Ik kreeg het artikel opgestuurd van mijn zus, daar zaten de reacties niet bij. Ik zie nu dat de reacties erg wisselend zijn.
@Tammy: ik moet nog een paar extra rijlessen nemen.Volgens rijinstructeur rij ik goed en hij voelt zich veilig in de auto zegt hij dat is al heel wat.Ik moet alleen de puntjes nog op de i zetten. Dus ik moet nog even geduld hebben.
Balen Hoop, maar hopelijk tzt lekkerder weer! We passen niet met z'n 5-en in de fiat 500 en man z'n vette Leasebak moet ingeleverd worden... Kijken wat we kunnen veroorloven in mei en voorlopig veel op de fiets!
@ puckje, wat spannend de 20 weken echo, zou je met herhaalde miskramen geen recht hebben op een 3D? Krijg je na de 20 weken nog andere onderzoeken? Snap heel goed je vraag over ivf, het verplicht klussen is balen maar het ergste is dat lindraman gemiddeld 4 nachten per week niet thuis is maar in het buitenland, mijn cyclus is zo onregelmatig geworden dat het bijna niet te plannen is. Afgelopen maand had ik zelf gedacht dat ik donderdag ovul zou hebben had ik ineens pos test op maandag. Puckje ik heb ook sinds de 2e curretage korte menstruatie's en cyclus omregelmatig alleen is mijn echo normaal tenminste niemand heeft gezegd dat het er onrustig uitzag. Anyway heb een afspraak gemaakt voor hystero 13 febr bij dr E. Y30 thanks voor je lieve woorden. Bij jou was Dr P de uitkomst tch? Krijg jij nog steeds intralipid en predn, heb je nou zowiezo een ziekenhuis bevalling ivm het prednison gebruik? @tammywynet Mijn huisarts weet wat intralipid is maar hij is vooral bang om ergens verantwoordelijk voor gehouden te worden. Mocht het niet lukken dan blijf ik gewoon naar langefeld rijden. Ik weet niet zo goed wat te doen gestimuleerd of ongestimuleerd, waarom kreeg jij stimulatie. 2 follikels is dat dan ook 2 eitjes? Kreeg je ook iets om de eisprong op te wekken? Ik denk dat ik alles in gent moet doen want ik geloof niet dat het ziekenhuis hier gaat meewerken aan iui omdat ik volgens mijn gyn snel zwanger raak. Ze vergeet wel dat ik tijdens eerste miskraam 38 was en nu inmiddels 40. Wanneer krijg jij meer nieuws? Hoop zet em op met de rijlessen. Veel liefs Lindra
@lindra: Ik heb nu alleen nog prednison, de lipid ben ik half december mee gestopt, heb ook geen bloed controles meer, wel iedere twee weken echo. En ik beval inderdaad op medische indicatie in het ziekenhuis i.v.m. het prednison gebruik.
Lindra, misschien willen ze op basis van je leeftijd & werk van je man toch IVF doen in Gent? Lijkt me genoeg redenen samen met je cyclus die door de war is. Hystero bij dokter E is al vrij snel, zou er direct m afspraak bij dokter de S naplannen. Kan je meteen door. Wellicht daarvoor want je schijnt super vruchtbaar te zijn na zo'n hystero. Hier vreselijke controle gehad in het ziekenhuis bij de klinisch verloskundige.., heb n stagiaire aan me buik laten zitten, veel te hard... Buikpijn als gevolg en steeds weer die vraag waarom wil je in het ziekenhuis bij de klinisch verloskundige. Het is niet nodig... Nee, dat weet ik maar met mijn geschiedenis heb ik enigszins het gevoel van veiligheid nodig.. Heb geen vervolgafspraak ingepland, ga niet meer terug. Stond binnen 5 minuten weer met buikpijn en een aanstellersgevoel weer buiten.... Nu maar naar de verloskundige om de hoek en hopen dat het klikt. Vervelende is dat ik het idee heb dat ik vruchtwater verlies maar dat durfde ik gister niet te zeggen door die kenau..
Puckje, dan nu meteen vk om de hoek bellen! Better safe than sorry! Butterfly, Get, wat een rotreacties op dat artikel zeg.. schandalig
Als je echt denkt dat het vruchtwater is zou ik niet wachten.. Ik had trouwens met 20 wkn ook onwijs veel vochtverlies. Was waterige afscheiding.
@puckje: hoorde gister op de zwangerschapsgym dat je bij twijfel over de geur (vruchtwater ruikt zoet, urine en afscheiding niet) je onderbroek even op de verwarming moet leggen (half uur/ uur) dan gaat urine zo stinken dat je wel zeker weet dat het geen vruchtwater is. Verloskundige zal namelijk ook aan je ondergoed ruiken, aldus de dame van de zwangerschapsgym.
Brix, jaajjaajjaajajajaja!!!!!! Een voorzichtige gefeliciteerd. Ik heb je Blog gelezen wat ontzettend fijn. Je zult zien dat je die baan ook nog krijgt! Puckje wat een schrik!! Maar goed dat ik jou niet was ik had die stagiare alle hoeken van de kamer laten zien! Wat denken ze wel, zo hard? Je zou verwachten dat ze het eerst voorzichtig, zacht en rustig proberen?! Hopelijk is alles goed, fijn dat je vandaag een controle krijgt! Lindra, ik gebruikte Clomid om twee follikels te laten springen. En spoot Pregnyl twee dagen voor de IUI. Twee is beter dan een met mijn heftige immuunproblemen. Al deed ik het ervoor ook al. Ik gebruikte vanaf dag 3 tot en met dag 5 100mg Clomid, twee tabletjes. Geen bijwerkingen en meestal twee follikels dus in theorie zouden er twee eitjes kunnen zijn. Als ik nu weer mag beginnen dan neem ik het niet meer. Even medicatie vrij proberen. Maar Clomid is vrij onschuldig en in tabletvorm. Bovendien moet ik me nu richten op het krijgen van de IVI-G. Hier, even lachen voor iedereen?! Ik belde vanochtend naar het EMC om te vragen of ze al een afspraak hadden ingepland na mijn fax van vrijdag. Welke fax mevrouw? We hebben geen fax gekregen:x:x:x!!!!!!!!!!! Afijn ik ben dus persoonlijk naar het EMC gegaan en daar mijn spullen afgegeven. Wilde ze niet eens kopieëren want ze hadden het druk:x:x!!!! Maar ja ze heeft het toch gekopieerd. Het is mijn enige exemplaar. Vanmiddag een mail van dr. Pfeiffer gekregen. Hij is ziek teruggekomen van vakantie en heeft morgen dus afgezegd. Jammer maar wel fijn want ik ben dan wel af van de Predmed maar mijn weerstand is natuurlijk nog niet optimaal. Ik heb hem mijn status teruggemaild. Ben benieuwd wanneer hij weer beter is. Nu is het alleen wachten op mijn auntie Flo, zaterdag is de laatste dag met Primolut N en in theorie moet je dan twee dagen later ongesteld worden. Ben benieuwd!
Whoei..!!! Wat spannend meis.. Tja, die temp gaf mij al hoop haha.. (Vanmorgenvroeg je blog gelezen en toen als laatste het antibiotica verhaal gezien. Wat een verhaal meis...ik pb je later even..)