Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Tuurlijk! Ik hoop voor alle meiden hier dat in 2013 hun grootste wens in vervulling gaat!!!

2. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @tammy: jammer meid, ben het eens met de rest zou ook proberen om overal voor naar gent te gaan.

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dank je wel voor je lieve berichtje! Dat hopen wij ook!
    Hoe is het met de kleine? Gaat het goed?...ook met jou?Ben je een beetje aangesterkt?

4. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie voor de lieve berichtjes! Helaas kan ik geen IVF in Gent doen want daar ben ik ooit met het traject gestart. Maar zij doen alleen anonieme donatie. En dat wil ik perse niet. Daar heb ik heel bewust voor gekozen. Dus vandaar dat gejojo naar allerlei ziekenhuizen. Ik heb nog twee units in Gent. Die zou ik kunnen overbrengen naar MCK als de IVF doorgaat. En dan doen ze volgens mij alles in MCK. Dat geeft wel extra rust. En is niet te ver weg.

5. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tammy, wanneer je het zo uitlegt is het opeens heel duidelijk en ik kan me dat heel goed voorstellen omdat je zelf een goede donor hebt. Ik hoop hoe dan ook dat je snel duidelijkheid hebt van het MCK, dan krijg je hopelijk wat meer rust. Met de predmed en 19 keer IUI, lijkt me IVF misschien wel veel fijner voor je. Liefs

6. Alf

Alf Niet meer actief

Tammy, staan ze in mck ook open voor je medicatie verhaal voor immuun?
    Wat balen nou weer dat Gent alleen
    anoniem ivf-t..:(

Brix, wat een eiigwnwijs ei heb je deze maand.. jump eggie!!

Hoop, voor jou ook.. hup ei!

Elpie, hoe gaat het bij jou?

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Iedereen een fantastisch 2013

8. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Nou, wat een brutaal ei, hè! Ik denk dat ie ein-de-lijk gesprongen is, temp was hoger vanochtend.
    Alles goed met jou en Jelle?

Allen een fijne jaarwisseling en een 2013 waarin jullie dromen mogen uitkomen!

9. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Voor iedereen een heel fijn en knallend oud op nieuw.
    Dat in 2013 alle wensen en dromen mogen uitkomen!

10. Alf

Alf Niet meer actief

Brix, Nou inderdaad.. ik denk ik zal 'm eens ff toespreken ;)

Butterfly, Goede jaarwisseling meis! Voor jou de allerbeste wensen voor 2013.. ik wens je een jaar met voorspoed, voorspoed, voorspoed!! In welke vorm dan ook!

Hier, Gaat alles eigenlijk hartstikke goed. Het is wennen.. aan elkaar, aan de nachten, aan het ritme.. maar eigenlijk vind ik het geregelde leven zo wel prettig (ik ben nogal onrustig van mezelf)
    Jelle is over het algemeen erg rustig en makkelijk..
    We duiken er alle drie om 23 uur in en s' nachts is het kwestie van 1 keer eruit en we kunnen weer door snurken tot de volgende morgen.
    Heb hem vannacht wel in zijn eigen bedje (en kamertje :$) gelegd.. werd super onrustig van het gepruttel in de kinderwagenbak naast me.. nu hou ik de slaapkamerdeuren open en het is 4 stappen lopen..
    Merk wel dat hij erg moet wennen aan de stilte en het donkere hier thuis vergeleken met het zkh. Heb dus maar een lampje in zijn kamer aan, en een radio met de top2000... LOL

IK WIL IEDEREEN BEDANKEN VOOR DE STEUN EN LIEVE WOORDEN HIER HET AFGELOPEN JAAR!

EEN GOEDE JAARWISSELING EN DE BESTE WENSEN VOOR 2013!!
    MAY ALL YOUR DEEPEST WISHES COME TRUE!!!!!

11. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brix, veel succes meis met het laatste ei van 2012! Ik ga voor je duimen!

Alf, wat fijn te lezen dat je het heerlijk hebt met je gezinnetje en dat hij toch zo goed slaapt. Mijn broertje (toen natuurlijk, nu broer) heeft als zuigeling ook in het ziekenhuis gelegen, erg slecht en heeft jarenlang met een lampje aan geslapen. Mijn ouders snapten er eerst niets van dat hij zo onrustig en huilerig was. Pas toen ze een lampje aanlieten werd alles normaal.

Butterfly, een dikke knuffel voor jou. Heel veel wijsheid met het maken van de beslissingen in 2013! Ik denk aan je en hoop dat je straks je eigen wondertje mag vasthouden. Blijf sterk en in je eigen kracht geloven!

Voor iedereen een fijn Oud en Nieuw en een fantastisch vruchtbaar en met veel zwangerschappen gevuld 2013!!!!!!

12. Mar999

Mar999 Actief lid

28 jun 2010
    234
    0
    16
    Voor iedereen een hele fijne jaarwisseling en een prachtig 2013! Hopelijk wordt 2013 voor iedereen een vruchtbaar jaar met goede afloop!

En voor iedereen die deze dagen verdriet heeft om alles wat had kunnen zijn, maar niet zo mocht zijn: een hele dikke knuffel en veel sterkte....

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @alf: wat heerlijk dat het zo goed gaat met Jelle! Word helemaal vrolijk/ vertederd van het zinnetje onder je handtekening:).

@all: hele fijne jaarwisseling vanavond, en al het beste voor 2013!! Dat er maar veel mooie gezonde baby's geboren mogen worden, en gezonde zwangerschappen mogen ontstaan.

14. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Lieve meiden, alvast de allerbeste wensen voor 2013. Ik denk aan jullie.

xxx

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Meiden...allemaal alvast een fijne jaarswisseling en ik wens jullie alle goeds toe voor 2013!

16. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    *breekt in*

Iedereen hier al het beste voor 2013! Dat er maar veel gezonde zwangerschappen mogen ontstaan en veel mooie gezonde kinderen worden geboren!

Liefs!

*breekt uit*

17. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen een heel mooi 2013 waarin hopelijk alle wensen uitkomen en dromen vervuld zullen worden. Alle goeds voor jullie en super veel dank voor alle steun en wijsheden in het afgelopen jaar, liefs

18. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lieve dames,

Voor allen een heel fijn 2013 en mogen alle wensen uitkomen.

Ps lieve puckje wat fijn dat het zo goed gaat hou vol!

@ hoop haha nog een ddge rijder.

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lindra: rijden jullie ook Dodge?:)

20. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

Allemaal de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar!!

Lfs babss.

Deel Deze Pagina