Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lindra, ik heb je een PB gestuurd over de Intralipid en de Thuiszorg. Als je meer wilt weten, hoor ik het wel!

Shandy, wat fantastisch dat je na alles wat je hebt meegemaakt nu toch zwanger bent en al zover. Dat geeft moed voor mij, het zeker niet op te geven. Ik wil je heel veel geluk wensen en een rustige zwangerschap.

2. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Butterfly, Brix en Elpie dikke dikke knuffel. Zo herkenbaar en zo pijnlijk denk aan jullie

Lindra, ook een knuffel voor jou, denk aan je.

Tammy, veel succes vandaag!

Shandy, wat een mooi verhaal, gefeliciteerd!

3. Alf

Alf Niet meer actief

All, dikke knuffel!

Y30, waar ben je meis, gaat het wel goed met je? Vandaag DD dagje toch? Succes met alles, hoop dat je 'gewoon' druk bent en je goed voelt!

4. Alf

Alf Niet meer actief

Tammy, toi toi voor de iui vandaag!!!

5. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL

Alf, hoe is je echo gegaan? Ben heel benieuwd! Ik weet niet hoe ik een banner moet maken laat je me het even weten?

Y30, hoe is het nu?

6. Alf

Alf Niet meer actief

Puckje, 3d echo ging wel redelijk. Hij lag iets beter voor de camera, staan paar foto's in mijn album.
    Verder alles goed, goed gegroeid, genoeg vruchtwater.. aftellen dus maar :)

Banner, je gaat naar banner in de bovenste taakbalk van zp, óf je klikt op mijn banner of die van iemand anders en loopt het menu door. Je moet data invoeren en evt een tekst. Als je hem hebt ontworpen krijg je een BBL code (Of HTMLcode) en die kopieer je naar je eigen site (daar waar je ook je onderschrift hebt geschreven) Evt moet je wat geschreven tekst aanpassen als het teveel tekens worden. Succes! :)

7. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL

Het schiet echt al op voor je! Spannend, hoe voel je je?
    Dank voor de banner info, even moed verzamelen en banner maken! Liefs

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Butterfly: wat een nare gevoelens om te hebben, maar wel begrijpelijk. Heel goed dat je hulp hebt gezocht.

@Shandy: welkom hier, en wat een fijn nieuws. Heerlijk toch om haast onopgemerkt al door het 1e trimester te zijn.

@Alf: fijn dat je mannetje wat beter heeft mee gewerkt voor deze pret echo. Mooie plaatjes!

Hier: Niets aan de hand hoor meiden, gewoon een drukke dag gister. Voor het eerst na het werk naar zwangerschapsgym, en toen ik thuis kwam gecrasht voor de t.v.
    Gister ochtend voelde ik me gelukkig al weer prima. Ik vermoed dat het een samenloop van omstandigheden is geweest, harde buik en slecht gevallen eten (heb sowieso maag klachten, en beebje ligt er nu ook behoorlijk tegen aan te drukken).
    Er wordt hier flink geschopt en morgen hebben we weer echo, dus dan zullen we weer wat meer weten over hoe het met ons mannetje gaat. Bloedwaarden van vandaag zijn nog niet binnen, duurt vaak wel even.

9. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ja meiden, het is een wonder hier....
    Ik hoop dat ook voor jullie zo'n wonder mag gebeuren.
    Gisteren nog net niet van de bank afgerold bij de verloskundige.. Had echt vanalles verwacht, maar zeker geen zwaaiend kindje.
    Nu de echo bij de gynaecoloog afwachten voor de definitieve termijn.

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Net gesprek gehad. Ze raadt poging 4 af. Ze vermoedt mk door slechte kwaliteit eicellen. Al die tp waren dus niet goed. Mijn eicellen hadden meer dan 20% fragmentatie. Kortom kan geen kinderen krijgen. We moeten nadenken over eiceldonorof adoptie

Ik ben zo moe en verdrietig

Oh wat haat ik mijn eigen lichaam. Mislukkeling

11. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    O Butterfly, wat een vreselijk naar en verdrietig bericht..... Maar jij bent geen mislukkeling. Nu niet, nooit niet. Je bent een prachtvrouw, 1 van de sterkste die ik hier ken en je hebt ongelofelijk en super oneerlijke pech (hoe zeer ik dit woord ook haat ik weet even geen betere, sorry). En waar jij door heen gaat en bent gegaan het afgelopen jaar/jaren is loodzwaar en te oneerlijk.
    En je bent moe en verdrietig en teleurgesteld in je lichaam, het is gewoon zwaar kl...te. Maar je bent geen mislukkeling.
    Dikke dikke dikke knuffel, ik denk aan je.

