Super om te lezen dat een zwangerschap toch nog goed kan gaan na heel veel teleurstellingen! Hadden ze bij jou iets gevonden en volg je nu een speciale behandeling/medicatie?
Ik heb chromosoom onderzoek gehad en stollingsonderzoek en daar was niks uitgekomen. De arts zei dat mijn lichaam waarschijnlijk elke zwangerschap aanpakt (goed of slecht) en dat mijn lichaam daar pas later achter komt, rond 6 a 7 weken. Het ging elke x steeds fout als het hartje zou moeten gaan kloppen. Heb afgelopen maandag een echo gehad met een springend en stuiterend beebje. Was wel weer even gerustgesteld. (duurt bij mij maar een dag en dan ga ik me weer zorgen maken) Ik heb verder nooit medicatie of behandelingen gehad. Ik had steeds stomme pech
*breekt ook even in* Lieve Butterfly stars... wat een Kl&*te nieuws! Heel veel sterkte en dikke knuffel!
Welkom MD, wat fijn en ver ben je alweer. Succes Jij ook succes mamasuus. Ik moet de hele dag aan je denken Butterfly. Lfs
Butterfly, dikke knuf... Jij bent zeker geen mislukkeling, jij bent 1 van de sterkste vrouwen die ik ken. Het is niet niks om dit steeds mee te moeten maken. Hier, vandaag ongi geworden, dus ronde 1 is een feit.. Ben benieuwd wat dit weer gaat brengen..
Butterfly, wat een vreselijk rot bericht voor jou en je man en dat na zoveel behandelingen en verschillende disciplines. Is er nog iets aan te doen met DHEA slikken? Daar heb ik welleens over gelezen. Ik hoop dat je je gauw weer goed voelt en jullie zullen zeker het beste besluit nemen wat te doen. Heel veel sterkte en een dikke knuffel! Ik denk aan je! MD, wat fijn dat je nu zwanger bent. Ik hoop dat het verder een rustige zwangerschap is met een fantastisch resultaat. En die zorgen, daar weten we hier helaas alles van. Probeer je vast te houden aan de posiitieve dingen. Dreamz, ik ga voor je duimen dat dit een warme super decembermaand wordt met veel liefde en een bolle buik aan het einde!
Meiden, bedankt voor de goede wensen. Ik ben gisteren naar Gent geweest en jawel mijn favoriete gynaecoloog van het team fantastische gyneacologen ging de IUI bij mij doen. Bijgeloof en voortekenen misschien maar hij heeft me vorig jaar twee keer zwanger gekregen. En hij was superlief! Vandaag naar DD voor de bloedafname. Gelukkig heb ik de uitslag al binnen. Die stond al op de mail toen ik thuiskwam. Alles ziet er goed uit en gelukkig geen bacteriële infectie. Morgen en zondag weer Intralipid en dan maandag weer terug naar dokter P. Ik zit er zo stevig bovenop. Dit zou de ultieme kans moeten zijn. 3 maanden niets gedaan, schone eileider en 3 follikels, ik word er helemaal warm en emo van als ik eraan denk. Moet nu echt de broedstand aanzetten en het heel rustig aan doen. IK MOET deze twee weken doorkomen want alleen bij een positieve bloedtest met HCG waarde mag ik naar Prof N. voor de IVI-G. Brix, ik ben vandaag begonnen met de Utro dus ik mag me ook gaan verheugen op alle (positief voelende zwangerschapsverschijnselen) over een paar dagen. Hoe gaat het vandaag met je? Is er al iets veranderd in je lichaam?
Tammy wat fijn dat het zo goed ging in Gent! Ik ben voor je aan het duimen, deze ronde moet hem gaan worden!!!
@Butterfly: Wat een ongelooflijk K*T bericht, helemaal zuur omdat je het nu na 3 tp pogingen pas krijgt. Alle moeite en energie die je er in hebt gestopt om nu te horen dat het waarschijnlijk geen zin had. Ik vind het echt vreselijk voor jullie. Jullie zijn zo sterk en dapper geweest ik had het jullie zo gegund dat dit beloond werd. Sterkte en *knuf* @tammy: klinkt goed meid, ik hoop het zo voor je!! De eerste goede waarden is in ieder geval een positief teken!! @MD en moedersuus: fijne (hoopvolle) berichten!
Alleen maar goede voortekenen Tammy! Ik ben zo blij voor je! Ik duim en duim en duim! En doe het heel rustig aan zodat je ultiem kan broeden. Lfs
Hier: goede echo, alles (vruchtwater en placenta) zag er nog goed uit. Kindje ligt nog steeds voor, buikje en beentjes ruim een week, hoofdje 2 weken. Is wel grappig want eerder lag het buikje anderhalve week voor en het hoofdje een week. Kan dus zomaar andersom zijn. Baby lag nog wel in stuit, ik heb het idee dat hij van de week gedraaid was, toen steeds schopjes hoog, en sinds vandaag weer laag, dus volgens mij is hij vanacht terug in stuit gedraaid. Nu maar hopen dat ie voor 34 weken wel netjes met zijn hoofdje naar beneden gaat liggen, en dan keurig indaalt.
Y30, wat fijn dat alles weer goed was! Hij gaat vast precies op tijd indalen. Ik vind het raar/grappig te lezen dat verschillende lichaamsdelen anders op tijd liggen. Heb daar nog nooit over nagedacht. Zolang alles maar goed is als hij op de wereld komt. Puckje, dank je wel, heel lief! Ik kan niet wachten tot maandag. Ben op mijn best als ik actie kan ondernemen en er iets aan kan doen. Ga gauw weer op mijn eieren zitten!
@Butterfly:het is voor jullie beiden een enorme klap.Hadden ze dat niet eerder kunnen weten dan,dat je eicellen niet goed waren? Het lijkt me zo moeilijk voor jullie om de juiste beslissing te nemen. Heel veel sterkte meis! @Tammy: wat een goed nieuws allemaal! En fijn dat het allemaal zo goed verlopen is.Mijn duimen draaien hard voor je! @Y30:fijn dat je echo goed was! @MevrouwtjeDees: wat ontzettend fijn dat je zwanger bent en dat het goed gaat! Geniet ervan! @mamasuus: ik vind het ook hoopvol klinken! Leuk dat je komt meekletsen!