Djiezus Tammy wat een gezeik! Knap dat je zo strijdbaar blijft.. hier wordt je niet vrolijk van.. Ik heb na mijn operatie een kuur oestradiol-primolut gehad.. dat was voor de opbouw van bm slijmvlies en optimaliseren van innesteling. Weliswaar vanwege de operatie, maar op de nacontrole was ie supermooi dik en was ik stante pede zwanger.. Ik heb geen idee of het een optie voor jou zou kunnen zijn, maar het is de succeskuur van DrE uit het Spaarne.. (gegeven na endometriose, asherman en septumvetwijdering)
Hi dames, hopelijk hebben jullie een fijne Kerst gehad. Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest voor de echo. Helaas was uitslag negatief. Er zitten vier follikels maar drie zijn drie centimeter in doorsnee en een is 2 centimeter. Ze vertelden mij dat in die grote waarschijnlijk geen (goede) eicellen zouden zitten. Zelf zouden ze niet insemineren. Gent deelde die mening dus helaas gaat het deze maand niet door. Heel jammer want ik zit natuurlijk aan de Predmed. Die ga ik direct afbouwen. Balen!
Och, ik kan alleen maar denken aan weer een maand verlies:x. Ik zit ook nog aan de 50mg Predmed. Dat ga ik nu wel afbouwen maar kan dat maar per 5mg per 5 dagen. Maar ik ga nu me wel richten om die IVI-G voor elkaar te krijgen en hopelijk word ik wel geaccepteerd bij MCK voor IVF. Het is gewoon de onzekerheid. Niet eens zo zeer over zwanger worden maar alle behandelingen in verschillende ziekenhuizen in binnen- en buitenland begint zijn wissel te trekken. Niet zozeer de afstanden maar dat de benodigde behandelingen zoals IVI-G gewoon gedwarsboomd worden. Bij Maasstad ziekenhuis ben ik trouwens ook niet meer welkom. Ze willen geen echo's meer verzorgen:x. Hoe is het bij jou? Ben je alweer begonnen of richt je je nu volledig op het afrijden? Dat komt natuurlijk ook dichterbij.
Tammy, wat balen, ik kan me voorstellen dat al die behandelingen overal af en toe gewoon teveel worden en waarom wil het maasstad nou weer niet meer meewerken? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt van het MCK en je IVF. Dikke knuffel voor je. Hoop, ook ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat, inderdaad nog even en dan heb je je roze papiertje! Liefs
Kan me voorstellen dat het allemaal loodzwaar is! Maasstad wilde ons ook niet meer helpen. Wij zijn gestopt met de MMM.De hormonen vallen me te zwaar.Mijn man en ik hebben besloten om gewoon weer op de natuurlijke manier verder te gaan. Ik moet maandag autorijden en dan gaan ze het beoordelingsformulier invullen....aan de hand daarvan hoor ik of ze een datum gaan prikken of dat ze nog een aantal lessen nodig vinden.Erg spannend dus....ik popel om in onze eigen Dodge Ram 1500 te rijden
Jammer van deze ronde! Maar waarom wil maasstad niet meer mee werken aan echo's? Dus je moet nu nog vaker ver reizen? Het zit echt niet mee
Lief dat je aan me denkt! Alles goed hier! Ik zit rond mijn eisprong,moet eerlijk zeggen dat ik het een beetje aan het loslaten ben.Uiteraard hopen we natuurlijk op een wonder......maar ben bang dat het niet meer gaat lukken....ik ga toch hard richting 44 jaar. Hoe ist met jou?
Hoop, dat lijkt me een kei moeilijke maar ook logisch beslissing van je/jullie. De hormonen vielen je ook echt zwaar en ik kan me het proces van langzaam loslaten indenken alhoewel ik vanuit de grond van m'n hart hoop dat het jullie gegund is en dat 2013 jullie mag verrassen. Jee wat is dit toch allemaal heftig... Knuffel. Dat rondrijden in die Dodge zie ik al helemaal voor me! Grote bak toch? Succes maandag maar dat komt vast goed. Hier: antibiotica heeft geholpen, geen nare menstruatie krampen meer of harde buiken. Ik blijf angstig durf het nog steeds niet goed los te laten, voel de baby ook nog niet en dat met ruim 17 weken. Vreemd maar ben superblij met de AS! Liefs
Hoop, spannend maar wel fijn om het zonder alle stress te doen! Ik hoop dat 2013 jullie een zwangerschap mag brengen! En die Dodge wow! Ik heb weleens meegereden in zo'n auto. Helemaal te gek! Kan me helemaal voorstellen dat je ernaar uit kijkt. Heel veel succes maandag en hopelijk kun je snel afrijden. Het is er nu ook goed weer voor. Puckje, wat vervelend dat er nog zoveel onzekerheid is. Wanneer moet je een baby eigenlijk gaan 'voelen'? Staat daar een datum voor? Wel heel fijn dat je het hartje zelf kunt beluisteren. Geeft toch ook weer rust, lijkt me.