12. Alf

Alf Niet meer actief

Oh lieve butterfly, wat een k*tnieuws :(
    Gewoon geen woorden voor, wat kan het leven oneerlijk zijn..

13. Mar999

Mar999 Actief lid

28 jun 2010
    234
    0
    16
    Oooh Butterfly wat afschuwelijk.... Ik heb er helemaal geen woorden voor.... Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte....

14. kickk

kickk Actief lid

3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohw lieve butterfly, wat een vreselijk bericht. Dat van je eigen lichaam haten klopt natuurlijk niet, maar is wel heel begrijpelijk. Ook ik heb dat (gedaan), helemaal toen ik hoorde dat t overlijden van ons dochtertje door mijn (!!!) Lichaam kwam...

Ik hoop dat je snel inziet dat jij er niks aan kan doen. Ik ken niet veel vrouwen die bereid zijn zó ver te gaan om hun droom te verwezenlijken. Om zichzelf en hun man dit prachtige wonder te mogen bezorgen. Dus alsjeblieft lieve meis, probeer jezelf niks kwalijk te nemen, want dat is niet eerlijk naar jezelf toe. Ik snap je pijn, ik voel je pijn en ik leef ontzettend met je mee... Konden vrouwen maar zwanger worden (en blijven) enkel en alleen doordat het zo gegund wordt. Dan had je nu al minstens 3 kindjes rondlopen.... Sterkte lieverd!

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Butterfly: ook hier schieten woorden tekort! Ik vind het zo erg voor jullie! Maar je bent absoluut geen mislukkeling meis...echt NIET!
    Toch kan ik wel begrijpen dat je zo denkt.
    Hoe is je man hieronder.....kunnen jullie er samen over praten?
    Hele dikke knuff!

@Shandy: kan me goed voorstellen dat je helemaal verrast was door de echo...dit had je natuurlijk totaal niet verwacht! Ik ben heel blij voor je...geniet er maar lekker van!

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    hij is ook aangeslagen........weet even niet meer wat te doen. Sommige zeggen vitamines slikken om de kwaliteit te verbeteren......... maar was is nou wijsheid????? We moeten er goed over praten

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Butterfly: wat ontzettend moeilijk meis!Logisch dat hij ook aangeslagen is! Heb je het ook besproken met De Sutter of vitamine slikken nut heeft? Praten met elkaar is heel erg belangrijk.

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    zij vindt dat het bij mij geen zin heeft. sommige zeggen second opinion pfff

19. mamasuus84

29 nov 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik heb 2 miskramen gehad een in september met 8 weken en begin van deze maand is de innesteling mislukt (vm). Nu heb ik afgelopen maandag een onderzoek gehad, op deze echo was alles goed mijn baarmoeder is klaar voor een nieuwe innesteling. Je kon zien dat er eitjes waren aangemaakt in de eierstokken die wachten op een bevruchting. Ook was er voldoende baarmoederslijmvlies aangemaakt, mijn bloedonderzoek was ook allemaal in orde. Op de goedkeuring vd arts mogen wij weer zwanger worden maar, betekend de eitjrs en de baarmoederslijm meer kans op een zwangerschap? Weet iemand raad?

20. MevrouwtjeDees

MevrouwtjeDees Actief lid

19 mei 2011
    172
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo dames!

Ik heb een tijdje geleden hier ook meegekletst maar had even een time-out nodig na mijn 9e miskraam. Ben nu weer opnieuw zwanger tot nu toe gaat alles goed maar kan nog niet helemaal optimaal genieten. Ik ben nu gelukkig een stuk verder dan met de miskramen. Krijg ook zo veel te horen als je een goede 10 weken echo hebt gehad dat de kans een stuk kleiner is maar ja haha ik ben weer een eigenwijsje en lees (en zoek) alleen maar doemverhalen.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden als ik mee kom kletsen?

Deel Deze Pagina