..moeten die waardes na 1,5 uur zijn ? Goed op dieet..dan kom je iig een heel eind. Succes en sterkte ermee !
Maar lieverd dat is ook aan je test te zien nu dat je hcg stijgt. En het stijgt soms heel grillig. Dus misschien geeft zo'n uitslag je alleen meer zorgen. Als je het wilt moet je het doen hoor, maar met zulke mooie testen denk ik dat het niks toevoegt.
Ik denk dat de 6,7 2 uur na de maaltijd is? Daar moet je wel goed naar kijken MoesCH want dat maakt een enorm verschil.
Rot is dat he.. En de tijd gaat zo langzaam dan. Knuffel!! Ik ben trouwens ongi geworden dus helaas weer niks
Balen dat je ongi bent geworden Nuage! Niet leuk Mijn ongi is net over, dus binnenkort weer een nieuwe kans. Misschien ook wel beter dat ik niet zwanger naar Gent ga ivm bloedonderzoeken. Heb afgelopen keer trouwens voor het eerst een tempdip gehad terwijl ik niet zwanger was (op 8 dpo).
Bumba hier wouden ze niet op hcg testen omdat t volgens dw gyn nog niks zegtt.. Hopelijk vliegen d weken voor je om! Nuage hoeveel tijd na de maaltijd staat er helaas niet bij. Denk zelf ook 2u