Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi meiden, hier is de eerste klus periode achter de rug en ik zit in de wacht periode. Heeft iemand weleens gehoord van shatavari capsules? Die schijnen zwangerschap te bevorderen en miskramen helpen voorkomen..

2. Alf

Alf Niet meer actief

Succes dreamz! Ik ken de capsules niet...

3. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, Bedankt Dreamz3 voor de tip. ik heb eens gespeurd op internet en vond dit artikel. Ik ga dat eens navragen bij de Tuinen of een andere reformzaak. Ook ik wil nu alles proberen.

Shatavari Vishisht
    Formule voor de vrouw

Shatavari is Ayurveda's bekendste rasayana (verjongend middel) voor vrouwen. Het woord betekent letterlijk: “zij die 100 echtgenoten heeft”. Shatavari heeft voedende en verjongende effecten op het vrouwelijke voortplantingssysteem.
    Meer informatie…
    Het voedt en verzorgt de baarmoeder, bevordert de vruchtbaarheid en draagt bij aan een regelmatige menstruatie. Shatavari is nuttig bij overgangsverschijnselen: het helpt bij opvliegers, droogheid en bevordert het concentratievermogen. Als voedingssupplement na de geboorte bevordert Shatavari de productie van moedermelk. Shatavari is verkoelend en heeft een verzorgende invloed op de slijmvliezen van maag, longen, urinewegen en voortplantingsorganen. Het ondersteunt tevens een gezonde spijsvertering.

Hoofdingrediënten: Extract van Asparagus racemosus.
    Werking: Ontstekingsremmend, tonicum voor eierstokken en baarmoeder, tonicum voor voortplantingsweefsel en zenuwtonicum.
    Indicaties: Seksuele zwakte bij vrouwen; steriliteit; dreigende miskraam; menstruatieproblemen (ook menstruatiepijn); menopauzeproblemen; bloedverontreiniging.
    Dosering en gebruik: 2 maal daags 1 à 2 capsules.
    Contra-indicaties: Overgewicht; verhoogde slijmvorming.
    Inhoud: 60 Vega Caps (500mg).

Heel veel succes in je wachtweken, ik ga voor je duimen!

4. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ben ik gisteren bij de huisarts geweest. Die was erg meelevend en begripvol. Ze heeft me een doorverwijzing gegeven voor het EMC naar een immunoloog. Ik hoop daar het hemaglobine infuus te kunnen krijgen. Ook heb ik Primolut N gevraagd. Want ik weet van eerdere cystes dat dat mijn menstruatie in de weg zal zitten. Dus daar ben ik ook mee begonnen. De Predmed heb ik al afgebouwd naar 30mg en ik hoop er einde volgende week vanaf te zijn. En dan zeker nooit meer boven de 40mg uit te komen.

Is er nog iemand die weet hoeveel hemaglobine er in een infuuszak zit? Ik wil dat proberen uit te vinden om dat aan dr. P. volgende week door te geven. Ik hoop dat hij mij eventueel kan doorverwijzen naar een DD ziekenhuis om het daar te krijgen of eventueel in Langenfeld als dr. Fliegner eraan kan komen. In ieder geval heb ik weer wat mogelijkheden gecreëerd. Dat moet wat gaan opleveren.

5. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een fijne huisarts Tammy en helemaal fijn dat er weer wat mogelijkheden zijn. Ik kan helaas geen antwoord geven op je vraag...

Geen ervaring mee Dreamz maar klinkt goed en ga voor je duimen!

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Dreamz duim voo je.

Hier eerste gesprek gehad.....pffff heb nu hoofdpijn. Kortom..ben je hard voor mezelf en ik heb geen hoge dunk van mezelf. Eerst 1 probleem oplossen en dan komt mijn man erbij.

7. Alf

Alf Niet meer actief

Jeetje Butterfly.. voel je je wel goed na het gesprek? Het klinkt een beetje negatief..
    :(
    Hopelijk ga je je snel beter voelen.. dat heb je verdiend!! Knuffel!!

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Het was zo een lieve vrouw en een heel goed gesprek......het is zo confronterend. Ik heb een lange weg te gaan..

9. Alf

Alf Niet meer actief

Meis toch.. ik hoop dat ze snel tot de kern komt.. je hebt natuurlijk wel een verhaal waaróm je je zo k*t voelt..
    Ik vind je dapper!!

10. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Butterfly, dit wordt jouw jaar hoor! Hoe dan ook. Ik wens je heel veel succes met de (zware) gesprekken en de te nemen beslissingen. Fijn in ieder geval dat het een fijne vrouw was en een goed gesprek. Dat heb je dan maar in de pocket!

11. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Tammy, dankjewel.
    Ik dacht dat er 200 ml in het infuus zat wat ik heb gekregen van Prof. Noens

Butterfly Stars, dikke knuffel voor jou...

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @butterfly: fijn dat je een aardige therapeute hebt getroffen! Dat het klikt is heel belangrijk, en het is meestal eerst zwaarder voor het beter wordt, succes!

@dreamz: sterkte met afwachten!

@tammy: wat fijn dat er weer mogelijkheden zijn!

Hier: groeiecho van vandaag was gelukkig weer goed.

13. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Dreamz3, dat helpt me echt verder. Ik neem dat mee naar dr. P. voor een recept. Ik heb ook wat literatuur er over gevonden waarin gesproken wordt van 25mg of zelfs 40mg. Ik heb Gent gebeld maar ze konden het me niet zo zeggen helaas.

Ik heb trouwens nog meer innestelingbevorderende natuurmiddeltjes gevonden. Ook voor zwangerschap en bevalling. Dat PB ik wel naar je.

14. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Y30, fijn dat de echo weer goed was! Gebruik je trouwens nog iets van medicatie of ben je nu overal vanaf?

15. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL

Yep:D, ikke, soms beetje lastig met fileparkeren maar verder erg fijne auto.

16. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @butterfly veel sterkte tijdens de geprekken.
    Y30 wat fijn een goede groeiecho.

Tammywynet, wat een doorzettingsvemogen heb jij ,echt knap vind ik dat.

@ puckje was jij ook bij dr emanuel geweest?

17. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Butterfly, je hebt er geen reet aan, maar ik ben heel vaak met je bezig. Ik hoop dat de gesprekken je goed doen en dat het goed komt. Ik gun het iedereen hier, maar we kennen elkaar al een hele tijd en hebben veel 'samen' meegemaakt.

Heel veel liefs, kon ik het maar echt overbrengen. Xxx

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Nog 5 mg pred. En 200 utro, maar die zal begin volgende week helemaal afgebouwd zijn. Verder alle supplementen nog gewoon, en nu ook staalpillen i.v.m bloedarmoede.

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@butterfly: dikke knuffel voor jou meis...tis zo moeilijk!

@Y30: fijn dat de echo weer goed was!

@Lindra: stoere vrouw:D wat voor Dodge hebben jullie?
    Heb je een foto?

@Dreamz: ik duim voor je!

20. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL

Ook hier n voormalige Dodge rijder maar niet zo'n enorme hoor! :) ik parkeerde hem makkelijker in dan mijn fiat500:D!

Deel Deze Pagina