@puckje: ik voelde de baby ook pas rond 19 weken hoor, en toen ook nog niet iedere dag. @hoop: veel succes met roze papiertje! M.b.t. de naderende beslissing t.a.v. kinderwens, zwaar maar wel begrijpelijk.
@Puckje:fijn dat de antibiotica geholpen heeft! Ik voelde mijn kinderen altijd heel vroeg...al rond 14 weken.Maar ik was in die tijd ook heel slank en dat schijnt veel verschil te maken. Ook hoe de placentaligging is.Maar er zijn genoeg vrouwen die de baby pas rond de 20 weken voelen,dus maak je niet ongerust meid.Wel heel fijn dat je de AS hebt! Een Dodge is een hele grote amerikaanse bak met heel veel power. Heb er al eens in gereden en rijd echt super....wel lastig met parkeren.Er staat overigens een foto in mijn album van onze Dodge @Tammyank je wel! Ik heb er alle vertrouwen in dat ik binnen korte tijd mag afrijden.Tussentijdse toets vond ze niet nodig voor me,want ze vond me niet onzeker...dus das heel fijn! @Y30: wij hopen ook op een wonder in 2013.....zou wel geweldig zijn!
Meiden, weet niet of ik t mag verklappen.... Maar kijk ns bij; zwanger na meerdere miskramen " topic bij zwangerschap clubs. 1 pagina terug Goed nieuws van Meleka ! Allemaal veel geluk en een gezond 2013 alvast !
Ook ik heb Meleka en Alf even kunnen feliciteren. Bedankt Mirri! Hier ben ik dan naar Gent geweest. Ik kon niets met die onzekerheid. Daar hebben ze vanmiddag bloed afgenomen en toen ik thuiskwam kon ik bellen voor de uitslag. De eisprong is al geweest. Het progesteron was aan het stijgen. Dus definitief geen IUI deze maand. Ik moet zeggen dat ik ze wel voel zitten, die cystes. Ik heb geen pijn maar voel de druk daar. Hopelijk ben ik snel ongesteld. Ik heb trouwens een flauw vermoeden dat de Predmed er alles mee te maken heeft, dat ze zo snel groeiden en met teveel waren. Nou ja ik weet nu in ieder geval waar ik aan toe ben. Ben blij dat ik nu aan het afbouwen ben met de Predmed.
Wat jammer en lastig Tammy, kan je niet gewoon in Gent blijven voor alles? Ik gun je wat rust & dokter Noens zit daar toch ook? wanneer je IVF daar doet wil hij je misschien wel helpen? Was de predmed zo hoog voor je immuun systeem? Misschien overleggen met dokter P hoe je dat dan de volgende keer moet gaat doen, je hebt het dus wel nodig maar cystes uiteraard niet .... Knuffel Hoop, ga zo spieken in je album en ik duim voor het roze papiertje en een heel mooi 2013 voor jullie. Liefs
@Tammy: dikke knuff voor jou! @Puckje: lief van je meis! Dank je!Jullie ook een goede jaarswisseling en alle goeds voor 2013!
Tammy, Wat een rotnieuws zeg.. kan me voorstellen dat het als een verloren maand voelt, helemaal omdat je aan de pred zit.. zou dat kunnen ja? Dat de pred effect heeft op folikelgroei? Ik vraag me ook af of je niet in Gent kunt blijven. Dat gejojo met jouw door de verschillende zkh-en.. waardeloos zeg! Maasstad staat er weer lekker op.. bij Hoop ook al dwars.. Puckje, Geen zorgen maken meis. Ik voelde ook pas wat met 20 weken.. lang leve de AS! Hoop, Kijk dat is goed nieuws, als de tussentijdse toets niet nodig is ben je klaar voor de Dodge (vind ik ) Respect voor de manier waarop je erin staat momenteel.. ik hoop ook dt 2013 een jaar met veel positieve verassingen mag worden!