Gefeliciteerd, Elpie! Het blijft even spannend voor je, maar het moet gewoon goed komen,daar duim ik voor!
Ik blijf ook pos hoor! Gyn zei ook dat het een goede start was, belangrijkste was dat het hartje klopte en het bloed komt niet van het beebje zelf of zo Mss van de bloedverdunners of zo: ik nam clexane, aspirine 80 , omega 3 en tarwekiemolie Mss iets teveel van het goede. Hopelijk volgende echo al stuk weggetrokken of helemaal weg zou natuurlijk helemaal geweldig zijn.
Elpie: gefeliciteerd met de mooie echo! Brix: zeker een hele duidelijke test! Nogmaals proficiat. Mijn duimen draaien voor jullie. Hoop, ik hoop stiekem toch voor een mooie test voor jou morgen. Duim, duim.
Elpie wat fijn de goede echo. Brix wat een super streep, ben heel erg blij voor je, gewoon hierblijven posten hoor, ik vind het altijd heel hoopgevend. Hoop, ik heb ook altijd zere borsten aan de zijkant als het raak is. Puckje ik heb dinsdag afspraak bij de S. Fijn weekend voor iedereen x
Gefeliciteerd met je mooie echo Elpie, ziet er goed uit! Ga voor je duimen! Voor jou ook Brix! Mooie dikke streep al! Hoop nog gefeliciteerd met je verjaardag dat moet deze afgelopen maand zijn geweest, begrijp je gevoel goed maar ook blijven m'n duimen draaien voor jou! Lindra, ga aan je denken dinsdag, zitten jij en je man er hetzelfde in? En wel zeggen dat je man zoveel weg is hoor, dan kan ze meedenken met jullie en wat voor jullie het beste is. Liefs Liefs aan allen en fijn weekend!
@Elpie: wat fijn dat je een goede echo had! @Lindra: ja ik dus ook en dan weet ik genoeg. @Mar999: dank je wel meis! @Puckje: ik ben pas in mei jarig....maar alvast bedankt!
@Brix: super duidelijke test!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd. @Elpie: Heel fijn dat de echo goed was!! Op naar de volgende goede echo de 22e! Hier: inmiddels een week met verlof, druk bezig met alle laatste regelzaken. Door bloedarmoede en bekkeninstabiliteit voel ik me niet echt goed, maar dat heb ik er natuurlijk graag voor over. Donderdag weer echo.
Erg pijnlijk bekkeninstabiliteit.Ik weet er helaas alles van heb er nog steeds erg veel last van.Doe rustig aan meis....verder kan je er weinig aan doen.krijg je tabletten voor je bloedarmoede? Succes donderdag! Het schiet echt al op he....je bent al bijna 35 weken!
mooie test Hoop je bent nog hartstikke jong Allemaal een knuffel. Vandaag weer naar de psych ben benieuwd
@Butterfly: lief dat je het zegt......maar ben wel te oud om nog een kindje te krijgen. Succes vandaag bij de psych!
Succes Butterfly vandaag! Y30, balen van je bekken en bloedarmoede, hoop dat je toch een beetje kan genieten van je verlof. Rustig aan en veel voorslapen! Succes donderdag met de echo! Hoop, knuffel
Ja, slik ijzertabletten voor de bloedarmoede, en had al floradix in huis gehaald dus dat gebruik ik er naast (tot fles leeg is). Voor de B.I heb ik oefeningen van de bekkenfysio, maar ik kan niet zeggen dat ze me tot dusver erg helpen. Is misschien ook nog te vroeg, ben er nog geen week mee bezig. Wat naar dat jij die klachten hebt overgehouden!! Lijkt me heel heftig om er altijd last van te hebben.
Y30 vooral voorzichtig zijn met fietsen traplopen, opstapjes enzv, eigenlijk liever vermijden als het kan. Oefeningen hebben ff tijd nodig maar vooral vermijden van bovengenoemde bewegingen. Butterfly hoop dat je een goed gesprek hebt met de psych, dikke knuf voor jou. @ hoop Je bent over tijd !!!!! Duim duim duim duim je weet het niet het kan ook een zonder zijkantborst -pijn babie zijn hahaha Puckje moet morgen naar de S heb een hele batterij aan vragen. Ik denk dat ik nog deze en de volgende cyclus zonder hulp wil proberen, dan heb ik het 4 keer na curretage naturel geprobeert. Dan daarna eventueel iui maar weet nog niet met of zonder dat wil ik aan de s vragen. Had gisteren al wel super pos ovu test van de clear blu, maar vandaag weer hele blije smiley en ook vruchtbaar slijm, pfff wat een gedoe dus vanavond nog maar een kansje wagen. Wat doen jullie elke dg na pos ovulatie test? Wij hebben gisren geklust, eventueel vanavond zou morgeavond dan nog nut hebben?
Lindra, ik had soms ook 2 ochtenden achter elkaar een smiley, zit je aan het begin van de piek en net aan het einde denk ik. Wij deden het dan inderdaad 3 avonden achter elkaar...mijn lief zei dan wel eens dat hij het idee had dat er niks meer uit kwam.. We hebben het zelfs wel eens 4 keer gedaan. Maar nu maar 1 keer gericht omdat het gewoon niet lukte of dat hij weg was, en juist die keren leek het dan raak te zijn. Ik zou ook even kijken naar het schema van je man, ik kan me voorstellen dat je nog even wilt aankijken maar dan moet hij er wel zijn! Ik kreeg daar zelf zo'n stress van. Heb je je vragen opgeschreven? Heel veel succes in ieder geval. Ik hoop op een heel fijn gesprek en denk aan je. Liefs
@Y30:is ook heel lastig om er nog steeds last van te hebben.Het is na de hormonen erger dan ooit.Ik praat er niet veel over,maar tis momenteel erg heftig en kan weinig doen.Het straalt ook erg door naar mijn benen en billen.Eigenlijk wilde ik weer een paar ochtendjes gaan werken in de thuiszorg,maar ik kan het gewoon niet.Ben blij als ik momenteel mijn eigen huis kan stofzuigen.Ik hoop dat het bij jou na de zwangerschap over is!Maak het jezelf lekker makkelijk en rust tussendoor veel,misschien helpt een bekkenband.Heeft mij toen wel iets verlichting gegeven.Sterkte ermee. @Lindra:ik geloof er niet zo in.....maar ik hoop dat jij gelijk krijgt!! Succes morgen in het ziekenhuis! En klusse @Puckje:hoe is het met je? voel je je een beetje rustig? @Butterfly:hoe was je gesprek bij de psych?
@hoop, ik hoop ook dat Linda gelijk heeft! En wat naar om te lezen dat jij er nog zo'n last van hebt, klinkt niet fijn. @hier, was het prima bij de verloskundige, het ziekenhuis was in de overdracht een paar miskramen gekregen, zo slordig weer..... Grrrr. Ze zijn heel aardig, empathisch en lijken heel kundig. Ik ben voorlopig weer even gerustgesteld maar blijf het allemaal spannend vinden. Dit weekend gaan we naar Disneyland Parijs. Hoop heerlijk te genieten!
@Puckje: lekker slordig weer zeg! Veel plezier aankomend weekend bij Disneyland! Zal vast wel lukken!