Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee Y30, de baby heeft het goed bij je! Komt vast goed, kan ook uit zich zelf besluiten om eerder te komen, ik hoop het voor je, knuffel!

2. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Y30 fijn dat de echo goed was, je zorgt goed voor de baby.
    Hopelijk dient het kindje zich vanzelf aan en hoef je niks op te wekken.

3. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook 1,73 en 62 kilo ;) het laatste jaar ineens van 52 naar 63 gegaan terwijl ik jaren 52 woog. Dit was te weinig maar aankomen lukte maar niet. Toch hebben de hormonen tijdens de laatste zwangerschappen iets gedaan. Heel raar maar ik heb een buikje en love handles overgehouden aan miskramen.
    Serieus alles in de buik en voeten.....ik ben iemand die al na 5 uur in de auto van die olifantenvoeten krijgt:D.

4. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, die hormonen doen zeker wat met je gewicht en figuur maar mijn ervaring is dat het zich ook weer herstelt.
    Grappig die overeenkomsten! Hier ook olifantenvoeten tijdens autoritten en vliegreizen! ;)

5. Mar999

Mar999 Actief lid

28 jun 2010
    234
    0
    16
    @Hoop: wat jammer dat je toch ongesteld bent geworden.... Knuffel...

@Y30: wat fijn dat het zo goed gaat!! Lukt het je een beetje om, ondanks alles, er toch van te genieten?

@Brix: hoe gaat het met je?

@Tammy: ik krijg de indruk dat ik al een tijdje geen berichten van je heb gezien. Gaat alles wel goed met je?

6. Alf

Alf Niet meer actief

Idd, Tammy waar ben je?

Mar999, maar bij jou eigenlijk hetzelfde ;)
    Hoe gaat het met je? Waar zit je nu ook alweer in je traject? x

7. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Lief dat je het vraagt, Mar999! Ging jij niet binnenkort naar Gent?

Met mij gaat het oké. Na een paar dagen van me heel goed voelen en donker wordende testjes nu toch weer een beetje onzekerheid, omdat gisteren het testje niet donkerder was t.o.v. eergisteren. Ik heb niks te klagen, hij was nog steeds knal, maar het knaagt dan gewoon een beetje. Hopelijk is het geknaag morgen weg als ik zie dat mijn testje gewoon weer knal is ;).
    Verder is mijn gevoel wel goed, hoor. Ik heb een soort rust over me, alsof ik aanvoel dat het goed zit. Zo bizar dat ik dit kan voelen na 6 miskramen....

8. Mar999

Mar999 Actief lid

28 jun 2010
    234
    0
    16
    Met mij gaat het redelijk, lief om te vragen. Ik zit eigenlijk in een soort "afwacht-modus". Eind februari ga ik inderdaad naar Gent. De eerste afspraak meteen bij dr. de S. Dat wilde ik zelf graag, dus vandaar de iets langere wachttijd. En tot die tijd is het dus een beetje afwachten allemaal. Mijn eigen gynaecoloog heeft mijn AMH ondertussen nog getest en die uitslag was gelukkig goed. Hopelijk meer nieuws in februari...

Brix, wat fijn dat je toch een goed gevoel hebt. Want deze weken zijn erg zwaar. Blijf je doorgaan met testen de komende periode? Ik blijf voor je duimen, deze keer gaat het gewoon goed!!

Alf, hoe gaat het met Jelle en met jou? Ik hoop dat je heerlijk op een roze (blauwe) wolk zit!

9. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed ik kruip weer onder mijn steen uit:D. Ik was erg bang de afgelopen periode, drie cystes en een niet gesprongen follikel boezemde me erg veel angst in. Gaan ze weg? Ik heb Primolut N gebruikt en kreeg in Gent te horen vorige week dat er nu nog 1 cyste zit en de rest weg was. Deze zou ook deze cyclus moeten verdwijnen. Zonder de Primolut was ik niet ongesteld geworden. Dus dat zal deze cyclus wel hetzelfde zijn.
    Verder was ik hypernerveus over het zware beslissingsgesprek van vanochtend. Word ik geaccepteerd voor IVF/ICSI of niet. Ik heb al zoveel teleurstellingen gehad met artsen. Maar ik ben geaccepteerd en mag de volgende cyclus dus starten met spuiten. Morgen is er een verplichte IVF bijeenkomst. Jammer van het weer. Anders ga ik altijd met het OV maar nu kon ik gelukkig met de auto. We waren een anderhalf uur te vroeg. Alles was goed begaanbaar hier.
    Bedankt meiden, dat jullie aan me gedacht hebben. Ik wilde mezelf niet gekker maken dan ik al was. En heb dus veel mijn computer uit gehad. Googlen op cystes kan ik niemand aanraden:D.
    Vanavond pizza party om het te vieren:). Daarna weer verder met lijnen, ging heel goed maar door de sneeuw en het ijs komt het fietsen er niet van, raar toch;)!

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ja hoor, ondanks de lichamelijke klachten geniet ik wel als mijn mannetje weer druk aan het bewegen is en zo. Maar krijg gewoon steeds meer zin om van hemzelf te gaan genieten, dus als hij over een weekje (met 37 weken) wil komen vind mama dat helemaal prima;).

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Brix: wat fijn dat je er vertrouwen in hebt!! Wanneer heb je de eerste echo?

@Mar: Eind februari dus, o.k. duurt nog even maar het komt in zicht. Hoop zo dat dr. S wat voor je kan betekenen!

@Tammy: wat fijn dat je geaccepteerd bent!!!:) Zit het eindelijk mee!

12. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tammy, geweldig nieuws! Ben echt superblij voor je.

@mar999, ik kan me voorstellen dat je wacht tot bij de S, wat een fijne arts is dat, eind februari schiet alweer op.

@brix, wat fijn dat je zo'n goed gevoel hebt, ik had precies hetzelfde deze keer, blijf duimen maar gaat gewoon goed!

@y30, ik duim dat je beeb zich volgende week aankondigt, knuffel

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Brix heerlijk zo een gevoel

de rest knuffel van mij

14. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Ik ga dadelijk ook even bijlezen maar eerst even verslagje

Vandaag echo gehad. Vorige keer liep die paar daagjes achter, vandaag gaf de echo 9 w aan (dus dagje voor)

En goed nieuws: het bloed is volledig verdwenen uit de baarmoeder, sterke hartslag, je zag hem/haar al lichtjes bewegen ...
    Schildklierwaarden zijn goed, alleen heb ik blijkbaar wel verhoogde waardes toxoplasmose en rubella. Wel Igg en Igm en enkel de waarde die op een oude infectie wijst is verhoogd. Blijkbaar kunnen de Ivig baxter een vertekend beeld geven...

Hier 15/02 12-weken echo, ik hoop echt dat dit kindje bij ons blijft!

15. Alf

Alf Niet meer actief

Gefeliciteerd met de goede echo Elpie!

16. Mar999

Mar999 Actief lid

28 jun 2010
    234
    0
    16
    Elpie gefeliciteerd!!! Dit klinkt toch echt goed, ik duim heel hard voor je!!!

17. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Ik ben in ieder geval al verder dan bij mijn twee miskramen ...nu eerst de 12 weken nog halen.
    En dan de 20.
    Stap per stap
    Op 37 weken krijg ik sowieso een keizersnede, dus zal hier voor begin augustus zijn dan

18. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Puckje hoe voel je je, voel je het kindje al bewegen?

Tammywynet, fijn dat je bent toegelaten. Hoop dat die laatste cyste ook snel weg is.

Mar999 duim duim dat het snel febr is.

Brix blij voor je. Hou vast dat positieve gevoel.

Elpie, gefeliciteerd met je goede echo, wauw 9 weken al dat gaat snel.
    Mag ik vragen waarom je een keizersnee krijgt?

Dikke knuf voor iedereen.

19. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    omdat ik bij ons zoontje ook een keizersnede heb gehad, mijn bekken is te smal

20. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Gefeliciteerd met je mooie echo, Elpie! Elke stap is er weer een in de goede richting :)!

Deel Deze Pagina